Idd.quote:Op zondag 16 april 2017 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus die Karsdorp heeft ook geluk dat hij kan voetbalen met die lege blik in zn ogen
Haha. Was anders niet veel geworden ben ik bang ja.quote:Op zondag 16 april 2017 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus die Karsdorp heeft ook geluk dat hij kan voetbalen met die lege blik in zn ogen
Dat hebben wel meer voetballers.quote:Op zondag 16 april 2017 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
Dat ventje heb alles.quote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
Jorgensen...die assist was krankzinnig goed getimed
Joden voelen de druk en gaan, jawel, CHOKENquote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Straks gaat Heerenveen winnen van Ajax. Je hoorde het hier voor het eerst.
Klopt, goede spreiding. Toornstra helemaal belangrijk geworden johquote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel fijn dat er zoveel bij ons scoren dit seizoen vroeger ontbrak het daar nog wel aan.
Kazimgodquote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel fijn dat er zoveel bij ons scoren dit seizoen vroeger ontbrak het daar nog wel aan.
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Joden voelen de druk en gaan, jawel, CHOKEN
Denk eerder een verlammende spanningquote:Op zondag 16 april 2017 16:17 schreef Pokkelmans het volgende:
En nu ineen keer wel allemaal zingen in de Kuip hè. Vuile successupporters ook, eigenlijk.
Haha, ik zou helemaal stijf van de spanning staan als ik daar nu zou zitten.quote:Op zondag 16 april 2017 16:17 schreef Pokkelmans het volgende:
En nu ineen keer wel allemaal zingen in de Kuip hè. Vuile successupporters ook, eigenlijk.
Botteginhoquote:Op zondag 16 april 2017 16:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Botteschaar
Anders weet ik ook niet wat we met die kunsten moeten, naamtechnisch gezien.
Te ligt staat in de basis dus dat schept hoopquote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
De verpersoonlijking van het woord 'choken'quote:Op zondag 16 april 2017 16:19 schreef eight het volgende:
[..]
Te ligt staat in de basis dus dat schept hoop
Whehehequote:Op zondag 16 april 2017 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus ik voel gewoon mn darmen loskomen nu de spanning weg is. Zo ff duchtig schijten.
euhm neequote:Op zondag 16 april 2017 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Interesseert me niet wat ze moeten doen om daar te winnen. Week op hotel, hoogtestage in Limburg, paintballen met de moeder van Luigi Bruins.quote:
Had Pelé wel met Elia Toornstra en Berghuis in een team willen zien.quote:Op zondag 16 april 2017 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, goede spreiding. Toornstra helemaal belangrijk geworden joh
Die waren tegen Excelsior ook superslechtquote:Op zondag 16 april 2017 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Vitesse nergens meer voor speelt en dat het daarom appeltje eitje wordt
Van Wolfswinkel geschorst.quote:Op zondag 16 april 2017 16:23 schreef eight het volgende:
[..]
Die waren tegen Excelsior ook superslecht
quote:Op zondag 16 april 2017 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Vitesse nergens meer voor speelt en dat het daarom appeltje eitje wordt
Ik ben bang dat we volgende week weer blom krijgenquote:Op zondag 16 april 2017 16:23 schreef Cara het volgende:
Higler mag nooit meer een wedstrijd op dit niveau fluiten. Wat een schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |