Hahaquote:Op maandag 17 april 2017 17:17 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Doet het leuk tegen de kleintjes. Zat laatst bij Veltman in de broekzak. Dan kan je maar beter stoppen met voetballen.
Kan in de Eredivisie eigenlijk geen versterkingen bedenken. Of ik zie iets over het hoofdquote:Op maandag 17 april 2017 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd met wat voor spelers Van Goud aan komt zetten.
😜quote:Op maandag 17 april 2017 17:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha
Wanneer zat 'ie bij Veltman in de broekzak?
Hij is mislukt in het buitenland. Waar denk je dat hij naartoe zou moeten gaan?quote:Op maandag 17 april 2017 17:15 schreef Wicky15 het volgende:
Zou wel echt doodzonde zijn mocht Elia weggaan
Ik denk helemaal niks. Ik hoop dat hij gewoon bij Feyenoord blijftquote:Op maandag 17 april 2017 17:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hij is mislukt in het buitenland. Waar denk je dat hij naartoe zou moeten gaan?
Feit is dat die in zijn broekzak zat. Maar dat was inderdaad niet laatst, toen was het Kuijt.quote:Op maandag 17 april 2017 17:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee je praat gewoon onzin. Hopelijk weet je dat zelf ook
Dat is wel een prestatie van Veltman dan. Geweldig.quote:Op maandag 17 april 2017 17:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Feit is dat die in zijn broekzak zat. Maar dat was inderdaad niet laatst, toen was het Kuijt.
Wanneer dan welquote:Op maandag 17 april 2017 17:26 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Feit is dat die in zijn broekzak zat. Maar dat was inderdaad niet laatst, toen was het Kuijt.
Goed dat je het zelf inziet.quote:Op maandag 17 april 2017 17:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat is wel een prestatie van Veltman dan. Geweldig.
Misschien zelfs Jorgensen, al kan je daar nog wel lekker voor vangen als dat zo isquote:Op maandag 17 april 2017 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jones, Kongolo en Berghuis.
Vilhena en Karsdorp zie ik ook wel gaan als er een mooie club komt. Elia misschien, maar ik denk dat hij wel te porren is voor een rondje CL. En Kuyt natuurlijk, maar dat is geen basisspeler meer.
Ik hoop dat ze Berghuis kunnen kopen voor een miljoentje of 4.0-4.5.
quote:Volgens het Spaanse Todo Mercado Web zou Giovanni van Bronckhorst op het lijstje staan om trainer te worden van Barcelona. De trainer van Feyenoord zou Luis Enrique moeten vervangen.
Van Bronckhorst speelde tussen 2003 en 2007 voor de Spaanse club en kent daardoor de omgeving.
Jörgensen kostte wat kost behouden, heeft nog een lang contract. We raken al een hoop (jonge) basisspelers kwijt waarschijnlijk, dat moeten er niet teveel worden.quote:Op maandag 17 april 2017 17:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien zelfs Jorgensen, al kan je daar nog wel lekker voor vangen als dat zo is
Dit, ik vind ook de sfeer echt wel beter is dan pak 'm beet 15-20 jaar geleden.quote:Op maandag 17 april 2017 15:55 schreef Happel het volgende:
Ik vind de sfeer wel ok. Kan beter, maar zoals nu is al een jaar of tien. Gewoon Engels is het. Mooier kan wat mij betreft niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |