idd, die mic mis ik bij jouw shows echtquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:29 schreef peaceman het volgende:
We beginnen zo met een gekkigheidje en vanaf het tweede nummer eren wij zij die niet meer onder ons zijn (artiesten), maar die wel een erfenis achterlieten voor ons allemaal. Het zijn er teveel om in 2 uurtjes te proppen, dus als je iemand hebt gemist.. wellicht dat die in een eventueel deel 2 langskomt.
De meeste dode artiesten die we gaan horen zijn algemeen bekend, een enkeling wat minder, maar ook zij verdienen deze eer.
ik moet potver toch eens een microfoon aanschaffen...
dat sloeg op die van World Party hiervoor...quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoezo is dit een gekkigheidje? Serieuze shit dit
Oh die net gemist tijdens het plassenquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat sloeg op die van World Party hiervoor...
quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:32 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders zijn erg gelovig. Ik zat elke zondag dan ook verplicht in de kerk. Robert Long luisteren was goed voor mijn rebelse geest.
snap ik... die duurt ook maar een seconde of 40quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh die net gemist tijdens het plassen
Echtquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Zag vanmiddag weer 2 van die kwezels met hun karretje vol Wachttoren's staan.
Ik ben soms geneigd om dat karretje gewoon een keer om te trappen...
zolang ze hier niet steeds aan de deur komen met hun uitgestreken hoofd...quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Zag vanmiddag weer 2 van die kwezels met hun karretje vol Wachttoren's staan.
Ik ben soms geneigd om dat karretje gewoon een keer om te trappen...
Man, toen bestond die club nog niet eens...quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
Robert Johnson... lid van de club van 27
Ach, gelukkig zijn er ook leden voor de club van 28, 29, 30 etc etc.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
Robert Johnson... lid van de club van 27
hij was het eerste lidquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Man, toen bestond die club nog niet eens...
* OscarMopperkont is wel blij in zijn appartement.... niemand belt hier aan... geen kutkinderen met Sint Maartenquote:Op vrijdag 14 april 2017 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang ze hier niet steeds aan de deur komen met hun uitgestreken hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |