Gelukkig. Je moet wel kunnen genieten van het gif dat je in je lijf gooit natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2017 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Ben niet misselijk he, eet nu chocoladepinda's. Wat best bijzonder is want een jaar geleden werd ik al mega ziek van één glaasje wijn. Ik ben genezeeeeeeen
Ik zou er naar toe gaan. NU.quote:
Deed ik altijd al, tot de ochtend erna.quote:Op zondag 16 april 2017 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig. Je moet wel kunnen genieten van het gif dat je in je lijf gooit natuurlijk.
[..]
Ik zou er naar toe gaan. NU.
jij ging altijd al naar huge?quote:Op zondag 16 april 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deed ik altijd al, tot de ochtend erna.
okok. K maak vissalade hoop dat je dat lust. En doe anders alsof hier anders sta ik voor schutquote:
oh nee dan nietquote:
nee hij kwam altijd al bij mij hihihihi snapjequote:
madeboosss nu snapjequote:Op zondag 16 april 2017 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nee dan niet
[..]
nee hij kwam altijd al bij mij hihihihi snapje
Nee leg uitquote:
hele generatie uitgemoord, lekkerquote:Op zondag 16 april 2017 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
ik heb drie gekookte eieren en twee pasteitjes met ragout op
laat hem jou maar eens verwennenquote:Op zondag 16 april 2017 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja toch nu weet ik niet of hij wel of niet komt lunchen ( ontbijten ahaha) en ik naar de winkel moet.
Nou nou, 8 is meer dan genoegquote:Op zondag 16 april 2017 13:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik geef 10 reacties in je kuttopics als je haar wegjaagt hier.
Pasteitjes met ragoutquote:Op zondag 16 april 2017 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
ik heb drie gekookte eieren en twee pasteitjes met ragout op
Chuckquote:
hoezo nietquote:Op zondag 16 april 2017 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee JC
Ik heb geen paasontbijt gehad, en bij jou?
hoe brand jouw heilig paasvuur dude?quote:
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig ideequote:
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurdquote:Op zondag 16 april 2017 13:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom neemt Crack_ altijd haar rare vriendjes mee naar dit topic?
Ik ookquote:Op zondag 16 april 2017 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had een feestje dus leek me geen geweldig idee
[..]
Hehehehe, ik had er laatst eentje weggestuurd![]()
Champignon ragoutquote:
Goed gezien.quote:
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkiequote:Op zondag 16 april 2017 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook
maar zijn mn ouders wel gewend
yes plsquote:
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërsquote:
ik denk inderdaad dat je best een lekkere vleesloze ragout moet kunnen maken, nooit zo over nagedacht....quote:
eet je ook nooit kroketten dan?quote:Op zondag 16 april 2017 14:06 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou geen enkele ragout eten, ziet er uit alsof het uitgekostst is door iemand.
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberenquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Struik had eerst hele vege ragout lekkere met ook noten enzo, die was echt echt lekker.
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.quote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eet je ook nooit kroketten dan?
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo ergquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërs
zelfgemaakte garnalenkroketten manquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bijna nooit, maar als het uit een frituurpan komt dan kan ik meer hebben.
Ok en als het lekker is nodig je mij uit voor de ultimate test yesquote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het wel een uitdaging eigenlijk, ga het een keer proberen
quote:Op zondag 16 april 2017 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee hoor ik eet het ook, smaak verschilt niet eens zo erg
Ohja oke dan is het wel lastig, had gekund dat je feestje daar hadquote:Op zondag 16 april 2017 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar mijn ouders wonen 150km van me vandaan gekkie
[..]
yes pls
[..]
Maar denk niet dat prof die heeft dus, heb het idee dat niemand die shit eet behalve de vegetariërs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |