Het geroep vanuit Ajax kamp is vrij zielig aan het worden.quote:Op maandag 17 april 2017 12:45 schreef Arjan_1977 het volgende:
Bosz kan zoveel zeggen, we hebben alles nog in eigen hand! #wijzijnfeyenoord
Bang voor de wat?quote:Op maandag 17 april 2017 10:03 schreef MPC60 het volgende:
Die Higler gisteren man.Beetje geforceerd moeten laten zien dat hij niet bang is voor de kuip.
trololololquote:Op maandag 17 april 2017 13:38 schreef DP026 het volgende:
[..]
Bang voor de wat?
Heb, op de minuten na de goals na, alleen het uitvak gehoord zoals gebruikelijk.
Al 1,5 maand wekelijks een stuk of 4 spelers + trainer die vooral moeten blijven voorspellen dat Feyenoord punten laat liggen, om over de "prominenten" nog maar niet te sprekenquote:Op maandag 17 april 2017 13:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het geroep vanuit Ajax kamp is vrij zielig aan het worden.
quote:Op maandag 17 april 2017 13:38 schreef DP026 het volgende:
[..]
Bang voor de wat?
Heb, op de minuten na de goals na, alleen het uitvak gehoord zoals gebruikelijk.
Is dat niet de catchphrase van defensie?twitter:EljeroElia twitterde op zondag 16-04-2017 om 18:18:291 team 1 taak 💯⭕️🎰 https://t.co/ShUrWMTRgi reageer retweet
Nee, die is nog steeds werkzaam. Al krijg je niet echt meer waar voor je geld.quote:
Met pensioen is overdreven,...quote:
Zijn eigenlijk alleen maar de avondwedstrijden waarin er nét dat beetje extra wordt gegeven door alles en iedereen. Hebben eigenlijk ook maar weinig memorabele wedstrijden gespeeld dit jaar, alleen United-thuis staat nog op het netvlies, de rest was allemaal niet zo spannend.quote:Op maandag 17 april 2017 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met pensioen is overdreven,...
Maar bij Feyenoord is er wat aan de hand met de supporters inderdaad. De generatie relschoppers die nog geboren waren in de zestig en zeventig wordt steeds ouder. De nieuwe generatie supporters zijn anders. Die zijn wat braver opgegroeid zal ik maar zeggen.
De relgeneratie wordt steeds kleiner. Feyenoord krijgt wel steeds meer echte supporters.
De sfeer van de Kuip is de laatste jaren alleen maar opgeklopt. De echte heksenketels zijn zeldzaam en zie je alleen nog tegen Ajax en in mindere mate PSV.quote:Op maandag 17 april 2017 14:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk alleen maar de avondwedstrijden waarin er nét dat beetje extra wordt gegeven door alles en iedereen. Hebben eigenlijk ook maar weinig memorabele wedstrijden gespeeld dit jaar, alleen United-thuis staat nog op het netvlies, de rest was allemaal niet zo spannend.
Dit is natuurlijk volstrekt overdreven, maar het klopt dat je maar max 1-2x per seizoen écht een bizarre- en tevens vijandige sfeer hebt. Tegen Ajax en PSV is het ook allemaal niet zo bijzonder, maar dat komt mede doordat die zondag 14:30 wedstrijdjes niet veel aan zijn. Van mij mogen we wat meer op de zaterdagavond voetballen. Vorig jaar Feyenoord - Ajax in de beker was mooi, de competitiewedstrijd op de zondag erna tegen Ajax was gelijk een stuk minder aan.quote:Op maandag 17 april 2017 14:48 schreef DP026 het volgende:
[..]
De sfeer van de Kuip is de laatste jaren alleen maar opgeklopt. De echte heksenketels zijn zeldzaam en zie je alleen nog tegen Ajax en in mindere mate PSV.
Vroeger was het allemaal een stuk meer intimiderend dan nu.
Als ze hier al 'Kuipvrees' moeten hebben, raad ik spelers vooral niet aan naar het buitenland te vertrekken.
Maar dat geldt ook bijvoorbeeld voor 020, daar is het nog rustiger.quote:Op maandag 17 april 2017 14:48 schreef DP026 het volgende:
[..]
De sfeer van de Kuip is de laatste jaren alleen maar opgeklopt. De echte heksenketels zijn zeldzaam en zie je alleen nog tegen Ajax en in mindere mate PSV.
Vroeger was het allemaal een stuk meer intimiderend dan nu.
Als ze hier al 'Kuipvrees' moeten hebben, raad ik spelers vooral niet aan naar het buitenland te vertrekken.
Ja dus nu heb je meer echte fan's die komen voor het voetbal en Feyenoord en niet om te rellenquote:Op maandag 17 april 2017 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook bijvoorbeeld voor 020, daar is het nog rustiger.
De playstation generatie is gewoon anders.....
Vroeger had je gewoon gekkies die echt bloedfanatiek waren.
Blijkbaar hebben er een hoop geen zin in werk.quote:Op maandag 17 april 2017 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Er staan een hoop mongolen in de Kuip.
Beetje don't take me home zingen in je eigen stadion. Ik sta elke keer weer met verbazing om me heen te kijken. Plaatsvervangende schaamte voor dat soort idioten.
De bloedfanatieke gekkies waren ook echte supporters....quote:Op maandag 17 april 2017 15:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja dus nu heb je meer echte fan's die komen voor het voetbal en Feyenoord en niet om te rellen
Erg fijn? Ergerde me mateloos aan dat inconsequente gedoe van hem.quote:Op maandag 17 april 2017 13:07 schreef Oldground het volgende:
Higler had wat inconsequentie foutjes, maar voor de rest erg fijn. Dat het zo'n goede en leuke wedstrijd is geworden, kwam ook echt wel dankzij hem.
Ik vond het altijd wel mooi, van die gasten die hun eerste woordjes engels in de Kuip leren. WIE SELL NOOT(NOOT) BIE MOEFTquote:Op maandag 17 april 2017 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Er staan een hoop mongolen in de Kuip.
Beetje don't take me home zingen in je eigen stadion. Ik sta elke keer weer met verbazing om me heen te kijken. Plaatsvervangende schaamte voor dat soort idioten.
Vraag me nu wel af hoe lang die problemen in de privesfeer al spelen.quote:Feyenoord kan zondag in de wedstrijd tegen Vitesse weer beschikken over Miquel Nelom. De verdediger ontbrak gisteren in de wedstrijd tegen FC Utrecht.
,,Miquel had problemen in de privésfeer’’, aldus zaakwaarnemer Shallon Nkeshimana in het Algemeen Dagblad. ,,In de ochtend hebben trainer Giovanni van Bronckhorst en Miquel gebeld en omdat de focus niet helemaal bij de wedstrijd kon liggen, is besloten dat hij zou ontbreken. Hij zat ook niet op de tribune.’’
Die problemen bestaan dan ook al een jaar of 4 blijkbaar.quote:Op maandag 17 april 2017 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Goed nieuws trouwens:
[..]
Vraag me nu wel af hoe lang die problemen in de privesfeer al spelen.
Want daarom zou je dat niet mogen zeggen?quote:Op maandag 17 april 2017 14:19 schreef Caland het volgende:
Maar toegegeven, het is natuurlijk wel humor dat iemand uit Arnhem dergelijke zinnen uit zijn toetsenbord krijgt.
Waar zeg ik datquote:Op maandag 17 april 2017 16:04 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Want daarom zou je dat niet mogen zeggen?
Gastquote:Op maandag 17 april 2017 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Privesfeer is gewoon dat Nelom een zenuwinzinking heeft gekregen van al die kritiek die hij krijgt in alle kranten, internet en mongolen programmaas zoals voetbal inside
Maar dat is gewoon het harde voetballeven lijkt mij. Deal with it!
En ik snap zijn situatie maar ga geen toneelstukje opvoeren want ik geloof er geen klote van eerlijk gezegd.
Nelom had eigenlijk al een tijdje gewoon ook niet meer moeten spelen. Maar omdat Feyenoord niets anders heeft moest hij wel iedere keer opdraven, terwijl het onverantwoord was. IK leg de schuld bij Martin van geel en zijn aankoopbeleid. 100 middenvelders in weet ik hoeveel jaar en maar 4 goede verdedigers...
Nelom kan niet lezen.quote:Op maandag 17 april 2017 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Privesfeer is gewoon dat Nelom een zenuwinzinking heeft gekregen van al die kritiek die hij krijgt in alle kranten, internet en mongolen programmaas zoals voetbal inside
Ik denk echt dat Nelom onder de verschrikkelijke druk de weg is kwijt geraakt de afgelopen weken en helemaal na die wedstrijden tegen ajax en goaheadquote:
Dit.quote:Op maandag 17 april 2017 15:27 schreef Caland het volgende:
Zolang er nog niet één of andere mongool op een verhoginkje bepaalt wat de rest moet zingen vind ik het eigenlijk wel prima.
In de blote bast Argentijntje spelen is ook niet echt mijn ding.quote:Op maandag 17 april 2017 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook bijvoorbeeld voor 020, daar is het nog rustiger.
De playstation generatie is gewoon anders.....
Vroeger had je gewoon gekkies die echt bloedfanatiek waren.
Mooi dat Woudenberg nog even mocht spelen.quote:Op maandag 17 april 2017 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar dat is gewoon het harde voetballeven lijkt mij. Deal with it!
En ik snap zijn situatie maar ga geen toneelstukje opvoeren want ik geloof er geen klote van eerlijk gezegd.
Nelom had eigenlijk al een tijdje gewoon ook niet meer moeten spelen. Maar omdat Feyenoord niets anders heeft moest hij wel iedere keer opdraven, terwijl het onverantwoord was. IK leg de schuld bij Martin van geel en zijn aankoopbeleid. 100 middenvelders in weet ik hoeveel jaar en maar 4 goede verdedigers...
De kuip blijft nog altijd 1 van de meeste sfeervolle stadions in de wereld altijd.quote:Op maandag 17 april 2017 16:55 schreef DP026 het volgende:
[..]
In de blote bast Argentijntje spelen is ook niet echt mijn ding.
Ik zeg niet dat de Kuip geen sfeer heeft maar hoe er soms over gepraat word is echt onzin. Dat woordje 'Kuipvrees' krijg ik kriebels van.
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op maandag 17 april 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De kuip blijft nog altijd 1 van de meeste sfeervolle stadions in de wereld altijd.
klopt altijd altijdquote:
quote:Op maandag 17 april 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De kuip blijft nog altijd 1 van de meeste sfeervolle stadions in de wereld altijd.
Heel europa is op zoek naar goede Linksbacks....quote:Op maandag 17 april 2017 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi dat Woudenberg nog even mocht spelen.
Gio zou toch kijk moeten hebben op Linksbacks zou je denken.
Denk Kongolo en Karsdorp. En Berghuis terug naar Watford dan.quote:Op maandag 17 april 2017 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Even terug naar Feyenoord. Wie gaat er, van de basis 11, na dit seizoen zeker weg? En wie moeten er volgens jullie gehaald worden?
😂😂😂quote:Op maandag 17 april 2017 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk Vilhennaquote:Op maandag 17 april 2017 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Even terug naar Feyenoord. Wie gaat er, van de basis 11, na dit seizoen zeker weg? En wie moeten er volgens jullie gehaald worden?
Jones, Kongolo en Berghuis.quote:Op maandag 17 april 2017 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Ben benieuwd met wat voor spelers Van Goud aan komt zetten.quote:Op maandag 17 april 2017 17:15 schreef Wicky15 het volgende:
Zou wel echt doodzonde zijn mocht Elia weggaan
Doet het leuk tegen de kleintjes. Zat laatst bij Veltman in de broekzak. Dan kan je maar beter stoppen met voetballen.quote:Op maandag 17 april 2017 17:15 schreef Wicky15 het volgende:
Zou wel echt doodzonde zijn mocht Elia weggaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |