vijf jaar gedaan.quote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst kassa mogen draaien.
En en? 90 graden? 180 graden?quote:Op zondag 23 april 2017 20:44 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst kassa mogen draaien.
Ik zou 360 doen, staat zo lekker pirouettig!quote:Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En en? 90 graden? 180 graden?
Vanavond of morgen als t goed is.quote:Op maandag 24 april 2017 09:45 schreef G-Pier het volgende:
Jij nog een date gehad met je Griek, Ang3l?
Je kan t onderhand beter in een sok stoppenquote:Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Yeuh, 0,2% rente. Ik ga slapend rijk worden
Nog even en aflossen van je studieschuld loontquote:Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb (bijna) al mijn geld van mijn rekening afgehaald.quote:Op maandag 24 april 2017 12:35 schreef TwisterNederland het volgende:
Zulks een dappere strijder!quote:Op maandag 24 april 2017 13:35 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb (bijna) al mijn geld van mijn rekening afgehaald.
Fuck hun en het hele trucje cash geld uit te faseren.
Ik vind 1 wel schattig, en subtiel genoeg om nog prima netjes te zijn.quote:Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 of 2?
Gewoon allebei. Tenzij je skeer bent.quote:Op maandag 24 april 2017 14:53 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 of 2?
Dan de tweede. Maar is er iets speciaal dat het je vandaag uitmaakt? Of draag je het niet elke dag?quote:Op maandag 24 april 2017 14:58 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ooh, nee, niet om te kopen, maar om te dragen. De das + hemd combinatie.
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie zouden kiezen (en evt waarom).quote:Op maandag 24 april 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan de tweede. Maar is er iets speciaal dat het je vandaag uitmaakt? Of draag je het niet elke dag?
Ik zou beide jasjes een beetje laten innemen bij de kleermaker om het getailleerder te maken.quote:Op maandag 24 april 2017 15:04 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd naar wat jullie zouden kiezen (en evt waarom).
Is hetzelfde jasje, maar onder lijkt ie idd te ruim.quote:Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou beide jasjes een beetje laten innemen bij de kleermaker.
Het komt door de houding, in een pak een selfie maken is kut. 😅quote:Op maandag 24 april 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou beide jasjes een beetje laten innemen bij de kleermaker om het getailleerder te maken.
Of het lijkt zo door de foto en houding. Maar tweede combi vind ik mooier omdat ik altijd van formeel houd.
7 mei tegen Excelsior worden we kampioen, maandag 8 mei huldigingquote:Op maandag 24 april 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat een speeldag? Dan ben ik er wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |