En zijn moeder is ook al een hoer.quote:Op zondag 16 april 2017 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zongen ze nou "Higler is een kk jood" ?
Nope, casual viewerquote:Op zondag 16 april 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij volgt Feyenoord op de voet zie ik.
Volgens mij is iemand hier niet blij met het spelbeeldquote:Op zondag 16 april 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je kijken
hij zit in de dug-out
dus wat denk je?
Berghuis en Vilhena (Die daar experts in zijn) staan op scherp.quote:Op zondag 16 april 2017 15:15 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk raakt Feyenoord flink gefrustreerd en pakken ze een paar domme kaarten
wie dan?quote:Op zondag 16 april 2017 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand hier niet blij met het spelbeeld
Feyenoord in de beginfase, nu redelijk gelijkwaardigquote:
quote:Op zondag 16 april 2017 15:10 schreef Slobeend het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 16-04-2017 om 15:07:29Meeslepend duel in De Kuip. Teams aan elkaar gewaagd. Niet te voorspellen wie de winnaar wordt. #feyutr reageer retweet
Jawel, zat kansen en gevaarquote:Op zondag 16 april 2017 15:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik zie Feyenoord dit niet winnen
40-45quote:Op zondag 16 april 2017 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
Man man man man man man hoeveel kansen heb je nodig
Keeper had m wel gehad, denk ikquote:Op zondag 16 april 2017 15:18 schreef Stefanovich het volgende:
Hahaha lekker Toornstra. Hij houdt die bal er gewoon uit
14-18 is meer dan genoeg.quote:
Bronkshortquote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef PSVCL het volgende:
Je ziet en voelt de spanning/zenuwen bij Feyenoord,vooral bij van Bronkshort, zijn ze niet gewend dit.
De 2e helft snel er 1tje in prikken anders gaat het lastig worden.
En die Ten Hag mag komend seizoen wel naar PSV komen , mag ie Troupe meenemen.
Cocu is al helemaal afgeschreven bij PSV?quote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef PSVCL het volgende:
Je ziet en voelt de spanning/zenuwen bij Feyenoord,vooral bij van Bronkshort, zijn ze niet gewend dit.
Als ze hem nu nog behouden zou dat best ernstig zijnquote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cocu is al helemaal afgeschreven bij PSV?
Hij mist gewoon vleugelspelers. Daarnaast zet ik mijn vraagtekens bij de instelling van de spelersquote:Op zondag 16 april 2017 15:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ze hem nu nog behouden zou dat best ernstig zijn
Zou het niet weten,.. maar denk dat Ten Hag wel een goede vervanger is.quote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 16 april 2017 15:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sjek voelt de penal al aankomentwitter:jackvangelder twitterde op zondag 16-04-2017 om 15:16:57Higler gaat onder de druk bezwijken in de Kuip. Hoop dat de wedstrijd niet uit de hand gaat lopen reageer retweet
Klein beetje krediet, toen de 2-2 tegen Twente.quote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaan ze gewoon doen natuurlijk, ook hij heeft krediet dankzij die kampioenschappen.quote:Op zondag 16 april 2017 15:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 april 2017 15:20 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord had sowieso al een pingel moeten hebbenquote:Op zondag 16 april 2017 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjek voelt de penal al aankomentwitter:jackvangelder twitterde op zondag 16-04-2017 om 15:16:57Higler gaat onder de druk bezwijken in de Kuip. Hoop dat de wedstrijd niet uit de hand gaat lopen reageer retweet
Als trainer heb je denk ik wel een ander soort stress, zeker als je er zo goed voorstaat bij een club die al bijna 20 jaar geen kampioen is geworden.quote:Op zondag 16 april 2017 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bronkchorst is dit niet gewenst? Heeft in een WK-finale gestaan en de CL gewonnen.
Gedraagt zich weinig anders dan zijn collega.quote:Op zondag 16 april 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als trainer heb je denk ik wel een ander soort stress, zeker als je er zo goed voorstaat bij een club die al bijna 20 jaar geen kampioen is geworden.
Je ziet toch dat ie stijf van de zenuwen staat.
PSVCL.quote:Op zondag 16 april 2017 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gedraagt zich weinig anders dan zijn collega.
Ik heb m niks raars zien doen...?quote:Op zondag 16 april 2017 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als trainer heb je denk ik wel een ander soort stress, zeker als je er zo goed voorstaat bij een club die al bijna 20 jaar geen kampioen is geworden.
Je ziet toch dat ie stijf van de zenuwen staat.
Kijk eens op wie je reageert...quote:Op zondag 16 april 2017 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m niks raars zien doen...?
Dat was toch Froger?quote:Op zondag 16 april 2017 15:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lee zong het al, this is the moment.
Op zijn ajaxface na vind ik hem in alles beter dan Pepperstreetsquote:Op zondag 16 april 2017 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Jan Joost is een prima presentator.
Stelling: ik heb nog nooit zoveel onzin in een post gelezenquote:Op zondag 16 april 2017 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Jan Joost is een prima presentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |