quote:Op woensdag 26 april 2017 15:54 schreef Againzender het volgende:
'Een spectaculaire afname van de grootte van de tumoren' aldus de oncoloog vanmiddag. Wij zijn blij
Wat fijn!quote:Op woensdag 26 april 2017 15:54 schreef Againzender het volgende:
'Een spectaculaire afname van de grootte van de tumoren' aldus de oncoloog vanmiddag. Wij zijn blij
Morgen 10.10u staat er op AMS een vliegtuig klaar naar BCNquote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Morgen 10.10u staat er op AMS een vliegtuig klaar naar BCN
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Bezoekje aan Camp Nou op het programma??
quote:Op woensdag 26 april 2017 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
En een bezoekje aan Estadi Cornellą-El Prat voor Espanyol - Barcelona
Wat ongelofelijk goed nieuws AZquote:Op woensdag 26 april 2017 17:13 schreef Againzender het volgende:
Je zit je toch op te vreten in zo'n wachtruimte, zeker omdat alles al een uur was uitgelopen. Je hoopt te horen te krijgen dat alles wat kleiner is geworden, of op z'n minst stabiel, maar dit hadden wij niet durven hopen.
Zoals de oncologisch verpleegkundige later ook zei tegen ons: "eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat je hier nu nog zou rondlopen, ik ben zo ontzettend blij hiermee"
quote:Op woensdag 26 april 2017 19:39 schreef borisz het volgende:
Hopelijk heeft iemand zijn lesje geleerd...
Goeiemorgenquote:Op woensdag 26 april 2017 19:39 schreef borisz het volgende:
Hopelijk heeft iemand zijn lesje geleerd...
Veel plezier borisz.quote:Op donderdag 27 april 2017 07:59 schreef borisz het volgende:
Eenvoudig door de security. Nu maar eens rustig ontbijten.
Mike Snoei wordt volgend seizoen dequote:
Ja, overvolle korte vakantiebestemming voor heel veel Nederlanders.quote:Op donderdag 27 april 2017 17:36 schreef borisz het volgende:
Je hoort veel Nederlands in Barcelona.
Hoe was het?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 15:54 schreef Againzender het volgende:
Super. Wenen is echt een mooie stad en het vliegen is me ook reuze meegevallen (ik had nog nooit eerder gevlogen..). Ook de Halve Marathon was echt genieten geblazen. En er lopen best mooie vrouwen rond in Wenen en dat accentje ookquote:
en liepen die vrouwen ook de halve marathon, dan snap ik wel dat het genieten wasquote:Op donderdag 27 april 2017 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Super. Wenen is echt een mooie stad en het vliegen is me ook reuze meegevallen (ik had nog nooit eerder gevlogen..). Ook de Halve Marathon was echt genieten geblazen. En er lopen best mooie vrouwen rond in Wenen en dat accentje ook![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |