quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Sandra wil de leuke tijd maar zegt het niet verder dat het kansloos is.
Ach Olke krijgt genoeg nieuwe brieven
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Aiii Olke..And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
TT![]()
Sandra is echt een actrice
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Sorry, had 1 geopend maar was te snel want heb geen abonnement.quote:
Your beauty never ever scared me.![]()
Zij blijven gewoon in Afrika?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Toen had ik er geen zin meer in, ging er vanuit dat iemand anders ook wel bezig was.Your beauty never ever scared me.![]()
Safari is wel leuk.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Sandra heeft in het hotel even een paar lijntjes anti psychotica gesnoven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moet meteen weer aan die draaiende theekopjes denken
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh, dat is nieuw. Ze gaan allemaal eerst nog iets leuks doen in het land? Of zijn dat de citytrips?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dit zijn de citytrips.quote:Op zondag 16 april 2017 20:39 schreef Injetta het volgende:
Oh, dat is nieuw. Ze gaan allemaal eerst nog iets leuks doen in het land? Of zijn dat de citytrips?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Oh omgeving van Riks zijn citytrip kwam mij al bekend voor.Calgary
quote:Op zondag 16 april 2017 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
And I am a weapon of massive consumption
Oh ja, dat vergeet ik echt nooit meerquote:Op zondag 16 april 2017 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Het is misschien gewoon geur....quote:
hij is echt raaaaarrrrrr.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik vind het heel erg meevallen na die wijde tenten van haar en zijn Crocs en hoedjequote:
Haha volgens mij niet.quote:
Dit is goud.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Aaaaahhh, buj Annekim voelt het SUPERgoed...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Vijf seconden Herman in beeld. Zo lang duurde het ook in bed"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op zondag 16 april 2017 20:43 schreef Chai het volgende:
Zijn Herman en Fleur bij iemand van Ik vertrek?
hahaquote:Op zondag 16 april 2017 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
Vijf seconden Herman in beeld. Zo lang duurde het ook in bed![]()
Steek die bassieworst in die rosbief.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Ik denk dat Fleur zijn vloeibare camembert helemaal naar binnen slurpt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
sjambre doodquote:Op zondag 16 april 2017 20:43 schreef Chai het volgende:
Zijn Herman en Fleur bij iemand van Ik vertrek?![]()
![]()
Die rooie ziet het echt als een overwinning, ze heeft De Prijs.
Alsof die Marc nog nooit eerder een vriendin heeft gehad.. wat is die onhandig en verlegen zeg.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Zo Marit, ga jij eerst maar even stofzuigen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Marit is veel te leuk voor DusThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
"Nee joh mooi toch"
Als je daar toch genoegen mee neemt als vrouw, dan ben je echt wanhopig. Oh wait...
Misschien de verkeerde vrouwen aangetrokkenquote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Injetta het volgende:
Alsof die Marc nog nooit eerder een vriendin heeft gehad.. wat is die onhandig en verlegen zeg."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zuigen als de katholiek die ze is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Zo Marit, ga jij eerst maar even stofzuigen.![]()
Wat was de grap?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat is wel bijna altijd zo.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Starlie het volgende:
Wat een ongemakkelijk gedoe bij al die "stelletjes"...
Al sta je ook ietwat voor joker, met een cameraman op je kamer en je wijntje in je hand.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bij Riks een spontane hysterische giechelbui.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ze lachen als 2 mensen die net hun eigen kinderen hebben vermoord.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit is zo'n 'Je had erbij moeten zijn' grap.
Oh wachtThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gatver die onderkin van DavidAnd I am a weapon of massive consumption
Ik zou het ook fucking ongemakkelijk vinden met een cameraploeg erbij.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Starlie het volgende:
Wat een ongemakkelijk gedoe bij al die "stelletjes"...Your beauty never ever scared me.![]()
Maar die Riks doet dus helemaal niks met haar tot ze verloofd of getrouwd zijn, serieus?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lijkt me ook vrij ongemakkelijk met een cameracrew achter je aan.quote:Op zondag 16 april 2017 20:45 schreef Starlie het volgende:
Wat een ongemakkelijk gedoe bij al die "stelletjes"..."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
ja dat is ook weer zo!quote:Op zondag 16 april 2017 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook fucking ongemakkelijk vinden met een cameraploeg erbij.![]()
quote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef bombmannl het volgende:
Zie Riks dalijk nog wel de badkamer uitlopen in een KKK-kostuum.
Haha wow.quote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef bombmannl het volgende:
Zie Riks dalijk nog wel de badkamer uitlopen in een KKK-kostuum.Your beauty never ever scared me.![]()
Herman heeft met de handjes boven de dekens gelegen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Schattige bende bij Herman en Fleur
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Herman en Fleur kwamen tegelijk... eh werden tegelijk,wakker...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dan zegt Herman iets leuks, hoe blij hij met haar gezelschap bij het wakker worden is, maar miepje is nog 16 en lacht
Herman heeft schijt. Die man zit op een roze wolk. Hij heeft voor het eerst gezoend en geneukt, in 1 week tijd!quote:Op zondag 16 april 2017 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook fucking ongemakkelijk vinden met een cameraploeg erbij.![]()
Gelovige Marit kan bidden met de ogen open."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Houdt de vaart erin want zo veel gebeurt er ook weer nietquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Zou Marc dat hoedje ook op hebben tijdens het beffen?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Weinig city in deze trip."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
gvdquote:Op zondag 16 april 2017 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou Marc dat hoedje ook op hebben tijdens het beffen?
Herman is gewoon een baasje.quote:Op zondag 16 april 2017 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Herman heeft schijt. Die man zit op een roze wolk. Hij heeft voor het eerst gezoend en geneukt, in 1 week tijd!Your beauty never ever scared me.![]()
Die meid heeft flinke spierpijn. Moet nog bijkomen johquote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dan zegt Herman iets leuks, hoe blij hij met haar gezelschap bij het wakker worden is, maar miepje is nog 16 en lacht"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Al dat opgedroogde sperma op mijn lichaam.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh kom op meid, je bent die temperatuur en rimboe gewend, alsof je nu een tent een punt zou moeten vinden
Vind haar uitstraling op de een of andere manier al wel een stuk volwassener nu ze op citytrip zijn.quote:Op zondag 16 april 2017 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dan zegt Herman iets leuks, hoe blij hij met haar gezelschap bij het wakker worden is, maar miepje is nog 16 en lacht
Heel cliché, maar weet het even niet anders te verwoorden.![]()
Ze kwamen weer volledig gekleed dat tentje uit...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op zondag 16 april 2017 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Zou Marc dat hoedje ook op hebben tijdens het beffen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Alsof Herman na 2 duwtjes nog verder kanquote:Op zondag 16 april 2017 20:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die meid heeft flinke spierpijn. Moet nog bijkomen joh
Alberdien en Geert lijkt mij wel wat. Maar weet niet of je bekend bent met Geile Geert.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Wat een waardeloze gozer is die Marc joh."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Herman en Fleur zijn aan het rijden
Herman wil even met die hand in de broek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je laten filmen op een Segway.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die make-over van Herman, is dat vanuit dat grietje gebeurd of wilde hij het ook? Of las hij de recensies online?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Texas is a very nice country
Ja Herman, als jullie eenmaal getrouwd zijn is zo'n stukje Segway een verademing, omdat je even van haar gezeik verlost bent.![]()
Arme Olke
Lijkt me voor Olke ook teleurstellend. Kom je naar NL voor brieven en de show en alles en dan eindigt het zo.
Maar hij zal ondertussen al met een andere dame zitten
Ze moesten eigenlijk de cameraploeg spiernaakt onder ogen komen?quote:Op zondag 16 april 2017 20:49 schreef Injetta het volgende:
Ze kwamen weer volledig gekleed dat tentje uit...![]()
Strakke move Olke, had er eentje van mij kunnen zijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sandra. Ik vind haar steeds onsympathieker worden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze is dezelfde Sandra, Olke. Ze wil je alleen niet meer
Sandra heeft koffer al klaar staan."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wel eerlijk ditquote:Op zondag 16 april 2017 20:52 schreef marcodej het volgende:
Strakke move Olke, had er eentje van mij kunnen zijn.![]()
Het lukt Olke niet het vuurtje bij Sandra te ontvlammen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Yvon zal Sandra wel het wurgcontract hebben laten zien, dat de City Trip MOEST.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een trut is die Sandra. Wees toch eerlijk en verlos die man uit zijn lijden.Somebody that I used to know![]()
quote:Op zondag 16 april 2017 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof Herman na 2 duwtjes nog verder kan
Fleur heeft zich volgens mij al eens laten ontglippen dat ze bijna niet gereageerd had omwille van Hermans uiterlijk... Zegt genoeg. Ik vind het jammer, Herman was juist zo bijzonder gewoontjes, een verademing, en nu lijkt hij zo'n wannabe mooiboy, voor mij een afknapperquote:Op zondag 16 april 2017 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die make-over van Herman, is dat vanuit dat grietje gebeurd of wilde hij het ook? Of las hij de recensies online?
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep![]()
Kom op Olke, laat gewoon je pener zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Helaas Olke Bolleke. Sandra wil naar huis. Heeft haar aandacht gehad op tv en nu is het genoeg geweest.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op zondag 16 april 2017 20:53 schreef Evienne het volgende:
[..]
Fleur heeft zich volgens mij al eens laten ontglippen dat ze bijna niet gereageerd had omwille van Hermans uiterlijk... Zegt genoeg. Ik vind het jammer, Herman was juist zo bijzonder gewoontjes, een verademing, en nu lijkt hij zo'n wannabe mooiboy, voor mij een afknapperOh wow.
Tuurlijk...quote:Op zondag 16 april 2017 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moesten eigenlijk de cameraploeg spiernaakt onder ogen komen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Geen annuleringsverzekeringquote:Op zondag 16 april 2017 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Yvon zal Sandra wel het wurgcontract hebben laten zien, dat de City Trip MOEST.
A mind with a heart of it's own![]()
Zet mijn naam er maar bij. Aftandse teef die ze is.quote:Op zondag 16 april 2017 20:52 schreef Joezi het volgende:
Ik ga Sandra haatmailtjes sturen, vieze kut snolGo hard or go home![]()
quote:Op zondag 16 april 2017 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Zet mijn naam er maar bij. Aftandse teef die ze is.
Marc had zijn date het vliegtuig uit gegooid.
#psychoThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ben benieuwd hoe hij de 69 vondquote:Op zondag 16 april 2017 20:54 schreef Starlie het volgende:
Deeevid en mond hebben duidelijk al liggen krikken"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoop voor hem dat je die mond ook kunt knedenquote:Op zondag 16 april 2017 20:54 schreef Mozy het volgende:
David heeft Mara gekozen omdat die nog kneedbaar is. Zon onzeker lelijk eendje.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, 2 vrouwen gingen zelf weg. Ik zou als Sandra ook niet meer weg durven en uit plicht nog die trip maken. Je dúrft toch geen nee meer te zeggen? 3 exits krijgt die man anders
Ik snap Olke wel. Sandra moet gewoon zeggen dat ze hem niet wil.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dik Trom heeft er geen gras over laten groeien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En ondertussen denkt Deeeeeevid nog aan de griet die hij wegstuurde.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
3 exits gun je die man toch niet.quote:Op zondag 16 april 2017 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, 2 vrouwen gingen zelf weg. Ik zou als Sandra ook niet meer weg durven en uit plicht nog die trip maken. Je dúrft toch geen nee meer te zeggen? 3 exits krijgt die man andersYour beauty never ever scared me.![]()
David eet ook het bordje van Mara leeg.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
EditThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat constante gedweep over hoe leuk ze elkaar wel niet vinden komt me wel aardig de strot uit bij die deevid
A mind with a heart of it's own![]()
Perfecte plek om een lichaam te dumpen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
alles laten trekken en een kunstgebit indoen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat je die mond ook kunt kneden![]()
David lijkt me er echt zo eentje die natte scheten laat tijdens de sex.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb wel aanmerkelijk meer symphatie voor Marc gekregen. Die heeft volgens mij vooral geen idee hoe zich houding te geven als er een camera in de buurt komt.quote:Op zondag 16 april 2017 20:55 schreef Maartel het volgende:
Ik zie echt zo weinig oprechts bij David dat ik 'm mogelijk nog enger vind dan Marc"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik heb toch met die Olke te doen.... al die moeite voor nop. Zit je met iemand die de lol er niet meer van in ziet.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
wowquote:Op zondag 16 april 2017 20:57 schreef Pedroso het volgende:
David lijkt me er echt zo eentje die natte scheten laat tijdens de sex.
Dat doet iedereen toch?
TOCH?!![]()
Riks, als je geen sex hebt, kom je ook niet tot the next levelDan is het straks broederschap
Riks, als je het nu nog niet weet, dan ben je gewoon een domme teringlijer."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
God, als je David kiest krijg je die bodywarmer er wel altijd bij heEven a broken clock is right twice a day.![]()
Er moet wat gebeuren. Sex, iets.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Goed gemonteerde stilte!
Riks, ga het klooster in.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit wisten we vorige week al, Riks is niet verliefd en het komt ook niet meer.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Riks is in de HEER dus hij moet wat anders gaan zoeken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riks twijfelt... hij is niet verliefd.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Riks, ze is juist de meest makkelijke vrouw ooit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
"Dus" denkt ie aan zijn kinderen.quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Maartel het volgende:
Die Riks gooit er volgens mij standaard een 'dus' in als er iets van emotie dreigt op te komen![]()
ja en dan beetje weglachenquote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Maartel het volgende:
Die Riks gooit er volgens mij standaard een 'dus' in als er iets van emotie dreigt op te komen![]()
Riks met een eunuch worden en celibaat gaan leven.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2017 20:59:48 ]![]()
"Het is heel dubbel, aan de ene kant wil ik wel, maar hij wil niet, toch ben ik te wanhopig om te vertrekken".Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sowieso een wandelend clichéquote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Maartel het volgende:
Die Riks gooit er volgens mij standaard een 'dus' in als er iets van emotie dreigt op te komenEven a broken clock is right twice a day.![]()
Dit ja. En het 'ergste' vind ik nog dat hij denkt dat Marit dat gelovige wel lijkt te hebben, maar dat zij ook gewoon d'r ogen openhoudt tijdens het bidden en zich er totaal voor afsluit.quote:Op zondag 16 april 2017 20:58 schreef Starlie het volgende:
Riks wilde Eline maar dan een gelovige versieSomebody that I used to know
Forum Opties Forumhop: Hop naar: