CL is gewoon weer voor Realquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Dan weet je dat Real de beste speler van de wereld heeft en dan laat je die zo vrij staan.
Beter om, hopelijk houdt dit dan in dat Bayern er uit gaat vliegen. Beste ploeg in de CL.
Weg open voor Juve
Stond vrij doordat ze gestapt waren voor buitenspelquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Dan weet je dat Real de beste speler van de wereld heeft en dan laat je die zo vrij staan.
Beter om, hopelijk houdt dit dan in dat Bayern er uit gaat vliegen. Beste ploeg in de CL.
Weg open voor Juve
Mongool gespotquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Weg open voor Juve
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 22:55:55Voetbal is een jurysport. #reabay reageer retweet
nee buitenspelquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:56 schreef NLGooner het volgende:
En maakt Ronaldo geen hands bij aanname?
Charme van het voetbal zeggen ze danquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:56 schreef fiktorvischer het volgende:
Heerlijk integer toernooi is dit toch
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kut hongaren, tijd om ze aan het Duitse gas te zetten.
Thijs is een lul.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef skysherrif het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 22:55:55Voetbal is een jurysport. #reabay reageer retweet
Wij wel ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef KingRoland het volgende:
jongens genoeg gekanker, wij weten het nu wel.
Nee manquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:56 schreef NLGooner het volgende:
En maakt Ronaldo geen hands bij aanname?
bij mij zet je notesquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef KingRoland het volgende:
jongens genoeg gekanker, wij weten het nu wel.
hahaha ja, mijn oma had kanker jongensquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Jongens genoeg gekanker. Wij weten het nu wel.
Bij al zijn doelpunten staat hij vogeltje vrij in de zestien. Jammer Bayern maar als je zo naïef verdedigt dan verdien je het niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Weg open voor Juve
Eens met deze man.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:59 schreef Bronson_ het volgende:
Bayern kan er ook gewoon helemasl niks van. Mooi dat die er uit gaan
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat Vidal rood kreeg ook.
En dat Casemiro nog op het veld staat ook
Vidal had al 2e geel moeten hebben, net als nog een speler van Real.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat Vidal rood kreeg ook.
En dat Casemiro nog op het veld staat ook
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Real hierna boycotten in de CL. Zoek het uit
Als Juve er ook nog uitvliegt gaan we rellenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
ja wat een flauwekulquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:57 schreef IsTochWerelds het volgende:
[..]
Charme van het voetbal zeggen ze dan
quote:
twitter:
Dan laat ik die CL lekker voor wat het is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Juve er ook nog uitvliegt gaan we rellen
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Als Bayern dit nog wint dan zou gerechtigheid een nieuwe betekenis krijgen.
Bespaar jezelf de hoop.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Als Bayern dit nog wint dan zou gerechtigheid een nieuwe betekenis krijgen.
Conservatieve kanjerbobo's bij de uefa.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:00 schreef Gezicht het volgende:
Ik snap oprecht niet dat dit nog geaccepteerd wordt op dit niveau van de voetballerij. Ik zou van het veld stappen.
Ach, Bayern heeft al meer dan genoeg voordeel gehad van de scheids.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:59 schreef franske19 het volgende:
Bij al zijn doelpunten staat hij vogeltje vrij in de zestien. Jammer Bayern maar als je zo naïef verdedigt dan verdien je het niet.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, Bayern heeft al meer dan genoeg voordeel gehad van de scheids.
Maar dat zien de mensen hier dan weer niet ineens.
Beter Bayern er nu uit, Real wint de CL toch niet.
Wat maakt dat nou uit? Gewoon teringslecht gefloten. Meerdere malen. Beide kanten op.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, Bayern heeft al meer dan genoeg voordeel gehad van de scheids.
Maar dat zien de mensen hier dan weer niet ineens.
Beter Bayern er nu uit, Real wint de CL toch niet.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kut hongaren, tijd om ze aan het Duitse gas te zetten.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:01 schreef Caland het volgende:
RONALDO HATTRICK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja hap nog eensquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Gewoon teringslecht gefloten. Meerdere malen. Beide kanten op.
bianconeri is terug van weggeweestquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Het feit dat mensen op Biaconeri happen is wel geinig eigenlijk.
Omdat iedereen zit te janken dat Real de scheids mee heeft, terwijl de scheids ook veel in voordeel van Bayern fluit.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:02 schreef Typisch het volgende:
Wat maakt dat nou uit? Gewoon teringslecht gefloten. Meerdere malen. Beide kanten op.
Gras is groenquote:
Dat mensen zo dom over de scheids kletsen is wel grappig.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Het feit dat mensen op Biaconeri happen is wel geinig eigenlijk.
Uh neequote:
Eens. Juve moet niet komen morgenquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:00 schreef Gezicht het volgende:
Ik snap oprecht niet dat dit nog geaccepteerd wordt op dit niveau van de voetballerij. Ik zou van het veld stappen.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Real Madrid is een aidsclub
Dat klopt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat iedereen zit te janken dat Real de scheids mee heeft, terwijl de scheids ook veel in voordeel van Bayern fluit.
De scheids fluit slecht ja, maar doet dat beide kanten op. Heft weer mooi op.
Ik kreeg in het psv topic altijd te horen dan Willems beter was en makkelijk mee zou kunnen bij Real.quote:
grijp hemquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja zo kan het wel weer he
Effe normaal doen graag
Twee buitenspelgoals van Real...quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:05 schreef BeamofLight het volgende:
4-2
Buitenspel maakte achteraf niks meer uit
Ja ik zie het nu op het plaatje van Cavaliers.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:05 schreef KingRoland het volgende:
@coco de hattrick goal van Ronaldo was ook buitenspel
Wat zeggie?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:06 schreef bianconeri het volgende:
Wel grappig dat op mij reageren happen is, terwijl je hier gewoon een hoop gekken hebt zitten die zeggen dat de scheids pro-Real fluit.
Waarvan zelfs de titel bedenker met zijn hap titel die nergens op slaat.
Hoezo een hap titel. Als ik dan wel de waarheid vertel door te zeggen dat de scheids waardeloos fluit beide kanten op dan is dat nep, maar de rest van de gekken mogen wel zitten grappen. Yup logisch.
Meteen na rust Vidal zijn tweede geel had Bayern de hele tweede helft met 10 man gezet. Deed Kassai niet. Pro Bayernquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:06 schreef bianconeri het volgende:
Wel grappig dat op mij reageren happen is, terwijl je hier gewoon een hoop gekken hebt zitten die zeggen dat de scheids pro-Real fluit.
Hoezo een hap titel. Als ik dan wel de waarheid vertel door te zeggen dat de scheids waardeloos fluit beide kanten op dan is dat nep, maar de rest van de gekken mogen wel zitten grappen. Yup logisch.
Weet je wat hij zegt als er een kans gemist wordt?quote:
Dit gaat wel vaker bij dit soort doelpunten mis, maar wordt bijna nooit gezien.quote:
Waar heb je het over gastquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:06 schreef bianconeri het volgende:
quote:
Grapje zeker? Messi is de allerbeste voetballer ooit geboren. By far.quote:
Was anders best een topshow.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Zo'n wedstrijd als dit maakt voetbal kapot. Is toch geen reet meer aan zo.
Dat zeg je alleen maar omdat hij speelt voor de club waar jij fan van bent.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grapje zeker? Messi is de allerbeste voetballer ooit geboren. By far.
Heeft wel een hele nare nasmaakquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Dan zetten ze Bolt daar maar neer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
Je kan van een grensrechter ook niet echt verwachten dat hij Marcelo én Ronaldo kan bijhouden, kom nou toch
Gehuil om niks hier.
Heb er echt een kut gevoel bij ja. En dan dat publiek olé roepenquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef truedestiny het volgende:
Hoort bij voetbal.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef truedestiny het volgende:
die mensen hier hebben nog nooit een meter zelf gevoetbald maar kunnen wel alles beoordelen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
Je kan van een grensrechter ook niet echt verwachten dat hij Marcelo én Ronaldo kan bijhouden, kom nou toch
Gehuil om niks hier.
Ronaldinho moet om deze post lachenquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grapje zeker? Messi is de allerbeste voetballer ooit geboren. By far.
Simpelquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
Gehuil om niks hier.
Man in busje, oortjes erbij tadaaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
die mensen hier hebben nog nooit een meter zelf gevoetbald maar kunnen wel alles beoordelen.
Des te meer reden voor videoscheids.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
Gehuil om niks hier.
Stelling: Nick Viergever verdient de Ballon d'Orquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij speelt voor de club waar jij fan van bent.
Als het een ajacied was had je Ronaldo beter gevonden.
EENSCHquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stelling: Nick Viergever verdient de Ballon d'Or
jaquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je met een camera op je schouder wel hard kan rennen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Des te meer reden voor videoscheids.
you dont sayquote:
Stelling: Jetro Willems heeft swagquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan stop ik voor altijd met CL kijken.
[..]
Ga je dan eindelijk weer darten kijken?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het wás zelfs een geweldige pot.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:06 schreef Oranos het volgende:
Mooie wedstrijd helemaal verneukt door deze tering scheids
[..]
twitter:AnalistHeitinga twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 23:08:58Doelpunten van Real Madrid hebben luchtje van buitenspel. Maar scheidsrechter beslist. reageer retweet
Ook als het een terechte 4-0 is?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen dan wel weer een topshow voorgeschoteld. Dat is toch wat we willen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door de scheidsrechterquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:11 schreef JanCees het volgende:
Bayern is vandaag gedegradeerd tot een amateurclub
Vrijdag lekker een Eurotour Darts, lekker manquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef Slobeend het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 23:08:58Doelpunten van Real Madrid hebben luchtje van buitenspel. Maar scheidsrechter beslist. reageer retweet
Dat krijgen wij van Ajaxgoden in de ELquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
We krijgen dan wel weer een topshow voorgeschoteld. Dat is toch wat we willen?
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je met een camera op je schouder wel hard kan rennen.
Natuurlijk niet. Diep in hun harten weten de Real fans ook wel dat Messi een klasse apart is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij speelt voor de club waar jij fan van bent.
Als het een ajacied was had je Ronaldo beter gevonden.
Goed accountquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Assistent bij Jong Ajaxquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed account
Ik las laatst dat Heitinga gewoon trainer is.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat krijgen wij van Ajaxgoden in de EL
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:13 schreef Smoofie het volgende:
Als bayern speler ga je de scheids toch geen hand geven?
Wedden van welquote:
hij stond niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef Caland het volgende:
Gehuil om niks hier.
Dat begint pas in het najaar weer te kriebelenquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk weer darten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |