Daarom ben je nu weer zo fris als een hoentje.quote:
Ik snap je zinsopbouw niet helemaal. Of het komt door die fles wijn van gisteren.quote:Op zaterdag 22 april 2017 09:39 schreef Kaas- het volgende:
Is hier om 12 uur of zo volk vanuit Groningen tot morgen, maar heb eigenlijk geen zin om over een dagprogramma na te denken. Iets als een food & bierproeverij is al geen optie, want het zijn gewoon boeren zeg maar die dan de hele tijd denken van wat is dit voor vieze dure rommel?!?
Kinderboerderij? Of gewoon de Bijenkorf laten zien.quote:Op zaterdag 22 april 2017 09:39 schreef Kaas- het volgende:
Is hier om 12 uur of zo volk vanuit Groningen tot morgen, maar heb eigenlijk geen zin om over een dagprogramma na te denken. Iets als een food & bierproeverij is al geen optie, want het zijn gewoon boeren zeg maar die dan de hele tijd denken van wat is dit voor vieze dure rommel?!?
Oh, je neemt ze mee naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:24 schreef Kaas- het volgende:
Denk dat ik gewoon de hele dag met ze ga bieren, eten en wandelen op chille plekken.
Hihihihihi gniffelgiechelquote:Op zaterdag 22 april 2017 10:42 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Oh, je neemt ze mee naar Amsterdam?
Wat?quote:Op zaterdag 22 april 2017 09:39 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 11:45 schreef Renesite het volgende:
Ah nu snap ik het.
Tja lastig jonkje. Ga beetje highlights bij langs of zo.
Shirtje aan, sjaaltje om en gaan!quote:Op zaterdag 22 april 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Seizoenskaart voor Feyenoord gekocht. M'n eerste ooit.
Historisch moment voor je!quote:Op zaterdag 22 april 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Zo, dit wordt serieusquote:Op zaterdag 22 april 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
Stond de douche vannacht aan in de bar?quote:Op zondag 23 april 2017 05:45 schreef Kaas- het volgende:
Pff De Unie was echt geweldig
Hele nacht gebleven en wilde nog veel langer als de rest niet weg moest omdat ze niet meer konden
Heb iemands nummer gescoord en toen bleek m'n broer dat te zien, dat was nogal awkward :s later maar grapje van gemaakt
Zeg, als je dat soort dingen doet moet je t ook wel durven "ownen" hequote:Op zondag 23 april 2017 05:45 schreef Kaas- het volgende:
Pff De Unie was echt geweldig
Hele nacht gebleven en wilde nog veel langer als de rest niet weg moest omdat ze niet meer konden
Heb iemands nummer gescoord en toen bleek m'n broer dat te zien, dat was nogal awkward :s later maar grapje van gemaakt
neequote:Op zondag 23 april 2017 09:55 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Stond de douche vannacht aan in de bar?
Nee, naar de familie toe moet je natuurlijk altijd het braafste jongetje blijven.quote:Op zondag 23 april 2017 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, als je dat soort dingen doet moet je t ook wel durven "ownen" he
het is je gegundquote:Op zondag 23 april 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Oh wat belooft dit een heerlijke voetbalmiddag te worden.
Feyenoord net eenvoudig zien winnen en ik zie nu hoe PSV leidt tegen Ajax. Als het zo blijft dan ben ik na speelronde 32 van de 34 eindelijk een beetje gerust op dat het helemaal goedkomt met onze eerste titel in achttien jaar.
Ik kan het niet geloven rene, het gaat gewoon echt gebeurenquote:
okok. Wacht je op me?quote:Op zondag 23 april 2017 18:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven rene, het gaat gewoon echt gebeuren
Ga volgende speelronde vast in de ochtend op de Coolsingel staan
Graag gedaan hequote:Op zondag 23 april 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Feyenoord net eenvoudig zien winnen en ik zie nu hoe PSV leidt tegen Ajax. Als het zo blijft dan ben ik na speelronde 32 van de 34 eindelijk een beetje gerust op dat het helemaal goedkomt met onze eerste titel in achttien jaar.
Vergezel anders m'n neefje in de trein van Groningen naar Rotterdam. Hij is die hard Feyenoordfan, ik heb hem uitgenodigd en hij wil dolgraag komen, maar durft niet echt alleen.quote:
hij is bang de Rotterdamse denker tegen te komen?quote:Op zondag 23 april 2017 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vergezel anders m'n neefje in de trein van Groningen naar Rotterdam. Hij is die hard Feyenoordfan, ik heb hem uitgenodigd en hij wil dolgraag komen, maar durft niet echt alleen.
ik heb geen verkleedspullen en vind de trein engquote:Op zondag 23 april 2017 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vergezel anders m'n neefje in de trein van Groningen naar Rotterdam. Hij is die hard Feyenoordfan, ik heb hem uitgenodigd en hij wil dolgraag komen, maar durft niet echt alleen.
Hij is gelukkig geen Den Bosch fan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is bang de Rotterdamse denker tegen te komen?
Maar misschien kunnen jullie elkaar helpen de angst te overwinnen. En sorry, geen pics.quote:Op zondag 23 april 2017 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb geen verkleedspullen en vind de trein eng
8 mei op de Coolsingel afspreken?quote:Op zondag 23 april 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
oiiquote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar misschien kunnen jullie elkaar helpen de angst te overwinnen. En sorry, geen pics.
kun je lekker je salaris aanvullenquote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst kassa mogen draaien.
vijf jaar gedaan.quote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef G-Pier het volgende:
En en? 90 graden? 180 graden?quote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef G-Pier het volgende:
Ik zou 360 doen, staat zo lekker pirouettig!quote:Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En en? 90 graden? 180 graden?
Vanavond of morgen als t goed is.quote:Op maandag 24 april 2017 09:45 schreef G-Pier het volgende:
Jij nog een date gehad met je Griek, Ang3l?
Je kan t onderhand beter in een sok stoppenquote:Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Yeuh, 0,2% rente. Ik ga slapend rijk worden
Nog even en aflossen van je studieschuld loontquote:Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb (bijna) al mijn geld van mijn rekening afgehaald.quote:Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Zulks een dappere strijder!quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb (bijna) al mijn geld van mijn rekening afgehaald.
Fuck hun en het hele trucje cash geld uit te faseren.
Ik vind 1 wel schattig, en subtiel genoeg om nog prima netjes te zijn.quote:Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 of 2?
Gewoon allebei. Tenzij je skeer bent.quote:Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 of 2?
Dan de tweede. Maar is er iets speciaal dat het je vandaag uitmaakt? Of draag je het niet elke dag?quote:Op maandag 24 april 2017 14:58 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ooh, nee, niet om te kopen, maar om te dragen. De das + hemd combinatie.
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie zouden kiezen (en evt waarom).quote:Op maandag 24 april 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan de tweede. Maar is er iets speciaal dat het je vandaag uitmaakt? Of draag je het niet elke dag?
Ik zou beide jasjes een beetje laten innemen bij de kleermaker om het getailleerder te maken.quote:Op maandag 24 april 2017 15:04 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie zouden kiezen (en evt waarom).
Is hetzelfde jasje, maar onder lijkt ie idd te ruim.quote:Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou beide jasjes een beetje laten innemen bij de kleermaker.
Het komt door de houding, in een pak een selfie maken is kut. 😅quote:Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou beide jasjes een beetje laten innemen bij de kleermaker om het getailleerder te maken.
Of het lijkt zo door de foto en houding. Maar tweede combi vind ik mooier omdat ik altijd van formeel houd.
7 mei tegen Excelsior worden we kampioen, maandag 8 mei huldigingquote:Op maandag 24 april 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat een speeldag? Dan ben ik er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |