eerder een grote tentquote:Op zaterdag 15 april 2017 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgaande op zijn naam verwacht hij steeds een dikke fooi...
luisteraars blijven wel, het raden blijft wat achter somsquote:Op zaterdag 15 april 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel luisteraars zien te behouden...
En ik maar denken dat jullie alles zo zouden raden...quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
luisteraars blijven wel, het raden blijft wat achter soms
nederlandse bands uit de seventies is sowieso mijn blinde vlek en Symph weet redelijk wat, maar ja, hij en namen...quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jullie alles zo zouden raden...
Als hij je vrijdag maar geen 'Katherina' noemt...quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nederlandse bands uit de seventies is sowieso mijn blinde vlek en Symph weet redelijk wat, maar ja, hij en namen...
quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hij je vrijdag maar geen 'Katherina' noemt...
hij wist deze week ook al niet meer hoe oud ik benquote:Op zaterdag 15 april 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als hij je vrijdag maar geen 'Katherina' noemt...
Als dat over 20 jaar ook nog zo is, ziet je gebeiteld...quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wist deze week ook al niet meer hoe oud ik ben
quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat over 20 jaar ook nog zo is, ziet je gebeiteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |