Wat. Echt zo ;squote:
Ja ik ook hoor.quote:Op zondag 16 april 2017 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, haal gewoon een nieuwe bord
Maar haal je toch gewoon nieuw bord met eten?quote:Op zondag 16 april 2017 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, omdat het zonde is van het geld tov het (toegegeven) skere eten wat je daar krijgt. Ik voel me dus per definitie verplicht me vol te schranzen aldaar
Verkeerde keuzes in een vreetschuur kan niet ;$
Ik had mijn bericht niet helemaal goed overdacht voordat ik het typte. Dit is idd een optiequote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor.
[..]
Maar haal je toch gewoon nieuw bord met eten?
haha maak dat de kat wijsquote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Lukt mij echt niet trouwens om 3 uur lang te eten.
1 x gelukt. Stonden ze op een gegeven moment aan onze tafel te vermelden dat we op moesten schieten.quote:Op zondag 16 april 2017 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Lukt mij echt niet trouwens om 3 uur lang te eten.
Nee het is echt zo.quote:
Haha echt?quote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 x gelukt. Stonden ze op een gegeven moment aan onze tafel te vermelden dat we op moesten schieten.
MAN! Wees blij dat je eindelijk eens iemand hebt die het volhoudt
Echt eh. Voelt nastyquote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Voel me alleen schuldig nadat ik 2 big macs in mn mond heb gestouwd en het heb weggespoeld met een aardbeienmilkshake
Juhquote:Op zondag 16 april 2017 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt?Wow dan moet je ook wel goed vol hebben gezeten na die tijd.
Slaap lekker.quote:Op zondag 16 april 2017 23:43 schreef Dqod het volgende:
Juh![]()
En behoorlijk ja. Maar ja, yolo enzo
Mgoed, nu bed. Trusten allen![]()
Is ook vrij machtig.quote:Op zondag 16 april 2017 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook nog maar 1x mijn dürüm met kebab op gekregen. Ja echt..
maar zakt het dan ook niet bijzonder snel? dan maak je die drie uur toch zo vol, gewoon gemoedelijkquote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee het is echt zo.Ik zit bijzonder snel vol voor een dikzak en een stoner.
Bij de laatste paar happen heb ik altijd het gevoel dat ik het weer ga uitkotsen als ik door ga.quote:
Dan voel ik me nog steeds niet schuldig, wel een keer na vijf big macs.quote:Op zondag 16 april 2017 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Voel me alleen schuldig nadat ik 2 big macs in mn mond heb gestouwd en het heb weggespoeld met een aardbeienmilkshake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |