quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan Marco Silva
Leicester City - Claudio Ranieri Caretaker: Craig Shakespeare
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Paul Clement
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb gisteren de 10 euro challenge gedaanquote:Op zondag 16 april 2017 16:04 schreef Bolasie het volgende:
Die line-up van UnitedTijd om mijn Unibet account weer eens te stacken en vol op Chelsea te gaan.
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 16-04-2017 om 16:23:58With West Brom losing, Arsenal's 7th place looks safe. reageer retweet
Ik acht de kans ook exorbitant klein maar hoop doet levenquote:Op zondag 16 april 2017 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea gaat de titel nooit meer verspelen natuurlijk.
Chelsea heeft alleen nog een lastig uitpotje bij Everton zo te zien.quote:Op zondag 16 april 2017 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik acht de kans ook exorbitant klein maar hoop doet leven
Mja, zag jij Crystal Palace wel aankomen?quote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea heeft alleen nog een lastig uitpotje bij Everton zo te zien.
Nja oké WBA kan ook nog wel pittig worden misschien, met hun park the bus aids.quote:Op zondag 16 april 2017 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, zag jij Crystal Palace wel aankomen?
Ja denk ik ook wel, maar het is ook maar hoopquote:Op zondag 16 april 2017 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja oké WBA kan ook nog wel pittig worden misschien, met hun park the bus aids.
Maar Chelsea is wel gewoon volwassen genoeg om niet ineens te gaan choken.
Anders zie ik Tottenham nog wel ergens chokenquote:Op zondag 16 april 2017 17:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel, maar het is ook maar hoop
Ben je toch nog een keer voor Spurs dit seizoen.quote:
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op zondag 16 april 2017 18:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ben je toch nog een keer voor Arsenal dit seizoen.
Bedoelde Spurs.quote:Op zondag 16 april 2017 18:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Gaat dat niet op voor bijna elke PL club? Hun basiself is in ieder geval gericht aangekocht en functioneert prima op het moment.quote:Op zondag 16 april 2017 18:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Het valt echt wel mee hoe goed het aankoopbeleid van Tottenham is, hoor. Voor elke aanwinst halen ze misschien wel twee miskopen. Je kunt er zo tien aanwijzen die in de laatste jaren voor veel geld zijn gekocht en er inmiddels al niet meer spelen of niet voldoen.
ze hebben een redelijk makkelijk programmaquote:Op zondag 16 april 2017 18:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat Chelsea gaat choken ik hoop het echt
Dat gaat inderdaad op voor een heleboel Premier League clubs. Misschien niet dat ze veel geld uitgeven, maar passief beleid (Arsenal) is ook slecht beleid als het niet leidt tot goede resultaten op het veld.quote:Op zondag 16 april 2017 18:46 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Gaat dat niet op voor bijna elke PL club? Hun basiself is in ieder geval gericht aangekocht en functioneert prima op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |