"nogal" populair bij talentenjachtenquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe veel covers hier inmiddels van zijn. Tientallen, denk ik.
Ik las coversquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, koffers zijn grotendeels ingepakt
Test, ja hij doet het.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:45 schreef knokkels het volgende:
[..]Nu kunnen de muzieknoten nóg sneller door het scherm barsten?
Ook ja, maar ook gewoon veel gecoverd in studioversiesquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
"nogal" populair bij talentenjachten
Aan Beyonce ligt het niet. Zij zet er wel vaart achter.quote:
Dat komt dan weer door die DJ's From Marsquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan Beyonce ligt het niet. Zij zet er wel vaart achter.
Mwah het tempo is er helemaal uit nu.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan Beyonce ligt het niet. Zij zet er wel vaart achter.
Ja, ik heb haar liever met wat pit.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mwah het tempo is er helemaal uit nu.
Zo kun je het ook zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar liever met wat pit.
Druiven heb ik liever zonder pitquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mwah het tempo is er helemaal uit nu.
Het was een verzoekje van iemand buiten het forum, alleen dacht ik dat ze al aan het luisteren wasquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jaja......quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Het was een verzoekje van iemand buiten het forum, alleen dacht ik dat ze al aan het luisteren was
Dus nou komt ze nog een keerquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Het was een verzoekje van iemand buiten het forum, alleen dacht ik dat ze al aan het luisteren was
Als ze het maar zelf opruimtquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ze het maar zelf opruimt
Ik vind het allebei niksquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
Nooit begrepen waarom dit wél een grote hit is geweest en "Home" niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |