Memoru, fijn van de goede echo! Jammer dat de focus niet geheel op jullie lag daarbij.
Vieve fijn dat ze het goed in de gaten houden.
Kris de tijd gaat soms idd langzaam en soms vliegt ie juist. Nog even geduld hebben!
Nanuke fijn van de goede kennismaking, klinkt alsof ze het zo goed mogelijk aanpakken allemaal.
thistle UD!
Ik heb over 2,5 week afspraak bij de verloskundige, maar heb met mijn vriend afgesproken haar volgende week te bellen als ik ongerust blijf en behoefte heb aan antwoorden.
Heb de gynaecoloog wel gevraagd wanneer ze het zeker zou weten. Ze gaf daarop een antwoord en gaf mij daarbij ook het gevoel dat het een wonder zou zijn als het bij mij nog zou veranderen.
Heb toch maar even Google aangeslingerd

. Blijkbaar behoor ik tot 0,3% van de vrouwen en val ik in geen enkele risicogroep, vette pech dus.
Risico's: ziekenhuisopnames of bedrust in geval van bloedingen nemen toe vanaf het 3de trimester. Daarbij komen ook praktische vragen zoals of het überhaupt verstandig is om met de camper op vakantie te gaan van 28-30 weken zoals ons plan was ed.
Vandaag even de zorgen opzij en gaan we babyshoppen om te vieren dat we een dochter krijgen en alles goed met haar lijkt te zijn.