Die blundert echt heel vaak.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Als ze een back-up centrale verdediger zoeken heb ik liever dat ze Van Drongelen halen. Op z'n 18e al belangrijk achterin bij Sparta.
Dat kan gebeuren op je 18de in de Eredivisie. Niet iedereen kan een debuutseizoen hebben als Kluivert, Boëtius, Vilhena en Wijnaldum.quote:
Dat zijn ook allemaal geen centrale verdedigers, op het middenveld en helemaal op de vleugels worden fouten een stuk minder snel afgestraft.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren op je 18de in de Eredivisie. Niet iedereen kan een debuutseizoen hebben als Kluivert, Boëtius, Vilhena en Wijnaldum.
Als je nog zoveel blunders maakt heb je niks bij Feyenoord te zoeken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren op je 18de in de Eredivisie. Niet iedereen kan een debuutseizoen hebben als Kluivert, Boëtius, Vilhena en Wijnaldum.
Wil jij het ff uitleggen aan Nelom?quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je nog zoveel blunders maakt heb je niks bij Feyenoord te zoeken.
vaak zie je dat die fouten erin blijvenquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Please niet zeg. Heel matig.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Als ze een back-up centrale verdediger zoeken heb ik liever dat ze Van Drongelen halen. Op z'n 18e al belangrijk achterin bij Sparta.
Karsgod nietquote:
dat is waar ookquote:
Toevallig vanavond nog over gehad met een maat. Het zou echt des Feijenoords zijn om het in Kralingen te verspelen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is waar ook
Utrecht is opeens de beste ploeg van Europa in de media.....
en volgende week is Vitesse een wereldploeg
en de week erop is excelsior de club van Rotterdam
gelukkig geloof ik het allemaal....
excelsior heeft wel de punten nodig misschien nog...ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Toevallig vanavond nog over gehad met een maat. Het zou echt des Feijenoords zijn om het in Kralingen te verspelen.
quote:ZIVKOVIC WIL AJAX HELPEN EN FEESTJE FEYENOORD VERSTOREN
UTRECHT -
Oud-ploeggenoten van Ajax hebben een beroep op Richairo Zivkovic gedaan om met FC Utrecht zijn eigenlijke broodheer een handje te helpen in de titelstrijd.
„Er zijn genoeg jongens van Ajax die me hebben gevraagd om voor hen te winnen van Feyenoord. Ik was bij Ajax-Schalke 04 en daar heb ik wat jongens gesproken”, aldus de door Ajax aan FC Utrecht verhuurde aanvaller.
„Het is voor ons in de eerste plaats een wedstrijd die we gewoon willen winnen om vierde te worden. En ten tweede hopen we het kampioensfeestje van Feyenoord te verstoren,” laat Zivkovic weten.
Yassin Ayoub weet dat FC Utrecht nog een appeltje te schillen heeft met Feyenoord. Bij de onderlinge confrontatie in Utrecht gaf de thuisploeg in de slotfase een 3-1 voorsprong uit handen. „We speelden Feyenoord helemaal weg, ze hadden niks te vertellen. Dat neem je wel mee in de aanloop naar zo’n nieuwe wedstrijd, net als de verloren bekerfinale van vorig seizoen.”
quote:GEEN STRESS BIJ FEYENOORD, GELOOF ME'
Feyenoord probeert dicht bij de basis van de eerdere successen in het huidige seizoen te blijven. Trainers en spelers zeggen geen behoefte te hebben aan grote veranderingen om in het slot van de competitie iets te forceren of meer puntenverlies te voorkomen.
Zo laten de spelers zelf weten niet met een mental coach aan de slag te willen gaan nu ze een enorme voorsprong hebben weggegeven. „Er is geen stress. Geloof me, iedereen gaat goed met elkaar om", aldus verdediger Eric Botteghin.
,,We zijn met z’n allen nog steeds hartstikke blij dat we op de eerste plek staan en we gaan nu geen andere dingen doen. We zijn al dertig speeldagen koploper en dat hebben we bereikt door het enorme vertrouwen dat we in elkaar hebben. Dat het mentaal niet goed zou zitten is een ding van de media.”
Botteghin is in ieder geval blij dat topscorer Nicolai Jørgensen zondag tegen FC Utrecht voor eigen publiek weer de aanvalsleider van dienst is. De Braziliaan weet dat zijn Deense teamgenoot het elftal in de laatste vier duels naar de landstitel moet schieten.
Haha zelfs op de fp denken ze dat Feyenoord gaat choken.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/763703/1/1/50/ajax-of-feyenoord.html
Zelfs al is het maar een FP-poll, we kunnen het niet zomaar afleggen
FPquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Frontpage, derhalve niet geklikt.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |