Nog niet, kan ik wel even voor gaan zittenquote:Op woensdag 19 april 2017 11:33 schreef Blogman het volgende:
Heb je ook een lijstje van de albums in Excel of Word?
er zijn er nog wel een paar die kans makenquote:Op woensdag 19 april 2017 18:11 schreef BoerBert het volgende:
Die maar gewoon uitroepen tot winnaar, toch?
Ja, dat zou een beetje onzinnig zijn in dit geval aangezien het specifiek over dit jaar gaat.quote:Op woensdag 19 april 2017 20:21 schreef methodmich het volgende:
Leuk idee! Mag je meerdere albums van dezelfde artiest noemen trouwens? Geen idee of dat mogelijk is zo uit het hoofd, maar vroeger maakten ze volgens mij weleens meer platen in één jaar.
Okee, thanks. Ik ga er over nadenken!quote:Op woensdag 19 april 2017 20:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, dat zou een beetje onzinnig zijn in dit geval aangezien het specifiek over dit jaar gaat.
Als een act dan 2 albums heeft uitgebracht mogen die beide.
Je hebt Love - Forever Changes verkeerd gespeld.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1. The Velvet Underground & Nico - The Velvet Underground & Nico
Bij het zien van de topictitel was ik er al uit.
Ken te weinig van de overige albums echt goed om een serieuze top 5 te maken, maar wilde mijn stem voor The Velvet Underground toch even meegeven...
quote:Op woensdag 19 april 2017 22:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je hebt Love - Forever Changes verkeerd gespeld.
Zonder gekheid, TVU&N is uiteraard ook een legendarische plaat en zal bij mij ook gewoon op 2 staan.
Tja, dat album ken ik dan weer niet goed genoeg.quote:
Ghehe, die zal mijn lijst niet halen idd! Ik zie echter wel een heleboel andere die ik ook zou noemen!quote:Op donderdag 20 april 2017 20:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, dat album ken ik dan weer niet goed genoeg.
Edit: heb het nu even op gezet, had de top 25 toch niet gehaald.
Toch net iets té Hillbilly ofzo....
Ik snap dat jij graag de nr. 25 uit de lijst zou zien verdwijnen
1 The Jimi Hendrix Experience - Are You Experiencedquote:Op woensdag 19 april 2017 11:16 schreef ranja het volgende:
Leuk idee! Hoe doe ik mee?
Post, in dit topic, je eigen top 5, 10, 20 of 25.
Mooi, ik tel echter wel alleen de eerste 25 (zoals ik ooit lang geleden in de OP schreef en je de eerste bent die over de 25 heen gaat). Mocht je op basis daarvan nog willen schuiven laat het dan snel weten.quote:Op zondag 3 september 2017 15:39 schreef Gehenna het volgende:
Iets later dan gepland, maar wel een top 50 weten uit te poepen
oh nooit gezienquote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Mooi, ik tel echter wel alleen de eerste 25 (zoals ik ooit lang geleden in de OP schreef en je de eerste bent die over de 25 heen gaat). Mocht je op basis daarvan nog willen schuiven laat het dan snel weten.
Haha, 66 had vorig jaar eigenlijk gemoeten. Volgend jaar 68? Volgens mij wel een minder legendarisch jaar. Tuurlijk goede albums van dat jaar maar veel opvolgers van albums van dit jaar en mede daardoor minder sensationeel en lijstwaardigquote:Op woensdag 6 september 2017 12:11 schreef Gehenna het volgende:
Komt er hierna ook een vervolg met andere jaren?![]()
Ik kwam toch wel aardig wat pareltjes tegen die dus blijkbaar uit '66 of '68 kwamen
87,97,07 zou ik wel op willen stemmen. 60's en 70's is wel erg saai wat mij betreft, zo weinig muziekstijlen. Dan krijg je ook veel overlap en vaak dezelfde artiesten die alles winnenquote:Op woensdag 6 september 2017 12:11 schreef Gehenna het volgende:
Komt er hierna ook een vervolg met andere jaren?![]()
Ik kwam toch wel aardig wat pareltjes tegen die dus blijkbaar uit '66 of '68 kwamen
Veel overlap is voor mij als teller wel handigquote:Op woensdag 6 september 2017 13:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
87,97,07 zou ik wel op willen stemmen. 60's en 70's is wel erg saai wat mij betreft, zo weinig muziekstijlen. Dan krijg je ook veel overlap en vaak dezelfde artiesten die alles winnen![]()
Dat is waar, maar met zo weinig stemmen als nu lijkt tellen me makkelijker. Daarbij is de optelsom lang niet zo interessant met zo weinig stemmen. Wat mij bijvoorbeeld al toffer lijkt dan zo'n lijstdump is je lijstje wat meer uitdenken en vertellen waarom je de platen zo geweldig vind ofzo. Uiteindelijk is bij deze topics het maken van lijstjes vaak leuker dan het zien ervan. Ik denk dat dit voor een groot deel is omdat niemand iets over zijn keuzes zegt. Het lokt op die manier niet uit om albums die ik niet ken te gaan luisteren.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Veel overlap is voor mij als teller wel handig
Het staat iedereen vrij om z'n keuzes toe te lichten natuurlijk; ik denk dat als het verplicht zou worden het aantal lijsten echter nog verder terug zou lopen (zeker bij de allertijdenlijsten later).quote:Op woensdag 6 september 2017 14:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met zo weinig stemmen als nu lijkt tellen me makkelijker. Daarbij is de optelsom lang niet zo interessant met zo weinig stemmen. Wat mij bijvoorbeeld al toffer lijkt dan zo'n lijstdump is je lijstje wat meer uitdenken en vertellen waarom je de platen zo geweldig vind ofzo. Uiteindelijk is bij deze topics het maken van lijstjes vaak leuker dan het zien ervan. Ik denk dat dit voor een groot deel is omdat niemand iets over zijn keuzes zegt. Het lokt op die manier niet uit om albums die ik niet ken te gaan luisteren.
Ik heb het ook niet over verplichten. Heb het nu ook zelf niet gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Het staat iedereen vrij om z'n keuzes toe te lichten natuurlijk; ik denk dat als het verplicht zou worden het aantal lijsten echter nog verder terug zou lopen (zeker bij de allertijdenlijsten later).
Ik zet 1853 op 1.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:33 schreef Gehenna het volgende:
Misschien moeten eerst een top10 met jaartallen inleveren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |