SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 20-04-2017 23:52:19 ]![]()
HEEINZ IK KAN JE WEL ZOENEN GODVERDOMME
NU ALLES WEGROSSEN GODSAMMEDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Never don't stop believing
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hup Ajax
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
fout herstelt. Primaquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik vrees de 120e minuutCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Geen geel pakken onana . Dat zou schorsing zijnCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Viergever is opCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die kut keeper elke keer
jaja, had je met 11 gespeeld nuquote:Op donderdag 20 april 2017 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Zochten mensen nog redenen waarom tete niet speelt![]()
Zo zonde dat hij aanvallend zo goed is als een keeper.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Zochten mensen nog redenen waarom tete niet speeltRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik heb liever een verdediger die niet kan aanvallen dat een verdediger die niet kan verdedigenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Zochten mensen nog redenen waarom tete niet speelt![]()
Ik zit vast in Amersfoort omdat ik mijn trein naar Berlijn heb gemist dus ik ga er vanuit dat Ajax verliest op deze pechavond![]()
En wwwwieeeeeee niet springgtttttt[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
3 minuten nog ofzoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
YOUNESGOD[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
JAAAAAAA YOUNESGENOTJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
JaaaaaaaaaaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA GVDDDAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Op zijn Duits
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Karakter dit zeg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Jezus Christus wat een comeback
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er moet balans zijnquote:Op donderdag 20 april 2017 23:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wel vandaag 5 stabiele gyms verloren...![]()
.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Tien jaar van mijn leven kwijt, maar wat een pot!Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gefeliciteerd mannen. Dat was billenknijpen.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Heerlijk!!!quote:Op donderdag 20 april 2017 23:35 schreef TheJanitor het volgende:
AJAAAAAAAAAAX. LEKKER VOOR AL DIE VIEZE HATERS![]()
Maar ze kunnen geen wedstrijd over de streep trekkenquote:
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WAT EEN GENIAAL MEESTERPLAN VAN VELTMAN BAASGOD"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Mi gadoooo
En de volgende wedstrijd zonder Veltman olrlelelelelleHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
PIZZAGEIT OUWE BAAS DIE JE BENTquote:Op donderdag 20 april 2017 23:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Lekkere, typische en lucky Ajaxoverwinning, lekker voor het Nederlands voetbal dit jongens![]()
![]()
Celta, ManU of Lyon/Besiktas
Zeg het maar jongensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
ALSOF JIJ ER NOG IN GELOOFDE JOHquote:Op donderdag 20 april 2017 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen wedstrijd over de streep trekkenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
WE PAKKEN ZE ALLEMAALquote:Op donderdag 20 april 2017 23:36 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar jongens![]()
ManU graagquote:Op donderdag 20 april 2017 23:36 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar jongens![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hopen op Celta in de halve finale dan maar.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Celta en dan Besiktas in de finale svpquote:Op donderdag 20 april 2017 23:36 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar jongensDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Geen romige dijenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:36 schreef Heeinz het volgende:
GEEN VELTMAN IN DE HALVE FINALE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De buren, bovenburen en onderburen waren niet blij dat het 3-1 en 3-2 werd.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Met tien man twee goals maken in verlenging. Lucky Ajaxquote:Op donderdag 20 april 2017 23:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Lekkere, typische en lucky Ajaxoverwinning, lekker voor het Nederlands voetbal dit jongens![]()
![]()
![]()
Hahaha, dikke prima toch. Liever europees dan in nederlandquote:Op donderdag 20 april 2017 23:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met tien man twee goals maken in verlenging. Lucky Ajax![]()
Viergever wat een held. Speelt sowieso altijd prima.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Veltman op de eerste de beste trein richting een andere club zetten, met z'n praatjes. Wat een kneusje.
Onana ook maar een zeer matige doelman.![]()
120 minuten in de benen.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hahaha, dikke prima toch. Liever europees dan in nederland![]()
![]()
Hier schreeuwden de mensen juist door de muren heen.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
De buren, bovenburen en onderburen waren niet blij dat het 3-1 en 3-2 werd.![]()
IK OOK VAN JOUquote:Op donderdag 20 april 2017 23:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sorry voor mijn uitbarsting
En kus m'n voetenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben nou wel benieuwd hoe ze straks tegen PSV spelen. Daar komt geen verlenging bij als je zo'n wedstrijd speelt.![]()
Dit moet er toch ingehakt hebben voor zondag zo'n slopende wedstrijd ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
JONGENS, WE GAAN VOOR DE CUPRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Boeiend feyenoord is toch kampioen. Gewoon 2de worden is prima.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:41 schreef TLC het volgende:
Dit moet er toch ingehakt hebben voor zondag zo'n slopende wedstrijd ?![]()
Weet je hoe mentale boost dit geeft? Die spelers gaan nu keihard doorstomen.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:41 schreef TLC het volgende:
Dit moet er toch ingehakt hebben voor zondag zo'n slopende wedstrijd ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Kaarten krijgen als SV kaart houder zal wel onmogelijk worden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tja, tegen Heerenveen weinig van gezien. Hopen op een kick/roze wolk/weetikveelquote:Op donderdag 20 april 2017 23:40 schreef coronatus het volgende:
Ben nou wel benieuwd hoe ze straks tegen PSV spelen. Daar komt geen verlenging bij als je zo'n wedstrijd speelt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Beetje jammer dat er een bovengemiddeld aantal zichzelf overschattende matige spelertjes rondlopen.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:41 schreef TheJanitor het volgende:
De mooiste club ter wereld, zoveel is wel zeker![]()
Volgens mij had ik jou nog iets beloofdquote:
WIR SIND DIE BESTEMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hangt van af hoeveel kaarten SKhouders mogen halen. Als ze allemaal 2 of 3 mogen halenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:42 schreef franklop het volgende:
Kaarten krijgen als SV kaart houder zal wel onmogelijk worden![]()
![]()
![]()
Die toont echt karakter.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:42 schreef BobW het volgende:
Viergever eerst helemaal mee met dat afstandschot terwijl hij al kapot was
Wat een baasVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zie TTquote:Op donderdag 20 april 2017 23:42 schreef franklop het volgende:
Kaarten krijgen als SV kaart houder zal wel onmogelijk worden![]()
Drank de boer huilt zichzelf in slaap vanavondI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
WIR SIND DIE BESTEN VON GELSJENKIRCHENNquote:Op donderdag 20 april 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jou nog iets beloofd
WIR SIND DIE BESTEgraag op anoniem![]()
Ik denk dat die gewoon denkt dat hij pech hadquote:Op donderdag 20 april 2017 23:44 schreef Seam het volgende:
Drank de boer huilt zichzelf in slaap vanavondMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
UND AUCH VON KOPENHAGENquote:Op donderdag 20 april 2017 23:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTEN VON GELSJENKIRCHENNMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
UND VIELLEICHTquote:Op donderdag 20 april 2017 23:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WIR SIND DIE BESTEN VON GELSJENKIRCHENN![]()
God wat mooi
Schei uit met je sneer naar de Boer. Die heeft ontzettend veel betekent voor Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:44 schreef Seam het volgende:
Drank de boer huilt zichzelf in slaap vanavond![]()
'Zij hadden wel een Messi'quote:Op donderdag 20 april 2017 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon denkt dat hij pech hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha roze wolkquote:Op donderdag 20 april 2017 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, tegen Heerenveen weinig van gezien. Hopen op een kick/roze wolk/weetikveel![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Zij hadden wel een Messi'Die Jablonec tekstjes die hier eerder vandaag stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grap van de avond.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schei uit met je sneer naar de Boer. Die heeft ontzettend veel betekent voor Ajax.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Zij hadden wel een Messi'Echt jonge die vent is zo underratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2017 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Lekkere punten voor de Koelijst
yes yes yes
Gefeliciteerd jongens![]()
![]()
Ja leuk is anders, zie maar zo, ik kom niet verder dan 5 gyms in deze regio.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Viergever zat bij de 3-0 natuurlijk mis, maar ruimschoots goed gemaaktCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik neem aan dat seizoenkaarthoudersmaar 1 pp kunnen halen want dat is veel eerlijker (en beter voor ondergetekendequote:Op donderdag 20 april 2017 23:42 schreef franklop het volgende:
Kaarten krijgen als SV kaart houder zal wel onmogelijk worden)
![]()
Bosz mag tegen een go ahead ook sanchez enz rust geven eens. Dat is echt wel nodig.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig geen Veltman in de eerste halve finaleAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Poeh wat was die slecht zegquote:Op donderdag 20 april 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz mag tegen een go ahead ook sanchez enz rust geven eens. Dat is echt wel nodig.![]()
Lekker hoor, een Nederlandse club die het weer eens een keer schopt tot een halve finale in Europa. Helemaal lekker dat het Ajax is.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zeg, jij zag het op een gegeven moment ook niet meer zittenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij had op een gegeven moment vast behoefte aan mijn optimismeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij zei ik dat ik de hoop een BEETJE begon te verliezenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg, jij zag het op een gegeven moment ook niet meer zitten![]()
![]()
Wel jammer dat Anderlecht United er niet uit heeft kunnen knikkeren.
En wat een thriller bij Besiktas - Lyon ook.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb Ajax naar dit resultaat gejinxtquote:Op donderdag 20 april 2017 23:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij had op een gegeven moment vast behoefte aan mijn optimisme
Oh.![]()
Ja dat was matig hoorquote:Op donderdag 20 april 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz mag tegen een go ahead ook sanchez enz rust geven eens. Dat is echt wel nodig.
Gelukkig na PSV-uit twee weken rustOh.![]()
Knikkeren wij United er toch uitquote:Op donderdag 20 april 2017 23:52 schreef Monolith het volgende:
Wel jammer dat Anderlecht United er niet uit heeft kunnen knikkeren.
En wat een thriller bij Besiktas - Lyon ook.Oh.![]()
Stelling: in deze fase van het toernooi kom je geen makkelijke tegenstanders meer tegen.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:53 schreef Heeinz het volgende:
Laten we nu maar hopen op Celta
Loting is morgen lijkt me? 13:00 weer ofzo?Oh.![]()
Bosz op die fotoquote:Op donderdag 20 april 2017 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Effe de OP een update gegeven hoor, met dank aan Stinhogeweldig
![]()
United graag, al is het jammer dat Ibrahimovic hoogstwaarschijnlijk niet mee kan doen
Wat een genotsfoto in OP![]()
![]()
![]()
Er bestaan geen kleintjes meer.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stelling: in deze fase van het toernooi kom je geen makkelijke tegenstanders meer tegen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit geeft wel energie, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 20 april 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe we die pot in Eindhoven ooit moeten winnen met dit leeggespeelde team![]()
Sja, vooraf tegen Heerenveen was Ajax ook zo leeggespeeldquote:Op donderdag 20 april 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe we die pot in Eindhoven ooit moeten winnen met dit leeggespeelde team
Zou best kunnen dat het nu wel parten gaat spelen hoorMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou ManU (nu seizoen Ibra voorbij is) of Celta loten.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ja morgen om 13:00quote:Op donderdag 20 april 2017 23:53 schreef Heeinz het volgende:
Loting is morgen lijkt me? 13:00 weer ofzo?
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Mijn vrouw maakte zich ook meteen zorgen over de slaaprust van de kinderenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
De buren, bovenburen en onderburen waren niet blij dat het 3-1 en 3-2 werd.
Life is what you make it.![]()
Celta speelt inmiddels met de A-ploeg en is dus wel een stuk beterquote:Op donderdag 20 april 2017 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ManU (nu seizoen Ibra voorbij is) of Celta loten.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja dat wel, als we uitgeschakeld waren hadden we sowieso wel verloren daar ja.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit geeft wel energie, dat weet ik zeker
Maar goed hopelijk zijn Sinkgraven en Riedewald wel weer fit want we hebben echt wat spelers nodig achterin
Oh.![]()
YES!quote:Op donderdag 20 april 2017 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
BOSZGODBOSZGOD
BOSZGOD
BOSZGOD
BOSZGOD
BOSZGOD
Life is what you make it.![]()
Valt wel mee. Neres, Dolberg, tete, schone en verbeek kunnen allemaal wel spelen.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe we die pot in Eindhoven ooit moeten winnen met dit leeggespeelde teamAFCA
Wij zijn ook wel beter dan in de groepsfase denk ik.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Celta speelt inmiddels met de A-ploeg en is dus wel een stuk beter
Al was daar vandaag niet veel te zien. God wat was Ajax slecht hèOh.![]()
Hebben we Gertjan aangetrokken?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Neres, Dolberg, tete, schone en verbeek kunnen allemaal wel spelen.Oh.![]()
Effe klikken op het linkje mensentwitter:AFCAjax twitterde op donderdag 20-04-2017 om 23:54:18Hier doe je het voor! 👊#UEL #schaja #wijzijnajax https://t.co/wkgdvOOKMK reageer retweet
Dat ook wel natuurlijk, maar dit was niet best. Is niet die halve/hele meter die je mist met drukzettenquote:Op donderdag 20 april 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij zijn ook wel beter dan in de groepsfase denk ik.
Al was daar vandaag niet veel te zien. God wat was Ajax slecht hèMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een heldquote:Op donderdag 20 april 2017 23:57 schreef Tagliano het volgende:
Effe klikken op het linkje mensentwitter:AFCAjax twitterde op donderdag 20-04-2017 om 23:54:18Hier doe je het voor! 👊#UEL #schaja #wijzijnajax https://t.co/wkgdvOOKMK reageer retweet
![]()
Gert-Jan?quote:Op donderdag 20 april 2017 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Neres, Dolberg, tete, schone en verbeek kunnen allemaal wel spelen.
Maar inderdaad, de selectie is gelukkig vrij breed en wie weet geeft zo'n wedstrijd de spelers juist extra energie. Heb PSV ook wel na 120 minuten CL vrij fris en fruitig zien spelen twee seizoenen terug volgens mij.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nog een hoge hartslag, dan gebeurt datquote:Op donderdag 20 april 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben we Gertjan aangetrokken?
AFCA
BoszGodquote:Op donderdag 20 april 2017 23:57 schreef Tagliano het volgende:
Oh.![]()
Ik dacht de hele tijd "we gaan er toch niet uit tegen dit matige Schalkequote:Op donderdag 20 april 2017 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ook wel natuurlijk, maar dit was niet best. Is niet die halve/hele meter die je mist met drukzetten"
Gelukkig niet hoorOh.![]()
Sanchez speelde vandaag zijn slechtste wedstrijd voor ajax ooitBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Finale gaan we toch niet halen, dan liever tegen United en Zlatan nog eens zien spelen in de Arena.quote:Op donderdag 20 april 2017 23:53 schreef Heeinz het volgende:
Loting is morgen lijkt me? 13:00 weer ofzo?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Want?quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Finale gaan we toch niet halen, dan liever tegen United en Zlatan nog eens zien spelen in de Arena.Alles is mogelijk, zo simpel is het dan ook wel weer
![]()
Ja dat was niveau van der Hoornquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
Sanchez speelde vandaag zijn slechtste wedstrijd voor ajax ooitOh.![]()
eensquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
Sanchez speelde vandaag zijn slechtste wedstrijd voor ajax ooit![]()
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Finale gaan we toch niet halen, dan liever tegen United en Zlatan nog eens zien spelen in de Arena.![]()
Celta kun je hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Finale gaan we toch niet halen, dan liever tegen United en Zlatan nog eens zien spelen in de Arena.AFCA
Kan er alleen maar beter van worden, zonder dat Ajax er de dupe van is geworden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
Sanchez speelde vandaag zijn slechtste wedstrijd voor ajax ooitRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Juventus zou leuk zijn. 2 onverwachte winnaars.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wie zien jullie graag als tegenstander in de Supercup komend seizoen?![]()
Barcelona normaal gezien, juventus maakt ons kaput... hmmmmquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wie zien jullie graag als tegenstander in de Supercup komend seizoen?
doe maar atleti, wil graag psv revancheren![]()
Juventus lijkt me juist favorietquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Juventus zou leuk zijn. 2 onverwachte winnaars.![]()
Ach het zorgt er hopelijk wel voor dat mogelijke transfers wat getemperd worden. Laat hem nog maar lekker een jaar of twee bij Ajax spelen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan er alleen maar beter van worden, zonder dat Ajax er de dupe van is geworden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Uiteindelijk wel verdiend.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
??
Dat ik dit mag meemaken, bedankt
Genoten van Viergever.![]()
Een en al euforie![]()
![]()
![]()
Wat een helden, toch nog ervoor gaan en dan niet 1 maar gewoon 2x scoren
Nooit gedacht dat dit nog goed zou komen
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Barca en real lijken wel kwetsbaarder dan normaal dit hele jaar en PL teams zijn nog steeds shit.quote:
Dortmund niet meer wat het geweest... en juventus krijgt gewoon amper goals tegen...
Wel een van de favorieten toch?![]()
Halve finale gaan we er denk ik ongenadig hard van langs krijgen. Maar ik vind het al helemaal prima zo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Denk het ook, maar daarom hoop ik op manchester, heb je iig een geweldig affiche.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Halve finale gaan we er denk ik ongenadig hard van langs krijgen. Maar ik vind het al helemaal prima zo.![]()
Alles kan na vandaagquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Halve finale gaan we er denk ik ongenadig hard van langs krijgen. Maar ik vind het al helemaal prima zo.
hhhhh![]()
Ja vast wel. Ik volg te weinig Italiaans voetbal om het goed in te kunnen schatten.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Barca en real lijken wel kwetsbaarder dan normaal dit hele jaar en PL teams zijn nog steeds shit.
Dortmund niet meer wat het geweest... en juventus krijgt gewoon amper goals tegen...
Wel een van de favorieten toch?![]()
Ach vorige week dachten we nog iedereen te kunnen verslaan, als Ajax een goede dag heeft moet dat ook lukken.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Halve finale gaan we er denk ik ongenadig hard van langs krijgen. Maar ik vind het al helemaal prima zo.
Maar als ze zo als vanavond spelen ga je er tegen iedereen hard af ja
Oh.![]()
Dat druk zetten nogquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:13 schreef KingRoland het volgende:
https://d.filebox.moe/qrpouwaw.mp4
voor de mensen die DE GOAL nog terug willen bekijken.
Oh.![]()
Maargoed spelen niet echt aantrekkelijk voetbal over het algemeen, daar verlies je gewoon met een 6 0 uit (zeker ajax)quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ik volg te weinig Italiaans voetbal om het goed in te kunnen schatten.![]()
119e minuut met man minder nog drukzettenquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:13 schreef KingRoland het volgende:
https://d.filebox.moe/qrpouwaw.mp4
voor de mensen die DE GOAL nog terug willen bekijken.
Ajaxgod![]()
![]()
Wat een baas hèquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Viergever joeg het weer aan, net als tegen kopenhagen toen![]()
Oh.![]()
ik zou zeggen; eindelijk pas druk zettenquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
119e minuut met man minder nog drukzetten
AjaxgodCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Waar is dat op gebaseerd? Ik denk dat je ze allemaal kunt hebben thuis, uit schade beperken. En scoren.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Halve finale gaan we er denk ik ongenadig hard van langs krijgen. Maar ik vind het al helemaal prima zo.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Eens.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:21 schreef PicoMMP het volgende:
Stelling: Viergever is de beste speler aller tijden![]()
Mijn onderbuik vertelt mij dat.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd? Ik denk dat je ze allemaal kunt hebben thuis, uit schade beperken. En scoren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waarom? Celta is geen geweldig elftal die neukte we 2 x in de kont.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:11 schreef Mani89 het volgende:
United is instabiel en Mourinho heeft een hekel aan voetballende tegenstanders + wij wonnen er tijdje terug UIT nog van met een veel minder elftal. United heeft grote namen maar geen goed team. Ze verliezen/spelen gelijk tegen clubs als fucking Bournemouth en dan winnen ze ineens van Chelsea.
Lyon is NU niet in grootse vorm. Verliezen 1-4 van FC Lorient (nr 18 uit Frankrijk). + ik wil weleens zien of Lyon het leuk vind tegen een voetballende tegenstander als Ajax.![]()
Stelling: Vanaf vandaag speelt Ajax haar thuiswedstrijden in de Nick Viergever Arenaquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:21 schreef PicoMMP het volgende:
Stelling: Viergever is de beste speler aller tijdenOh.![]()
Zoveel waarheid hierquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
119e minuut met man minder nog drukzetten
Ajaxgod
Wat n avond. Alle hoop verloren en gewoon Duitsers pakken in de verlenging . Wat 'n heldenFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Eerst even overleggen met de familie van Vierveger.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stelling: Vanaf vandaag speelt Ajax haar thuiswedstrijden in de Nick Viergever ArenaI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Beide waren groepsfase, Celta en United hadden toen halve basis eruit gelatenquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom? Celta is geen geweldig elftal die neukte we 2 x in de kont.
United is instabiel en Mourinho heeft een hekel aan voetballende tegenstanders + wij wonnen er tijdje terug UIT nog van met een veel minder elftal. United heeft grote namen maar geen goed team. Ze verliezen/spelen gelijk tegen clubs als fucking Bournemouth en dan winnen ze ineens van Chelsea.
Lyon is NU niet in grootse vorm. Verliezen 1-4 van FC Lorient (nr 18 uit Frankrijk). + ik wil weleens zien of Lyon het leuk vind tegen een voetballende tegenstander als Ajax.![]()
Deel de leukste reacties even hierquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
goed nu even schalke forum teruglezenOh.![]()
Duitsers pakken op de Duitse manier, heerlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zoveel waarheid hier
Wat n avond. Alle hoop verloren en gewoon Duitsers pakken in de verlenging . Wat 'n heldenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gelul. Celta speelde 1 wedstrijd gewoon met de A ploeg en Celta is geen goed elftal.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Beide waren groepsfase, Celta en United hadden toen halve basis eruit gelaten![]()
iig heel mad dat viergod geen rood kreegquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deel de leukste reacties even hier![]()
Waarom met geluk? Ze verliezen 1-4 van de nummer 18 van Frankrijk met de A ploeg hequote:Op vrijdag 21 april 2017 00:25 schreef Adames het volgende:
Lyon spelen af en toe een wereldpartij, maar kan je met veel geluk hebbenGewoon voetballen en niet achteruitlopen.
![]()
Veel geluk nog wel. Hoeveel kansen heeft AZ wel niet gehad tegen Lyon?quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:25 schreef Adames het volgende:
Lyon spelen af en toe een wereldpartij, maar kan je met veel geluk hebbenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
beter dan Ajax, wil niet zeggen dat het kansloos is neequote:Op vrijdag 21 april 2017 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelul. Celta speelde 1 wedstrijd gewoon met de A ploeg en Celta is geen goed elftal.![]()
Beter dan Ajax? Lol zeer zeker niet. Waar baseer je die onzin op? Spelers als fucking Guidetti spelen daar in de basis man met alle respect.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
beter dan Ajax, wil niet zeggen dat het kansloos is nee![]()
ja en ajax speelt gelijk tegen excelsiorquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom met geluk? Ze verliezen 1-4 van de nummer 18 van Frankrijk met de A ploeg heGewoon voetballen en niet achteruitlopen.
het is wat![]()
Wat een gekkiesquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
iig heel mad dat viergod geen rood kreegOh.![]()
Ja maar die gaan er niet met 1-4 af tegen Excelsior right? Lyon nu is in kakvorm.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ja en ajax speelt gelijk tegen excelsior
het is wat![]()
Dit is wel een leukequote:Op donderdag 20 april 2017 22:18 schreef Ooku het volgende:
Je ziet gewoon dat Ajax de 100% winnen mentaliteit mist![]()
Als je ook kijkt naar de landen waar de ploegen die Europees nog actief zijn vandaan komen: Spanje, Engeland, Italië, Frankrijk ... en Nederland.
Raar om dat te zien zo laat in het seizoen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dit is dan wel weer een echte kennerquote:Op donderdag 20 april 2017 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax scoort ook nog wel.
Dit schalke is echt brandhout.![]()
![]()
Coefficientinloopgenotquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als je ook kijkt naar de landen waar de ploegen die Europees nog actief zijn vandaan komen: Spanje, Engeland, Italië, Frankrijk ... en Nederland.
Raar om dat te zien zo laat in het seizoen![]()
Republiek Amsterdam....quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Raar om dat te zien zo laat in het seizoenCharlie: How's it going in there?
Zou Feyenoord Schalke ook kunnen hebben?Charlie: How's it going in there?
Ja hoorquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Zou Feyenoord Schalke ook kunnen hebben?![]()
Ajax dat nog in Europa actief is als ploegen als Bayern en Barça er al uit liggenquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Raar om dat te zien zo laat in het seizoenAnder toernooi weliswaar
Oh.![]()
Nee johquote:Charlie: How's it going in there?
Denk ik wel opzich, die kunnen er ook wel vol op klappen thuis.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Zou Feyenoord Schalke ook kunnen hebben?Oh.![]()
Respect voor deze uitslag jongens, iets anders kan ik er niet van maken..
Wel de pech voor jullie ben ik bang dat Mourinho een echte prijzen-pakker is, die ook nog eens z'n seizoen nog MOET redden met een prijs.
Maar wie weet, ze verloren al eerder van een NL club dit seizoen![]()
![]()
Het is nou ook niet dat ze dat Anderlecht eens even helemaal van het veld gevaagd hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:31 schreef Roland010 het volgende:
Respect voor deze uitslag jongens, iets anders kan ik er niet van maken..
Wel de pech voor jullie ben ik bang dat Mourinho een echte prijzen-pakker is, die ook nog eens z'n seizoen nog MOET redden met een prijs.
Maar wie weet, ze verloren al eerder van een NL club dit seizoenOh.![]()
Als iemand mij vorig jaar had verteld dat Nick Viergever als één van de belangrijkste spelers van dit Ajax ons naar de halve finale zou schieten had ik diegene direct naar een psychiater doorverwezen![]()
Exact. Mensen zien United en denken meteen oh Pogba, Ibra etc maar het is geen elftal + mensen als Rojo/Darmian die niet kunnen voetballen. United laat maar komen hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is nou ook niet dat ze dat Anderlecht eens even helemaal van het veld gevaagd hebben.![]()
Toch denk ik wel dat er bij elke speler extra krachten vrijkomen als een finale bereikt kan wordenquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is nou ook niet dat ze dat Anderlecht eens even helemaal van het veld gevaagd hebben.![]()
Die jongen is echt gegroeid. De verdediging waar we mee eindigde heeft mijn voorkeur. Geen Veltman in elk geval.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:31 schreef Heeinz het volgende:
Als iemand mij vorig jaar had verteld dat Nick Viergever als één van de belangrijkste spelers van dit Ajax ons naar de halve finale zou schieten had ik diegene direct naar een psychiater doorverwezen
Drie keer rood als rechtsback
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik vind Celta nog de gevaarlijkste tegenstaderquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Exact. Mensen zien United en denken meteen oh Pogba, Ibra etc maar het is geen elftal + mensen als Rojo/Darmian die niet kunnen voetballen. United laat maar komen hoor.Oh.![]()
Zijn ook heel boos op trainer dat ze na de 3 0 niet gewoon badstuber brachten op zn duits gingen verdedigen![]()
Bizar hoe hij het nu doet ja. Ben wel een beetje bang voor Sinkie op linksback in de halve finalequote:Op vrijdag 21 april 2017 00:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die jongen is echt gegroeid. De verdediging waar we mee eindigde heeft mijn voorkeur. Geen Veltman in elk geval.
Drie keer rood als rechtsback![]()
Dat is bij Ajax net zo dan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat er bij elke speler extra krachten vrijkomen als een finale bereikt kan wordenOh.![]()
Mwa niet echt. Pure middelmaat, allemaal van die afdankertjes spelen er. Geen wereldploegje. Lyon KAN heel goed voetballen maar ook alles verneuken zie die wedstrijd tegen Lorient.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Celta nog de gevaarlijkste tegenstader![]()
Dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bizar hoe hij het nu doet ja. Ben wel een beetje bang voor Sinkie op linksback in de halve finaleOh.![]()
Zo'n type Pogba voelt zich veel te goed voor de ELquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij Ajax net zo dan natuurlijk![]()
![]()
Zeker, maar ik denk dat United in zo'n wedstrijd een net iets hoger niveau kan halenquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is bij Ajax net zo dan natuurlijk
Maar het zal je niet verbazen dat ik er wel vertrouwen in heb![]()
Ja niet onoverkomelijk, maar we het in de groepsfase al wel lastig tegen ze toen ze met een B-elftal speelden. En ik vrees dat Guidetti ons dan eruit gaat gooienquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet echt. Pure middelmaat, allemaal van die afdankertjes spelen er. Geen wereldploegje. Lyon KAN heel goed voetballen maar ook alles verneuken zie die wedstrijd tegen Lorient.Oh.![]()
We halen toch 4 punten ouwe reus? HEt is niet dat Celta GOED was. Wij gaven ze gewoon gratis goals, lekker blunderen achterin. Het is niet zo dat ze ons wegtikte ofzo.quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja niet onoverkomelijk, maar we het in de groepsfase al wel lastig tegen ze toen ze met een B-elftal speelden. En ik vrees dat Guidetti ons dan eruit gaat gooien![]()
Ja Ajax zal tegen iedereen wel de underdog zijn, maar dat maakt niet uit. Waren we tegen Schalke ook voorafquote:Op vrijdag 21 april 2017 00:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker, maar ik denk dat United in zo'n wedstrijd een net iets hoger niveau kan halen
Maar het zal je niet verbazen dat ik er wel vertrouwen in hebOh.![]()
Ik zeg ook lastig toen ze eenmaal wat basisspelers erin gooiden (alhoewel ik nog steeds Gudelj de schuld geef aan die laatste goals)quote:Op vrijdag 21 april 2017 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We halen toch 4 punten ouwe reus? HEt is niet dat Celta GOED was. Wij gaven ze gewoon gratis goals, lekker blunderen achterin. Het is niet zo dat ze ons wegtikte ofzo.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: