Ik hoop dat het vooral gezellig is in het topic.quote:
ed de goey zekerquote:Op donderdag 20 april 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vooral gezellig is in het topic.
Met een hoop grappen en grollen gecombineerd met fabuleuze gifjes
Ik hoop dat er bans gaan vallen bij dergelijk gedrag. Ik kom hier om serieus over voetbal te praten.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2017 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er bans gaan vallen bij dergelijk gedrag. Ik kom hier om serieus over voetbal te praten.
Misschien worden we getrakteerd door GGMM met een haxballetje in de rust.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas lacht sarcastisch, hij vindt jou eigenlijk een onwijze mongool.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal moet ik een grap maken om de lachers op mijn hand te krijgen.
was het geenquote:Op donderdag 20 april 2017 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal moet ik een grap maken om de lachers op mijn hand te krijgen.
quote:Op donderdag 20 april 2017 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat er bans gaan vallen bij dergelijk gedrag. Ik kom hier om serieus over voetbal te praten.
Hij heeft wel godverdomme een lieve hond.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:55 schreef IsTochWerelds het volgende:
Dat filmpje over die matchfixing vent stelt niet teleur
Jij weet wel beter he.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klaas lacht sarcastisch, hij vindt jou eigenlijk een onwijze mongool.
Haxball zou wel genot zijn jaquote:Op donderdag 20 april 2017 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien worden we getrakteerd door GGMM met een haxballetje in de rust.
Gradje. Hij heeft ook speciaal voer nodig.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel godverdomme een lieve hond.
Zeker. Misschien is Klaas in het echte leven ook wel een aardige en keurige jongen.quote:
Dacht dat Ajax op last van UEFA vorige week geen bier schonk? Maar mag dus wel gewoon?twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 20-04-2017 om 20:42:41Kriskras door de Veltins Arena loopt een slordige 5 km aan bierleidingen richting zo'n 154 tappunten. Richting uitvak alcoholvrij. #schaja reageer retweet
Ik durf het te betwijfelen.quote:Op donderdag 20 april 2017 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker. Misschien is Klaas in het echte leven ook wel een aardige en keurige jongen.
Oneens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |