abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 21 april 2017 @ 19:34:21 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170387897
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170387914
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:20 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nou ja, Rough Trade is zelf ook distributeur en je kunt op hun site zien wat ze in hun winkels hebben met RSD, wat me overigens ook gestolen kan worden, maar die Congos LP is zeer de moeite waard, omdat het een niet eerder uitgebrachte mix bevat. Denk ook dat ie snel uitverkocht zal zijn.
Ja, maar dat is fijn voor dat specifieke label en die release (als je in Engeland woont) maar hier heb je er gewoon weinig aan. :)

Weet iig dat de eigenaar van mijn favo 2e hands platenwinkeltje hier dat artikel van The Quietus wel onderschrijft; die merkt duidelijk dat minder klanten zijn de weken voor RSD. Op RSD zelf vooral veel mensen die hij naderhand nooit meer in zijn winkel ziet en de vaste klanten hebben het nakijken. Hij doet mee omdat hij hoopt wat meer terugkerende klanten te krijgen erdoor maar je ziet mensen gewoon de RSD bak induiken en de rest van de winkel negeren. Dan is de dag gewoon zijn doel voorbij geschoten toch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 21 april 2017 @ 19:35:52 #3
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170387949
Originele TT wel :N MUZ / Vinyl #27 Spin The Black Circle ... goed gedaan Dago.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170388000
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Originele TT wel :N MUZ / Vinyl #27 Spin The Black Circle ... goed gedaan Dago.
Elke 10 delen een paar spins erbij, hou de trend vast ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170388022
btw vanwege nieuwe Vinyl kast heb ik nu 14 van die plastic platenstandaards over.

De standaard dingen die voor een tientje bij WYDR te koop zijn, iemand hier interesse? Ze staan in Den Bosch
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170388058
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  vrijdag 21 april 2017 @ 19:42:11 #7
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170388085
Ik denk dat ik mijn instore-plan voor morgen heb getrokken: Deventer, Arnhem, Amersfoort.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170388122
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, maar dat is fijn voor dat specifieke label en die release (als je in Engeland woont) maar hier heb je er gewoon weinig aan. :)

Weet iig dat de eigenaar van mijn favo 2e hands platenwinkeltje hier dat artikel van The Quietus wel onderschrijft; die merkt duidelijk dat minder klanten zijn de weken voor RSD. Op RSD zelf vooral veel mensen die hij naderhand nooit meer in zijn winkel ziet en de vaste klanten hebben het nakijken. Hij doet mee omdat hij hoopt wat meer terugkerende klanten te krijgen erdoor maar je ziet mensen gewoon de RSD bak induiken en de rest van de winkel negeren. Dan is de dag gewoon zijn doel voorbij geschoten toch?
Ja. Maar ik zei net al dat RSD me gestolen kan worden. Ik heb ook weinig hoop dat die LP nog ergens voor een normale prijs verkrijgbaar zal zijn, temeer omdat het maar 500 exemplaren zijn (weet trouwens niet of dat normaal is voor RSD releases).
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170388133
Ik ga even blieken bij Maestro's hier in Den Bosch, daar ben ik (schandalig genoeg) nog steeds niet geweest dus mooie gelegenheid. M'n vaste stek gooit de zaak pas om 14u open, moet even kijken of ik daarvoor nog op-en-neer pendel, vorig jaar duurde het ruime 30 minuten voordat ik überhaupt de zaak in kon :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170388214
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:44 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja. Maar ik zei net al dat RSD me gestolen kan worden.
Dat had ik ff gemist, of ik lees er nu 3x overheen :)

Mij doet het minder en minder, vooral door de kwaliteit van de releases.
De laatste jaren heb ik alsnog m'n releases gevonden voor een goede prijs door de week erop op discogs te kijken en de site van sounds.

quote:
Ik heb ook weinig hoop dat die LP nog ergens voor een normale prijs verkrijgbaar zal zijn, temeer omdat het maar 500 exemplaren zijn (weet trouwens niet of dat normaal is voor RSD releases).
Waarschijnlijk staat ebay/discogs morgen al vol met die plaat voor opgeblazen prijzen en zakken die in de komende paar weken. Zo ging het iig met de speciale limited releases van de afgelopen jaren.
De release op discogs op je wishlist zetten en je mail in de gaten houden zou ik zeggen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170388349
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat had ik ff gemist, of ik lees er nu 3x overheen :)

Mij doet het minder en minder, vooral door de kwaliteit van de releases.
De laatste jaren heb ik alsnog m'n releases gevonden voor een goede prijs door de week erop op discogs te kijken en de site van sounds.

[..]

Waarschijnlijk staat ebay/discogs morgen al vol met die plaat voor opgeblazen prijzen en zakken die in de komende paar weken. Zo ging het iig met de speciale limited releases van de afgelopen jaren.
De release op discogs op je wishlist zetten en je mail in de gaten houden zou ik zeggen.
zal ik doen
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170392126
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 19:01 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nja, Barbie Girl verschijnt nu voor het eerst op vinyl :+
Overigens verkoopt Rough Trade eventuele overgebleven UK releases (en hoop ik zodoende dat ik die Congos LP kan kopen, maar zal wel niet).
Welke moet je precies hebben? Ik wil morgen best even kijken of ik hem kan vinden. (Al is de kans vrij klein gezien de drukte op RSD.)
pi_170392191
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:02 schreef Operc het volgende:

[..]

Welke moet je precies hebben? Ik wil morgen best even kijken of ik hem kan vinden. (Al is de kans vrij klein gezien de drukte op RSD.)
Nou deze dus
https://www.roughtrade.com/music/heart-of-the-congos-original-mix

maar ben je in Engeland dan?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170392196
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:04 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nou deze dus
https://www.roughtrade.com/music/heart-of-the-congos-original-mix

maar ben je in Engeland dan?
Ik woon er. :)
Heb je nog een maximale prijs die je wil betalen?
pi_170392301
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:04 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik woon er. :)
Heb je nog een maximale prijs die je wil betalen?
Yep. Prijs die daar staat. 19 pond dus.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170392320
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:09 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Yep. Prijs die daar staat. 19 pond dus.
Oké. :)
pi_170392412
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:09 schreef Operc het volgende:

[..]

Oké. :)
Bedankt alvast. :)
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170392427
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:13 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Bedankt alvast. :)
De oplage van 500 geeft weinig hoop, maar het is (hopelijk) een kleine moeite om even te kijken. Zal het laten weten. :)
pi_170392478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:14 schreef Operc het volgende:

[..]

De oplage van 500 geeft weinig hoop, maar het is (hopelijk) een kleine moeite om even te kijken. Zal het laten weten. :)
Waar woon je precies als ik het vragen mag?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170392496
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:16 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Waar woon je precies als ik het vragen mag?
Privé, sorry. ;)
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 23:08:23 #21
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170393602
Spin the black circle, die single heb ik volgens mij!

Op cd... :')
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator vrijdag 21 april 2017 @ 23:09:41 #22
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_170393634
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:04 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Nou deze dus
https://www.roughtrade.com/music/heart-of-the-congos-original-mix

maar ben je in Engeland dan?
Oeh, geweldige plaat! _O_ Reggae op zijn best en toch heel eigen en apart.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:31:10 #23
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170394163
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:08 schreef belsen het volgende:
Spin the black circle, die single heb ik volgens mij!

Op cd... :')
:'(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:50:13 #24
13973 ranja
image means nothing
pi_170394612
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2017 23:08 schreef belsen het volgende:
Spin the black circle, die single heb ik volgens mij!

Op cd... :')
Ja die was destijds te koop met een kortingsbon voor het album, als je het album zou kopen dan was met de korting de single achteraf gratis. Die single heb ik toen ook gekocht, het album niet :') Veel later en veel goedkoper alsnog trouwens.
pi_170398633
Alleen No Plan van Bowie en Bloody Buccaneers van de Earring moet ik nog ergens zien te krijgen, voor de rest alles wat ik op m'n lijstje had staan kunnen bemachtigen.

quote:
Bowie - Cracked Actor
Bowie - Bowpromo
Pink Floyd - Interstellar Overdrive
Jett Rebel - Daydreaming 7"
Beatles - SFF/PL 7"
Doors - Live At The Matrix
Dennis Wilson - Bambu (The Caribou Sessions)
Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough 12"
Daarnaast nog wat andere items gekocht die in de aanbieding waren

quote:
Yes - Fly From Here CD/DVD
Walker Brothers - Nite Flights (MOV LP, heb het origineel al maar voor 9 euro...)
Barry Hay's Flying V Formation - S/T (roze LP met CD)
En weer een zak met geld kwijt :') :D
Bleuh.
pi_170398647
Hier gaat de eerste pas om 11u open, zal me benieuwen hoe druk het is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170398655
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Hier gaat de eerste pas om 11u open, zal me benieuwen hoe druk het is.
Hier waren ze om half 9 al open. Achterlijk druk.
Bleuh.
pi_170398683
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:35 schreef PimD het volgende:

[..]

Hier waren ze om half 9 al open. Achterlijk druk.
Nijmegen gok ik? Dat stond ook eventjes op de planning, maar denk dat ik liever de paar euro extra op discogs besteed straks als ik mijn release niet kan vinden :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170398697
Yep, was om iets over 8 bij Kroese en stond al een hele rij. Tegen de tijd dat ik bij de Waaghals was (iets voor 9) was het daar al grotendeels uitverkocht. Bizar hoeveel geld er even wordt uitgegeven in dat half uurtje :D
Bleuh.
  zaterdag 22 april 2017 @ 10:39:47 #30
13973 ranja
image means nothing
pi_170398700
Ik zag op de lijst van RSD re-releases niks staan wat ik graag wil hebben dus ik sla m'n ochtendsessie dit jaar over. Vanmiddag wel even band kijken (Mysterons) en dan ook even het overschot in de bakken doorbladeren.
pi_170398761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:39 schreef PimD het volgende:
Yep, was om iets over 8 bij Kroese en stond al een hele rij. Tegen de tijd dat ik bij de Waaghals was (iets voor 9) was het daar al grotendeels uitverkocht. Bizar hoeveel geld er even wordt uitgegeven in dat half uurtje :D
Ja ik sta er ook elke keer weer van te kijken :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:39 schreef ranja het volgende:
Ik zag op de lijst van RSD re-releases niks staan wat ik graag wil hebben dus ik sla m'n ochtendsessie dit jaar over. Vanmiddag wel even band kijken (Mysterons) en dan ook even het overschot in de bakken doorbladeren.
Moet toch nog wat boodschappen doen voor de visite vanavond dus ik wandel ff langs de platenzaak, vriendin van me vroeg of ik nog wilde kijken voor de releases van The Cure als ik ze tegenkwam... vrees dat die ERG snel weg gaan zijn. En als ze met de benen buiten hangen wandel ik wel door :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170398803
Wel jammer dat er bij een aantal van de items met unieke muzikale content geen download codes zitten. Die Cracked Actor en Bowpromo meuk bijvoorbeeld, doe daar dan even een kaartje bij met downloads.
Bleuh.
pi_170398812
Weet iemand wat die Bowie No Plan moest kosten trouwens?
Bleuh.
pi_170398935
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:47 schreef PimD het volgende:
Weet iemand wat die Bowie No Plan moest kosten trouwens?
Ik heb hem voor ¤18 gehaald
  zaterdag 22 april 2017 @ 11:02:46 #35
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_170399029
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 10:39 schreef PimD het volgende:
Yep, was om iets over 8 bij Kroese en stond al een hele rij. Tegen de tijd dat ik bij de Waaghals was (iets voor 9) was het daar al grotendeels uitverkocht. Bizar hoeveel geld er even wordt uitgegeven in dat half uurtje :D
Arnhem of Nijmegen? In geval van het laatste ben ik je daar misschien nog tegengekomen. :)
Begin eigenlijk altijd bij de Waaghals, omdat bij Kroese het vaak nog net geen knokken is qua drukte... En dat zijn vaak toch alleen maar verzamelaars die voor de grotere namen gaan (gezien jouw keuzes schaar ik je daar ook even onder ;)). Voor die mensen ben ik met mijn voorkeuren toch niet echt concurrentie geloof ik. Ik heb in elk geval het volgende uit de bakken weten te vissen: :9

quote:
Marijata - This is Marijata
Spacemen 3 - Playing with Fire
The Crazy World of Arthur Brown - The Crazy World of Arthur Brown
Goat - Goatfuzz 7"

Nigeria Soul Power 70 Boxset
Ethiopiques Box. 7"
Psyché France 1960-70 Volume 3
Come to the Sunshine: Soft Pop Nuggets from the WEA Vaults
Oh, en twee keer die single van Jett Rebel gekregen. :') Die van Eefje de Visser van vorig jaar heb ik hier ook dubbel liggen. Nooit geluisterd...
pi_170400137
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:02 schreef Grobbel het volgende:

Oh, en twee keer die single van Jett Rebel gekregen. :') Die van Eefje de Visser van vorig jaar heb ik hier ook dubbel liggen. Nooit geluisterd...
Heb hem 1x.

Die van Armand & The Kik had ik 2 jaar terug 3x, daar heb ik nog 3 LP's mee terugverdiend door idioten die er veels te veel geld voor gaven op Marktplaats (ik begon op ¤5,- / st zijn voor 25 euro / stuk weggegaan :') )

Heb de 2 Cure releases weten te kopen, zaak was behoorlijk rustig voor de rest. Helaas geen Blade Runner OST en eigenlijk geen zin om daar vandaag nog voor op de bonnefooi naar die andere te gaan.

Wel typisch; vent voor me die ALLE Prince releases kocht met de opmerking; 'deze worden veel geld waard' :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170400215
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:

Wel typisch; vent voor me die ALLE Prince releases kocht met de opmerking; 'deze worden veel geld waard' :')
Dat soort lui snappen helemaal niet dat ze als uitschot worden gezien door de verkoper. :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170400291
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat soort lui snappen helemaal niet dat ze als uitschot worden gezien door de verkoper. :')
Het maakt ze ook geen fuck uit, nog geen uur geleden stonden er al 1200 Recordstoreday releases op ebay.

De blade runner ost staat er al op voor prijzen tussen de 35 en 89 euro :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170400345
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het maakt ze ook geen fuck uit, nog geen uur geleden stonden er al 1200 Recordstoreday releases op ebay.

De blade runner ost staat er al op voor prijzen tussen de 35 en 89 euro :')
;( leuk hoor.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170400390
Heart of the congos staat er ook op voor 50 pond.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170400404
10 blade runner picture discs al op discogs
en daar vragen ze normale prijzen, maar toch.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170400666
No plan en de placebo/bowie zijn binnen :)
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
pi_170402404
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:10 schreef MrSalazar het volgende:
Heart of the congos staat er ook op voor 50 pond.
Hier hadden ze hem niet helaas.
pi_170402785
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:36 schreef Operc het volgende:

[..]

Hier hadden ze hem niet helaas.
Jammer
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 22 april 2017 @ 14:59:34 #45
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_170404050
Drie leuke plaatjes voor de helft van de prijs kunnen scoren bij FAME :) Leuke actie.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 22 april 2017 @ 16:22:00 #46
13973 ranja
image means nothing
pi_170405467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Wel typisch; vent voor me die ALLE Prince releases kocht met de opmerking; 'deze worden veel geld waard' :')
Ik denk dat-ie pech gaat hebben, in Utrecht stond de bak nog vol met Prince 12"s.

Ik weet niet wat er vanochtend allemaal gestaan heeft natuurlijk maar ik vond de bakken nog behoorlijk gevuld, heel veel Prince dus, paar keer de split van Pauw, heel veel Beatles singles...

Zelf na het optreden van The Mysterons alleen een EP van The Wedding Present gekocht.
  zaterdag 22 april 2017 @ 16:23:47 #47
14505 OProg
A Life in Music
pi_170405508
Die Bowie dingen die ik zocht kunnen verkrijgen. Alleen die single met Placebo niet, maar goed. Wel blij met die Cracked Actor.

En dan Strawberry Fields/Penny Lane single en Zappa.
Ik had die Moondog nog op het oog maar helemaal niet gezien.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 22 april 2017 @ 17:06:32 #48
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_170406578



Live session van Tame Impala gekocht. Er staan een cute berichtje in de binnenkant O+



Verder heb ik geen bijzondere RSD releases gekocht ofzo.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_170406825
Iemand nog op zoek naar een Cracked Actor en/of Bowpromo?
Bleuh.
pi_170407020
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 12:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
No plan en de placebo/bowie zijn binnen :)
Echt?! Fuuuuck, ik wil ook bowie/placebo maar kon echt nergens vinden :'( :'(
Baby darling doll face honey
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')