Behalve de ekte Ajacieden gunt bijna iedereen het Feyenoord toch wel? Ik ook.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze gunde het Feyenoord in elk geval. Maar wellicht was ze onder invloed
Laatst zei je nog wat totaal anders. Je ben stiekem geen wijf toch?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve de ekte Ajacieden gunt bijna iedereen het Feyenoord toch wel? Ik ook.
Dat was om jou te stangen, en dat is goed gelukt ook.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst zei je nog wat totaal anders. Je ben stiekem geen wijf toch?
Ik gun het Feyenoord wel.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is zeer goed gelukt, compliment.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was om jou te stangen, en dat is goed gelukt ook.Als Feyenoord maar niet in Zwolle zou winnen en zo geschiede.
Als jullie van Vitesse winnen is het klaar denk ik. Dan gaat het echt niet meer fout.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is zeer goed gelukt, compliment.
Nou spelen jullie over t algemeen wel vrij aardig tegen Feyenoord.
Het zou echt des Feyenoord zijn om van Vitesse te winnen en vervolgens te verliezen van Excelsior.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jullie van Vitesse winnen is het klaar denk ik. Dan gaat het echt niet meer fout.
Ach het is ze best een keer gegund, maar wat zou het lekker zijn als Ajax de landstitel nog pakt.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, in Rotterdam verliezen op Woudensteinquote:Op donderdag 20 april 2017 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jullie van Vitesse winnen is het klaar denk ik. Dan gaat het echt niet meer fout.
Zou net zo smullen zijn als het vorig jaar voor alle Ajax-misgunners was.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het is ze best een keer gegund, maar wat zou het lekker zijn als Ajax de landstitel nog pakt.
Ook des Ajax. Maar die hebben een ander programma.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou echt des Feyenoord zijn om van Vitesse te winnen en vervolgens te verliezen van Excelsior.
Als jullie van PSV winnen worden jullie kampioen #glazenbolquote:Op donderdag 20 april 2017 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook des Ajax. Maar die hebben een ander programma.
Stel dat excelsior er vol voor gaat heb je daar meer te vrezen, kunstgras en het team is best in vorm met die hasselbaink...quote:Op donderdag 20 april 2017 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou echt des Feyenoord zijn om van Vitesse te winnen en vervolgens te verliezen van Excelsior.
maar wel eentje die best moe is nuquote:Op donderdag 20 april 2017 23:59 schreef Elan het volgende:
Ajax heeft ook gewoon een verweereelt betere selectie dan PSV . Laat staan Feyenoord.
Hahn laat er in dat geval wel gewoon een paar door.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stel dat excelsior er vol voor gaat heb je daar meer te vrezen, kunstgras en het team is best in vorm met die hasselbaink...
Maarja excelsior kan dit weekend al veilig zijn vgm en er zijn daar meer feyenoord dan excelsior fans, dus nee die vlieger gaat niet op.
Traore in de spits Neres is nog fris en fruitig, dan heb je aanvallend al meer in te brengen dan dat hele PSV toch?quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
Ti
[..]
maar wel eentje die best moe is nu
Onmogelijk dom kutwijf is het ook hetwitter:ANanninga twitterde op vrijdag 21-04-2017 om 00:00:49Ongelofelijk dat dat stompzinnige voetbal in mijn tl een aanslag overheerst. Zo gewend zijn we het al. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |