Omgquote:Op maandag 17 april 2017 13:28 schreef Elvi het volgende:
Ik vind deze schoenen echt heel gaaf
[ afbeelding ]
Maar ik ben bang dat ik mn enkels ga breken dan
Attitude Holland heeft sowieso gave pumpsquote:Op maandag 17 april 2017 13:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
https://www.attitudeholla(...)tage-pump-met-pauwe/
frau?quote:Op maandag 17 april 2017 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Op kantoor heeft iemand wel eens zulke hakken aan.
Bordello heeft best leuke schoenenquote:Op maandag 17 april 2017 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Attitude Holland heeft sowieso gave pumps.
Ben zelf fan van Iron Fist. Maar de pumps die ik wil worden niet meer gemaakt geloof ik.
De schoen alleen vind ik wel echt tof.quote:Op maandag 17 april 2017 13:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bordello heeft best leuke schoenen
Kijk deze dan; met enkel-opzetstuk
[ afbeelding ]
Ik heb alleen nooit hakken aan dus ben bang dat ik er echt niet op kan lopen en dan ziet het er niet uit natuurlijk.
zo cute! Ik heb gisteren nog naar pauwenpakjes zitten kijkenquote:Op maandag 17 april 2017 13:28 schreef Elvi het volgende:
Ik vind deze schoenen echt heel gaaf
[ afbeelding ]
Maar ik ben bang dat ik mn enkels ga breken dan
Dus dit zijn vooral schoenen om beeldig uit een auto te stappen en dan drie stappen te doen naar een restaurant ofzo?quote:Op maandag 17 april 2017 13:39 schreef Allures het volgende:
[..]
zo cute! Ik heb gisteren nog naar pauwenpakjes zitten kijken
En dat zijn geen loopschoenen. Van die flatjes die dubbel in je tas kunnen er bij kopen
Yes.quote:Op maandag 17 april 2017 13:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus dit zijn vooral schoenen om beeldig uit een auto te stappen en dan drie stappen te doen naar een restaurant ofzo?
jep. Stilstaan kan ook nog wel maar na een tijdje krijg je waarschijnlijk allerlei pijntjesquote:Op maandag 17 april 2017 13:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus dit zijn vooral schoenen om beeldig uit een auto te stappen en dan drie stappen te doen naar een restaurant ofzo?
quote:Op maandag 17 april 2017 13:43 schreef Allures het volgende:
[..]
dat gebeurt mij nog wel op platte schoenen
oh met een karretje als soort rollator gaat dat primaquote:Op maandag 17 april 2017 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Tenzij je zo debiel bent als ik en er gewoon boodschappen op doet.
Ook zonder karretjequote:Op maandag 17 april 2017 13:44 schreef Allures het volgende:
[..]
oh met een karretje als soort rollator gaat dat prima
Natuurlijk schatquote:Op maandag 17 april 2017 13:46 schreef UitStraling het volgende:
De vrouwen die ik ken kunnen meestal zo sierlijk en sensueel als een paradijsvogel lopen op hoge hakken, hoort een beetje bij de opvoeding ook
Vrouwen die goed op hakken kunnen lopen.quote:Op maandag 17 april 2017 13:46 schreef UitStraling het volgende:
De vrouwen die ik ken kunnen meestal zo sierlijk en sensueel als een paradijsvogel lopen op hoge hakken, hoort een beetje bij de opvoeding ook
HET verschil tussen een grietje en een vampquote:Op maandag 17 april 2017 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrouwen die goed op hakken kunnen lopen.
Nog nooit een paradijsvogel zien lopen zeker.quote:Op maandag 17 april 2017 13:46 schreef UitStraling het volgende:
zo'n soort opvoeding?quote:Op maandag 17 april 2017 13:46 schreef UitStraling het volgende:
Dat deuntje eronderquote:
Laat de kraker in je los!quote:Op maandag 17 april 2017 13:49 schreef Samzz het volgende:
Bluh, zo'n supermooi en tof huisje gezien hier in de buurt. Maar t is uiteraard van Belgen en staat derhalve 10 maanden per jaar leeg.
Heb jij nou ondertussen al een keer piemel gehad?quote:Op maandag 17 april 2017 14:04 schreef Andromache het volgende:
Hoge hakken, heerlijk, kontje naar achteren, borsten vooruit, neusje omhoog, zwierend rokje en GAAN
Je zei laatst nog compleet iets anders?quote:Op maandag 17 april 2017 14:27 schreef Andromache het volgende:
Nee joh ze kijken me niet aan, dan wordt het lastig. Die eerste twee pandapunten zijn kennelijk het ergst, daarna gaat het wel.
ben je nou een echte man of niet?quote:Op maandag 17 april 2017 14:32 schreef dopfles1 het volgende:
Zou andromache graag een keer doen, alleen ze woont zo ver weg![]()
Dit is wel een beetje voorwaardelijke liefde hoor.quote:Op maandag 17 april 2017 14:32 schreef dopfles1 het volgende:
Zou andromache graag een keer doen, alleen ze woont zo ver weg![]()
Panda's FTW! Dat wordt een nieuwe rage. Een soort pokemon Go hype. Wie kan de meeste pandapunten scoren?!quote:Op maandag 17 april 2017 14:27 schreef Andromache het volgende:
Nee joh ze kijken me niet aan, dan wordt het lastig. Die eerste twee pandapunten zijn kennelijk het ergst, daarna gaat het wel.
Fok-meet?quote:Op maandag 17 april 2017 14:38 schreef Elvi het volgende:
Als jullie nou beide volgende week naar de fok-meet in Utrecht komen dan kunnen jullie batsen op de wc's. #denkinmogelijkheden
Dit...quote:Op maandag 17 april 2017 14:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Fok-meet?waarom weet ik daar niets van?
Faxie heeft wel een flinke voorsprong op de rest van het veld dan.quote:Op maandag 17 april 2017 14:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Panda's FTW! Dat wordt een nieuwe rage. Een soort pokemon Go hype. Wie kan de meeste pandapunten scoren?!
The fuck.quote:Op maandag 17 april 2017 14:39 schreef dopfles1 het volgende:
Die van 2011 was episch, zou graag nog een keer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |