abonnement Unibet Coolblue
pi_170389481
Vieve, een meisje *O* Neem je tijd om aan het idee gewend te raken wat je te wachten staat. :*

Memoru, fijn dat alles goed was. Ik zou je vragen vooral aan je verloskundige stellen. heb je binnenkort een afspraak?

Vieve, je kleine vechtersbaasje. Je klinkt alsof je er best vrede mee kan hebben.

Ik was vergeten hoe lang die eerste weken duren. Nog 1,5 week tot de eerste echo. Op de één of andere manier heb ik het volste vertrouwen in dat kleine wezentje in me. Tegelijkertijd word ik daar juist bang van, want wat nou als dat gevoel niet klopt en ik het mis heb. Maargoed. Afwachten it is.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_170391410
@Lemijn: Gelukkig! Ik voel best wel veel beweging, gehele dag door eigenlijk. Dus maak me er momenteel niet zo druk over. Misschien hebben ze gewoon het verkeerde aangeklikt. Ik heb over 1,5 week een afspraak met de VK

@ Vieve: Vond het idd erg jammer achteraf. Een kennis van me heeft deze week een miskraam gehad. Zij zou ook in september uitgerekend zijn en kreeg ook een jongen. Dus was eigenlijk allang blij dat bij mij alles goed was. Hopelijk een goede 35 weken echo voor jou:)

@Krisvc: Wachten tot die 1e echo duurde idd erg lang! Enige wat je kan doen is leuke dingen zodat de tijd misschien wat sneller gaat.
pi_170397397
Gisteren hebben we een kennismakingsgesprek gehad met de toekomstige kinderarts van ons kindje. Fijne man, fijn gesprek. Heel veel handvatten gekregen over wanneer er ingegrepen moet worden en de medicijnen die het moet gaan krijgen. Prettige man, en ik heb er een fijn gevoel aan overgehouden. Hij wilde ook zo'n 2 weken na de bavalling graag al kennismaken, niet dat het kindje er dan al wat aan heeft, maar gewoon om de behandelrelatie vast op gang te brengen. Ik was helemaal ontroerd datie dat wilde, gekke hormonen. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_170397501
40 weken *O*
pi_170397593
Thistle _O_ mijlpaal der mijlpalen _O_
Wordt jij 1 vd 4% die op de UD bevalt, of alles nog rustig? ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:11:10 #56
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170397648
Fijn is dat he nanuke als behandelaars mee denken en doen O+ Ik heb dat in Zwolle en ben zo blij dat we de keus hebben gemaakt om daar te blijven ipv te kiezen voor de makkelijke weg en kortste weg voor het ziekenhuis hier 15 minuten vandaan.

Nu ik hier toch weer kom heb ik ook ff een vraag.

Ik merk dat hoe meer ik richting de 24 weken ga ik steeds meer onzeker word. Ik heb mij als doel gesteld om die 24 weken te halen en uitgerekend nu heb ik gekozen om de echo's op 2 weken te laten zetten ipv elke week, stupid me 8)7 maar goed nog een paar dagen volhouden en dan maandag ff Porkie loeren maarrrr morgen ben ik 21 weken en ik voel Porkie nog steeds niet of iig niet bewust. Nu ligt mijn placenta voor dus het is wel te verklaren maar toch word ik er erg onrustig van omdat iedereen om mij heen blijft roepen dat ze al tussen week 16 en 19 leven voelden. Zijn er mensen hier die ook zo laat pas wat voelden? :@
pi_170397652
Een meisje voor Vieve *O*

Wat fijn zo'n betrokken arts, Nanuke!

Thistle de 40 weken volgemaakt *O* Spannond!

Joehoe Thee? Hoe was je nacht? Je zit toch niet al stiekem bij de baby's te posten he? O-)
pi_170397763
Memoru, fijn van de goede echo! Jammer dat de focus niet geheel op jullie lag daarbij.

Vieve fijn dat ze het goed in de gaten houden.

Kris de tijd gaat soms idd langzaam en soms vliegt ie juist. Nog even geduld hebben! :*

Nanuke fijn van de goede kennismaking, klinkt alsof ze het zo goed mogelijk aanpakken allemaal.

thistle UD! *O*

Ik heb over 2,5 week afspraak bij de verloskundige, maar heb met mijn vriend afgesproken haar volgende week te bellen als ik ongerust blijf en behoefte heb aan antwoorden.
Heb de gynaecoloog wel gevraagd wanneer ze het zeker zou weten. Ze gaf daarop een antwoord en gaf mij daarbij ook het gevoel dat het een wonder zou zijn als het bij mij nog zou veranderen.
Heb toch maar even Google aangeslingerd :@ . Blijkbaar behoor ik tot 0,3% van de vrouwen en val ik in geen enkele risicogroep, vette pech dus.
Risico's: ziekenhuisopnames of bedrust in geval van bloedingen nemen toe vanaf het 3de trimester. Daarbij komen ook praktische vragen zoals of het überhaupt verstandig is om met de camper op vakantie te gaan van 28-30 weken zoals ons plan was ed.

Vandaag even de zorgen opzij en gaan we babyshoppen om te vieren dat we een dochter krijgen en alles goed met haar lijkt te zijn. O+
pi_170397819
Ik heb (helaas ;) ) heerlijk geslapen. Paar keer wakker van mooie stevige wee, maar ja, aan die paar heb ik niets haha.
Eens zien wat vandaag brengt. 41 weken *O*

Thistle UD *O*

Wat fijn Nanuke dat het een goed gesprek was!
pi_170397880
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 09:11 schreef dobbey het volgende:
Fijn is dat he nanuke als behandelaars mee denken en doen O+ Ik heb dat in Zwolle en ben zo blij dat we de keus hebben gemaakt om daar te blijven ipv te kiezen voor de makkelijke weg en kortste weg voor het ziekenhuis hier 15 minuten vandaan.

Nu ik hier toch weer kom heb ik ook ff een vraag.

Ik merk dat hoe meer ik richting de 24 weken ga ik steeds meer onzeker word. Ik heb mij als doel gesteld om die 24 weken te halen en uitgerekend nu heb ik gekozen om de echo's op 2 weken te laten zetten ipv elke week, stupid me 8)7 maar goed nog een paar dagen volhouden en dan maandag ff Porkie loeren maarrrr morgen ben ik 21 weken en ik voel Porkie nog steeds niet of iig niet bewust. Nu ligt mijn placenta voor dus het is wel te verklaren maar toch word ik er erg onrustig van omdat iedereen om mij heen blijft roepen dat ze al tussen week 16 en 19 leven voelden. Zijn er mensen hier die ook zo laat pas wat voelden? :@
dat vroege voelen is meestal bij een tweede kindje zei mijn vlos. Ik voelde ook nog niks met 20 wk en ze vertelde dat dat normaal was en dat het voor week 24 zou gebeuren. Ben nu 22 en hij beweegt :Y. Ik was ook n beetje wtf want in alle blije doos tijdschriften staat in die weeklijstjes vanaf week 16 al "vanaf nu zou je m kunnen voelen" :{w no way jose!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170397895
Hier nog geen actie dus ik gok niet dat ik bij de 4% ga horen.
Had bedacht dat ik maandag wel een handige dag zou vinden. Makkelijk met opvang, juiste verloskundige. Lijkt me wel wat dus ik heb die datum maar alvast besteld.

Nolita, wat veel dingen die dan nu in je hoofd spelen :*

Dobbey, ik voelde bij de eerste twee ook pas laat iets, volgens mij pas bij 20/21 weken.
pi_170397917
Dat voelen is ook een kwestie van herkennen en er aandachtig mee bezig zijn :Y als ik een drukke dag heb dan beweegt ie ongetwijfeld ook maar merk ik er niks van. Als ik dan even ga zitten en er echt op let voel ik de stompjes ect. Wel nog vrij zacht ect, niet overduidelijk "dat zal wel een voet zijn" ofzo.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 22 april 2017 @ 09:49:31 #63
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170398008
Bedankt voor de reacties dat bied iig wat geruststelling. :@
pi_170398042
Thistle 40 weken!

Dobbey, ik heb ook dat onzekere gevoel over het nog niet voelen. Wordt ook lekker versterkt door iedereen die maar steeds vraagt 'en voel je het al???'. Maar de vk zei ook al dat het ook als de placenta niet voor ligt, heel verschillend is wanneer je het kindje gaat voelen, en inderdaad dat t soms wel tot 22 weken kan duren. Dus zolang ik nog geen 22 weken ben, heb ik met mezelf afgesproken dat ik me er geen heuze zorgen om mag gaan maken.

Nolita, wat een vervelend verhaal dat je na een goede echo met zoveel vragen blijft zitten. Ik hoop dat je het een beetje op de achtergrond kan schuiven en lekker kan genieten van het shoppen. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_170398112
Lekker babyshoppen Nolita! O+

Hier ook de placenta aan de voorkant en mij werd dus ook verteld dat je pas rond 24 weken leven zou voelen.
Ik voelde hem onbewust al vanaf 18 weken.
Dacht eerst dat het m'n darmen waren, het voelde een beetje aan als spiersamentrekkingen.
Maar vanaf 20 weken voelde ik duidelijk hardere 'schopjes' als ik er bewust mee bezig was.
Dus maak je niet druk als je nog niks voelt, we hebben gewoon een stootkussen aan de voorkant die de schopjes opvangt :P
pi_170398663
Hier bij de eerste ook pas vanaf 21 weken dobbey. Het is ook een gevoel wat ik niet gewend was en dus ook niet herkende (ook al lag mijn placenta gunstig daarvoor). Bij de tweede zwangerschap herkende ik dat een stuk eerder, vandaar ook dat eerder voelen denk ik.

Thistle 40 weken *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170399398
Nanuk Flav hier kreeg ik ook te horen dat ik de placenta aan de voorkant heb zitten, ook heb ik de kans dat ik een minder dikke buik krijg volgens de vk.

Thee en Thistle 41 en 40 weken jonge jonge toch maar trap lopen en heel veel pittig eten oehhh en sex :o

Vandaag maar even op en neer naar de baby dump, ik ga toch echt maar 2 zwangerschapsbroeken halen en hopelijk kunnen ze mij helpen met een goede bh want ik ga zelfs al kokhalzen van mijn aangepaste sport topje, die toch echt veel ruimer zat dan mijn bh's :{
pi_170400157
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:20 schreef Aloria het volgende:
Thee en Thistle 41 en 40 weken jonge jonge toch maar trap lopen en heel veel pittig eten oehhh en sex :o
Alledrie klinkt niet heel aanlokkelijk :')
  zaterdag 22 april 2017 @ 12:27:15 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_170400656
Je moet gewoon even een meltdown krijgen, thee. Dat hielp hier fantastisch *D
disclaimer
pi_170400739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 11:56 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Alledrie klinkt niet heel aanlokkelijk :')
Haha, ik dacht precies het zelfde.

@sq, ik zal mijn best doen, maar jij was nog wel wat verder dan ik toch?
  zaterdag 22 april 2017 @ 12:42:26 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_170400943
Ik was 9 dagen over tijd ja. Het duurt hoe dan ook niet lang meer maar vanaf je uitgerekende datum lijkt elke dag een week te duren :')
disclaimer
pi_170401553
Ik kreeg net de opmerking dat ik erbij zit als een hoogzwangere. Oftewel niet erg charmant :') Ik voel me niet zo, maar begin ook wel wat ongeduldig te worden waar die baby blijft... Ik gruwel van ananas dus toch maar de suggesties van Aloria proberen :P
pi_170401633
Ach, het gaat zo snel als dat het gaat. En er gebeurt wel wat, dus ben er redelijk rustig onder. Neemt niet weg dat ik nog steeds liever nu dan morgen babyknuffel ;)
pi_170402704
Ik vind het op het moment nog vrij makkelijk gaan allemaal (relatief gezien dan hè, blijf natuurlijk wel hoogzwanger). Denk dat het ook nog wel even goed blijft gaan, de tijd kruipt ook helemaal nog niet. Al duurt het nog drie weken dan nog denk ik dat het me wel goed af zou gaan (heb alleen geen zin in het medisch circus)
pi_170403433
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 13:47 schreef Thistleweed het volgende:
Ik vind het op het moment nog vrij makkelijk gaan allemaal (relatief gezien dan hè, blijf natuurlijk wel hoogzwanger). Denk dat het ook nog wel even goed blijft gaan, de tijd kruipt ook helemaal nog niet. Al duurt het nog drie weken dan nog denk ik dat het me wel goed af zou gaan (heb alleen geen zin in het medisch circus)
(Dat circus is geen verplichting hè :) )
pi_170404110
Ja, dat weet ik :) Maar vind dat wel spannend. Heb in ieder geval een tijdje geleden wel al afgesproken met de verloskundige dat ik de woorden inleiden en strippen niet te horen krijg voor de 41 weken en dat ik het liefste evengoed thuis beval na de 42 weken. Maargoed, is nu nog niet aan de orde dus probeer er niet aan te denken.
pi_170407140
Dat is de slimste weg. Kans dat je over de 42 weken gaat is echt maar heel klein.
pi_170407635
Thistle ik hoop zo dat je snel je kleintje in de armen mag hebben O+
Hier heb ik een love2wait lengte maat broek gekocht, eerst maar 1 want het word toch zomer en een noppies legging :@

Had al een heel buikje volgens de mevrouw , ben dan ook helemaal opgezet en met mijn scoliose loop ik al zo hol als wat :')

Rondje kinderwagens gekeken ohhhhhh als de 20 weken echo goed is samen met vriend lief de winkel leeg kopen kan niet wachten *O*

( het leek al heel wat met zo'n zwangerschaps broek aan, ze zitten wel goddelijk trouwens :@ )
pi_170419511
Heerlijk geslapen :) rond 21 uur gisteren was alle activiteit foetsie. Eens zien wat vandaag brengt. Ze heeft officieel het record in handen nu. 39+2, 41w en 41+? :')
pi_170419761
Je houdt​ het spannend Thee

Ud voor Tweedle *O*
  zondag 23 april 2017 @ 09:07:32 #81
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170419979
Jeetje Thee, je meisje is wel een twijfelkont zeg met die voortekenen steeds ;) Blijft spannend!

De dag die je niet gedacht had dat zou komen... 40 weken gehaald :o *O*
Ik had zelf gevoelsmatig gedacht dat ze eerder zou komen, en met mij zo'n beetje iedereen, er zijn heel wat weddenschapjes gesneuveld volgens mij :D
Maar het kan net zo goed nog vandaag, dat zou ik wel stoer van haar vinden 8-)

De eerste 'hoe gaat het' whats app van vandaag al in de pocket trouwens :')
pi_170420107
UD voor tweedle! *O* We kunnen nog vandaag doen met zijn allen ;)
pi_170420133
UD voor tweedle! *O*
Gaan de 3 T's dan toch voor de datumdrieling!?

Gister goed kunnen oriënteren op de grote dingen en de meeste keuzes wat dat betreft al wel kunnen maken. Was fijn om legaal door de babyspulletjes te snuffelen, maar voelde nog wat onwennig door mijn voor onbekenden nog niet heel opvallende buik.

Ik merk dat ik de onrust weer kan wegstoppen en het genieten weer naar boven komt. O+
pi_170420285
Yay voor de UD van Tweedle *O*
Ik verwacht elke ochtend een baby voor minstens één van de drie T's :D

Aloria, wanneer "mag" je lekker gaan shoppen? *)

Nolita, fijn dat je je wat beter voelt! Hopelijk blijft het onrustige gevoel weg! :*

Ik ben sinds vrijdag helemaal zen. De (abnormale) angsten zijn weg, slaap weer relatief goed. Durf zelfs te zeggen dat ik nu een beetje geniet van zwanger zijn. O+

DAD, ik ga voor je duimen morgen! :Y
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170420442
Ik heb de baby voor morgen besteld, doen jullie dan mee Tweedle en Thee?

Ergens zou het best makkelijk zijn om van te voren te weten wanneer de baby precies komt maar vind dit afwachten ook wel iets hebben O+
pi_170421053
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:54 schreef Thistleweed het volgende:
Ik heb de baby voor morgen besteld, doen jullie dan mee Tweedle en Thee?

Ergens zou het best makkelijk zijn om van te voren te weten wanneer de baby precies komt maar vind dit afwachten ook wel iets hebben O+
Ben inmiddels wel over de magie van wachten ;) Doe maar vandaag!

Shoppen is fijn he Nolita. Blije hormonen! :Y
pi_170421271
Hup babies hup! *O*

De kleine man was net flink aan het bewegen, m'n buik bewoog zelfs mee :D
Natuurlijk net als je het wilt filmen houdt hij zich stil :7
  zondag 23 april 2017 @ 10:57:45 #88
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170421438
Ja zeg mag ik nu gaan beslissen zeker welke dag het moet gaan worden :+ Voorlopig hier alleen nog harde buiken en af en toe wat pijntjes onderin, denk eerder morgen dan vandaag dus. Sorry Thee :P

Heerlijk dat prille babyshoppen, geniet ervan ladies :s)
pi_170421567
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 09:41 schreef Messina het volgende:

Aloria, wanneer "mag" je lekker gaan shoppen? *)

Over 5 weken en 4 dagen heb ik de 20 weken echo :o

Tweedle en Thee wat makken jullie het spannend !
  zondag 23 april 2017 @ 12:45:52 #90
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170423600
Wij zijn lekker aan het schilderen geslagen O+ kamertje maken samen heeft toch wel iets heel knus. Vandaag nog n extra laagje verf en we kunnen meubels in elkaar imbussen *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 23 april 2017 @ 13:43:58 #91
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_170425023
Hup babies, hup! Ik vind het wel weer tijd voor verse babies O+

Herkenbaar, Flav! Of dat je echt helemaal verbouwd wordt, het ook echt wel ziet en dan filmt en dan moet je echt opletten en vooral niet knipperen, anders mis je het. Komt vast nog wel dat het echt overduidelijk is!

Leuk, ldg! Welke kleuren wordt het kamertje?
Hier staan de meubels sinds gister ook in elkaar O+ het is opeens zo knus, ookal is het nog kaal zonder dingen aan de muur of voor het raam O+
pi_170428953
Misselijk, voel me niet lekker en steeds meer harde buiken. Ik reken nergens op sinds ik vorige week die valse start had maar dan lig ik in ieder geval alvast een beetje op schema voor morgen :7

(Zou dat werken? Als je maar vaak genoeg herhaald dat je op een bepaalde datum ga bevallen dat dat ook gebeurt :D )
pi_170429581
Het zou voor mij totaal niet werken, daarom sta ik oa ook niet met mijn UD in de OP. Ik vind het heel vervelend voor mezelf om een bepaalde druk te voelen bij een datum/moment. Van de vorige keer (toen ik beviel bij 41 + 5) weet ik hoe belangrijk het voor me was dat uit te schakelen en te vertrouwen op mijn lichaam en mijn baby, dat zij wel weten wat het goede moment is. En dan nog was het die laatste dagen best moeilijk dat vol te houden, maar ik ben wel heel blij dat het toen uiteindelijk toch gewoon is gegaan zoals het moest gaan, zonder inleiding en strippogingen e.d. Maar dat is voor iedereen uiteraard anders. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170429660
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 15:43 schreef Thistleweed het volgende:
Misselijk, voel me niet lekker en steeds meer harde buiken. Ik reken nergens op sinds ik vorige week die valse start had maar dan lig ik in ieder geval alvast een beetje op schema voor morgen :7

(Zou dat werken? Als je maar vaak genoeg herhaald dat je op een bepaalde datum ga bevallen dat dat ook gebeurt :D )
1 van mijn familie leden vertelde toen zij een valse start had dat ze er echt genoeg van had en dus echt 3 4 uur lang is gaan trap lopen op en neer en ja de baby is toen ook echt gekomen ;)

Ja elke dag de mantra opzeggen en er volledig vol gaan ;), het zou mij niks verbazen :@

hier ga ik stiekum hopen dat het ook een 11 oktober kindje word, die van mij moet 8 dagen te vroeg ter wereld hahah eigenlijk niet de bedoeling :D ( het komt vanzelf, ik vertrouw dat alles goed komt en dat de kleine zijn eigen moment pakt als die er klaar voor is. )

[ Bericht 3% gewijzigd door Aloria op 23-04-2017 16:10:32 ]
pi_170430385
Het scheelt denk ik wel dat ik het nog niet super zat ben. Morgen komt gewoon goed uit :)

Poeh, 3 uur traplopen, heftig, haha. Denk niet dat ik het red :D
pi_170431862
3 a 4 uur traplopen? Als ik één keer naar boven moet ben ik al buiten adem. :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170433702
3 a 4 uur doen over een trap op lopen kan ik me dan wel weer in vinden :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 23 april 2017 @ 18:33:41 #98
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_170433940
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:43 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hup babies, hup! Ik vind het wel weer tijd voor verse babies O+

Leuk, ldg! Welke kleuren wordt het kamertje?
Hier staan de meubels sinds gister ook in elkaar O+ het is opeens zo knus, ookal is het nog kaal zonder dingen aan de muur of voor het raam O+
ja, tijd voor baby's *O* ff aan de slag t'tjes *O*

De kamer is blauwgroenig met grijs geworden :Y straks nog een laagje en het schilderen is af. Op Zoek naar n matchend gordijn en misschien een vloerkleed ofzo O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170436625
Flav, om teleurstellingen te voorkomen, S. heeft mijn buik echt compleet verbouwd, maar ik heb het nooit op film gekregen.
Deze baby is ook weer zo'n troll, die voel ik alleen van binnen (en dan de hele dag eigenlijk), maar als ik mijn hand erop hou dan is ie stil.

Ldg, doe je als het af is een update in het kamer-topic? Blauwgroening vind ik mooi O+

Ik vermoed bekkeninstabiliteit hier en kan wel janken :'(
Heb ooit een hernia gehad en later pijnbehandelingen in mijn SI-gewricht en herken de pijn en uitstraling nu maar al te goed. Ik doe nog even oogkleppen op, want ik wil zo graag werken ;( ik moet er niet aan denken om eerder te stoppen...
Gelukkig doe ik lekker licht werk, horeca :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170437600
Ik stem ook voor verse baby's! O+
No pressure hè dames? ;)

3-4 uur traplopen om de bevalling op te wekken lijkt me dan weer niet zo'n strak plan :{ dan ben je toch al helemaal kapot voor de bevalling begint?

UD voelde voor mij gelukkig helemaal niet als druk. Was maar goed ook, aangezien ik de vorige keer ook pas met 41+5 bevallen ben :X
Ben ook nog altijd blij met alle hulp die ik kreeg, anders had ze er nu nog gezeten :') Alle vertrouwen in mijn lijf en mijn kind hoor, maar bevallen was voor ons allebei niet ons sterkste punt zeg maar _O-
Ach, wij kunnen vast weer andere dingen ;)

Babyshoppen en kamertjes maken, heerlijk! O+ Kan niet wachten tot wij daar ook mee aan de slag kunnen!

LeSage, wat klote zeg! -O-
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')