Die blundert echt heel vaak.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Als ze een back-up centrale verdediger zoeken heb ik liever dat ze Van Drongelen halen. Op z'n 18e al belangrijk achterin bij Sparta.
Dat kan gebeuren op je 18de in de Eredivisie. Niet iedereen kan een debuutseizoen hebben als Kluivert, Boëtius, Vilhena en Wijnaldum.quote:
Dat zijn ook allemaal geen centrale verdedigers, op het middenveld en helemaal op de vleugels worden fouten een stuk minder snel afgestraft.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren op je 18de in de Eredivisie. Niet iedereen kan een debuutseizoen hebben als Kluivert, Boëtius, Vilhena en Wijnaldum.
Als je nog zoveel blunders maakt heb je niks bij Feyenoord te zoeken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 17:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren op je 18de in de Eredivisie. Niet iedereen kan een debuutseizoen hebben als Kluivert, Boëtius, Vilhena en Wijnaldum.
Wil jij het ff uitleggen aan Nelom?quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je nog zoveel blunders maakt heb je niks bij Feyenoord te zoeken.
vaak zie je dat die fouten erin blijvenquote:Op vrijdag 14 april 2017 17:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Please niet zeg. Heel matig.quote:Op vrijdag 14 april 2017 16:50 schreef hhh38 het volgende:
Als ze een back-up centrale verdediger zoeken heb ik liever dat ze Van Drongelen halen. Op z'n 18e al belangrijk achterin bij Sparta.
Karsgod nietquote:
dat is waar ookquote:
Toevallig vanavond nog over gehad met een maat. Het zou echt des Feijenoords zijn om het in Kralingen te verspelen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 22:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is waar ook
Utrecht is opeens de beste ploeg van Europa in de media.....
en volgende week is Vitesse een wereldploeg
en de week erop is excelsior de club van Rotterdam
gelukkig geloof ik het allemaal....
excelsior heeft wel de punten nodig misschien nog...ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 14 april 2017 23:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Toevallig vanavond nog over gehad met een maat. Het zou echt des Feijenoords zijn om het in Kralingen te verspelen.
quote:ZIVKOVIC WIL AJAX HELPEN EN FEESTJE FEYENOORD VERSTOREN
UTRECHT -
Oud-ploeggenoten van Ajax hebben een beroep op Richairo Zivkovic gedaan om met FC Utrecht zijn eigenlijke broodheer een handje te helpen in de titelstrijd.
„Er zijn genoeg jongens van Ajax die me hebben gevraagd om voor hen te winnen van Feyenoord. Ik was bij Ajax-Schalke 04 en daar heb ik wat jongens gesproken”, aldus de door Ajax aan FC Utrecht verhuurde aanvaller.
„Het is voor ons in de eerste plaats een wedstrijd die we gewoon willen winnen om vierde te worden. En ten tweede hopen we het kampioensfeestje van Feyenoord te verstoren,” laat Zivkovic weten.
Yassin Ayoub weet dat FC Utrecht nog een appeltje te schillen heeft met Feyenoord. Bij de onderlinge confrontatie in Utrecht gaf de thuisploeg in de slotfase een 3-1 voorsprong uit handen. „We speelden Feyenoord helemaal weg, ze hadden niks te vertellen. Dat neem je wel mee in de aanloop naar zo’n nieuwe wedstrijd, net als de verloren bekerfinale van vorig seizoen.”
quote:GEEN STRESS BIJ FEYENOORD, GELOOF ME'
Feyenoord probeert dicht bij de basis van de eerdere successen in het huidige seizoen te blijven. Trainers en spelers zeggen geen behoefte te hebben aan grote veranderingen om in het slot van de competitie iets te forceren of meer puntenverlies te voorkomen.
Zo laten de spelers zelf weten niet met een mental coach aan de slag te willen gaan nu ze een enorme voorsprong hebben weggegeven. „Er is geen stress. Geloof me, iedereen gaat goed met elkaar om", aldus verdediger Eric Botteghin.
,,We zijn met z’n allen nog steeds hartstikke blij dat we op de eerste plek staan en we gaan nu geen andere dingen doen. We zijn al dertig speeldagen koploper en dat hebben we bereikt door het enorme vertrouwen dat we in elkaar hebben. Dat het mentaal niet goed zou zitten is een ding van de media.”
Botteghin is in ieder geval blij dat topscorer Nicolai Jørgensen zondag tegen FC Utrecht voor eigen publiek weer de aanvalsleider van dienst is. De Braziliaan weet dat zijn Deense teamgenoot het elftal in de laatste vier duels naar de landstitel moet schieten.
Haha zelfs op de fp denken ze dat Feyenoord gaat choken.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/763703/1/1/50/ajax-of-feyenoord.html
Zelfs al is het maar een FP-poll, we kunnen het niet zomaar afleggen
FPquote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Frontpage, derhalve niet geklikt.quote:Op zaterdag 15 april 2017 09:50 schreef timmmmm het volgende:
Ja. Hebben ze.quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand of vak VV dezelfde ingang heeft als vak W1-4?
Dus iemand uit vak VV kan met de grote wisseltruc in W terecht komen? :pquote:
Yep. Waarom denk je dat ik vertrokken ben van W?quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dus iemand uit vak VV kan met de grote wisseltruc in W terecht komen? :p
Yep. Op X ook zo grappig, zetten ze stewards bij de trappen, maar laten de zijkanten van X onbeheerd. Staaltje effectiviteitquote:Op zaterdag 15 april 2017 12:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dus iemand uit vak VV kan met de grote wisseltruc in W terecht komen? :p
Alsof de mensen op V(V) tussen die kanslozen op W willen staanquote:Op zaterdag 15 april 2017 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Waarom denk je dat ik vertrokken ben van W?
Al die succesflikkers die met de topwedstrijden op W1 kwamen staan middels de wisseltruc.
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 april 2017 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof de mensen op V(V) tussen die kanslozen op W willen staan
Uh ja, want wij staan op W en een paar maten willen een scc aanschaffen voor volgend seizoen, wat dus niet meer mogelijk is op W.quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Een eckte gespot hoor.quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Waarom denk je dat ik vertrokken ben van W?
Al die succesflikkers die met de topwedstrijden op W1 kwamen staan middels de wisseltruc.
Alsof die mensen het verschil zien tussen een V en een Wquote:Op zaterdag 15 april 2017 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil jij het ff uitleggen aan Nelom Van Bronckhorst?
nee die beweren gewoon nog dat ze kampioen gaan worden...quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:46 schreef F.M.D. het volgende:
Valt me op dat de term 'finales' veel wordt gebruikt bij Feyenoord de laatste tijd. Ze benaderen elke wedstrijd als een finale zeggen ze dan. Vindt dat eigenlijk meer passen bij clubs in degradatiestrijd. Ik heb in ieder geval psv en ajax nooit over 'finales' horen praten in deze fase van het seizoen.
Ik wel. Hij niet. Kon geen kaart meer fixen. Zag dat Yvette er 2 te koop ging zetten maar kon haar niet bereiken i.v.m. ban.quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging je nou morgen nog met je zoontje?
Ah, jammer. Volgend jaar dan maar?quote:Op zaterdag 15 april 2017 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel. Hij niet. Kon geen kaart meer fixen. Zag dat Yvette er 2 te koop ging zetten maar kon haar niet bereiken i.v.m. ban.
Ja man. Volgend seizoen sowieso. Koop nog geen SSC voor 'm. Eerst maar even kijken wat ie er van vindtquote:Op zaterdag 15 april 2017 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, jammer. Volgend jaar dan maar?
Dacht er net aan tijdens een autorit. Weet nog goed mijn eerste keer met mijn vader. 2-2, en toen begreep ik nog niet zo goed waarom iedereen zo boos was na afloop (was tegen Ajax).
Magisch.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man. Volgend seizoen sowieso. Koop nog geen SSC voor 'm. Eerst maar even kijken wat ie er van vindt
Vind(t) ie voetbal al wel gaaf enzo?quote:
korfbalquote:Op zaterdag 15 april 2017 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind(t) ie voetbal al wel gaaf enzo?
Dan worden we over een jaar of 16 op dit forum de les gelezen door Moderator Xavi1908, dat moeten we niet willen.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan worden we over een jaar of 16 op dit forum de les gelezen door Moderator Xavi1908, dat moeten we niet willen.
Het. Zoontje. Van. Ziyech. Komt. Niet.quote:Op zaterdag 15 april 2017 16:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan worden we over een jaar of 16 op dit forum de les gelezen door Moderator Xavi1908, dat moeten we niet willen.
Ze zullen heus wel alles geven tegen Ajax.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:34 schreef Merkie het volgende:
Van PSV moeten we het ook niet hebben denk ik.
PSV heeft niets meer om voor te spelen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel alles geven tegen Ajax.
Blijft gewoon een lastige uitwedstrijd voor Ajax.
Net zoals wij in veel seizoenen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV heeft niets meer om voor te spelen.
Als we al bang moeten worden van een oud papier clubje is het wel erg droevig gesteld.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Excelsior speelt de laatste tijd ook echt goed trouwens.
Maar met een beetje geluk zijn ze voor de wedstrijd tegen Feyenoord al veilig.
Ajax verspeelde er ook punten.quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als we al bang moeten worden van een oud papier clubje is het wel erg droevig gesteld.
Toch maak ik me over de wedstrijd op Woudenstein het minst zorgen, maar het worden wel een paar lange weken.quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajax verspeelde er ook punten.
Als je daarnaast kijkt naar het kaliber clubs waar wij onze punten verspelen, dan kun je inderdaad heel goed punten verspelen bij een oud papier clubje.
Maar niet als wij scherp zijn en als Excelsior tegen die tijd al veilig is.
Maar eerst maar eens zorgen dat die wedstrijd er überhaupt toe doet.
Eerst morgen maar eens winnen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:18 schreef bamibij het volgende:
De samenvatting van Vitesse-Excelsior kijkend ben ik heel bang voor het volgende scenario:
Winnen hij Vitesse, iedereen euforisch
Titel verspelen op Woudensteijn
psv moet het geloof hebben dat ze nog de 2e plek kunnen halen....quote:Op zaterdag 15 april 2017 21:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV heeft niets meer om voor te spelen.
Zegt me niet zoveel. Bij PEC Zwolle was hun topscorer ook geschorst of geblesseerd en uitgerekend zijn vervanger blinkt uit tegen ons.quote:
Ben ik toch niet helemaal mee eens, hoewel in grote lijnen wel.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:29 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon 4 wedstrijden winnen
dat is geen hogere wiskunde
als je kijk hoeveel wedstrijden Feyenoord sinds die reeks van 7 nederlagen vorig jaar gewonnen heeft dan is dat voor Feyenoord begrippen een ongekende reeks overwinningen.
Zou heel erg vreemd zijn als ze deze 4 wedstrijden zouden weggeven. Dan is het gewoon choken....het lijkt me heel erg sterk.
ik heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben ik toch niet helemaal mee eens, hoewel in grote lijnen wel.
Maar 8 punten uit de laatste 4 wedstrijden zou voor Feyenoord ook helemaal geen vreemde score zijn (2 overwinningen en 2 gelijke spelen).
Als PSV niet van Ajax wint kom je daarmee gewoon net te kort.
Als we die 3 punten voorsprong hadden behouden hadden we het daar echter wel prima mee kunnen redden.
Nu moet ik het nog maar zien.
Eerlijk gezegd vrees ik het meest voor de wedstrijd tegen FC Utrecht. Die vind ik echt goed spelen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb er vertrouwen in.
Ik denk dat het vertrouwen Bij Feyenoord nog steeds heel erg groot is.
Feyenoord heeft veel meer kwaliteit dan die 4 ploegen waartegen ze nu gaan spelen.
Ze hebben het zichzelf lachwekkend lastig gemaakt. Ik zie het alleen bij puntverlies van de joden goedkomen.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb er vertrouwen in.
Ik denk dat het vertrouwen Bij Feyenoord nog steeds heel erg groot is.
Feyenoord heeft veel meer kwaliteit dan die 4 ploegen waartegen ze nu gaan spelen.
Hoe danquote:Op zaterdag 15 april 2017 23:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
psv moet het geloof hebben dat ze nog de 2e plek kunnen halen....
Daar zullen ze volgende week nog wel voor spelen
Ajax twee keer verliezen en Feyenoord twee keer winnen.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 16 april 2017 00:48 schreef R-woud88 het volgende:
Ajax gaat morgen punten verspelen, u las het hier.
Vind alleen dat ze het bij sparta echt hebben laten liggen. Die nederlaag kwam totaal uit het niets. Te veel euforie na de winst op psv uit denk ik. Ajax uit verliezen is ingecalculeerd en een gelijkspel bij zwolle kan gebeuren gezien het feit dat we het hele seizoen al moeilijk winnen op vreemde bodem.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben het zichzelf lachwekkend lastig gemaakt. Ik zie het alleen bij puntverlies van de joden goedkomen.
quote:Op zondag 16 april 2017 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax twee keer verliezen en Feyenoord twee keer winnen.
Dat zou bizar zijn zeg als dat gaat gebeuren
quote:Op zondag 16 april 2017 00:48 schreef R-woud88 het volgende:
Ajax gaat morgen punten verspelen, u las het hier.
quote:
Ajax heeft al 5 keer punten verspeeld na een europese wedstrijd dit seizoen.quote:
en wat gaat Feyenoord zelf doen op basis van die statistieken?quote:Op zondag 16 april 2017 09:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ajax heeft al 5 keer punten verspeeld na een europese wedstrijd dit seizoen.
De kans is groot dat vandaag of volgende week zondag dit weer gaat gebeuren....![]()
Ik geloof in statistieken.
thuis zijn de statistieken uitstekend....quote:Op zondag 16 april 2017 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
en wat gaat Feyenoord zelf doen op basis van die statistieken?
vorige jaar de vier nog te spelen wedstrijden gewonnen. Ik heb er nog altijd vol vertrouwen in.quote:Op zondag 16 april 2017 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
en wat gaat Feyenoord zelf doen op basis van die statistieken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |