Stijn is al onderweg.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:25 schreef Befbekje het volgende:
Dat je een koekje zit te eten en plots wordt overvallen door een intens verlangen een jong ding van achttien anaal te betrekken..
Misschien moet je iets anders gaan schrijven dan kinderboeken.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:25 schreef Befbekje het volgende:
Dat je een koekje zit te eten en plots wordt overvallen door een intens verlangen een jong ding van achttien anaal te betrekken..
Ik kan waan en werkelijkheid prima van elkander onderscheiden..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet je iets anders gaan schrijven dan kinderboeken.
Dit is een fantastisch gifje om een OCD'er te laten ticcen.quote:
quote:
Onlo heeft een seksuele voorkeur voor corpulente Aziaten.. Wat dat betreft zou ook hij niet in een Thaise gevangenis misstaan..quote:
Fettes Schweinquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Voordat Drizzt de vraag stelt;
Ik eet pizza vanavond.
Welke pizzaquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik eet pizza vanavond.
ik eet altijd pizza met kaasquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet ze nog halen straks.
Ah de joodse versie van LOTR, FOTR.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet ze nog halen straks.
Nap en ik eten altijd pizza Hawaii.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal eet ik salami, maar soms wil er variatie zoals bolognese inzitten.
iehlquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nap en ik eten altijd pizza Hawaii.
Ik lust geen ananas.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nap en ik eten altijd pizza Hawaii.
Ik vind dit een beetje vroeg, Stinho.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik eet pizza vanavond.
Ganja..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is mijn favoriete vrucht eigenlijk.
Hou je wel van manja?
Ja als je als een varken als jij eet welquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef Befbekje het volgende:
Ananas da's toch een kwestie van hap-slik-weg, op zo'n pizza? Wat valt daar nou niet te lusten aan?..
Yep, dat is dan weer mijn favoriet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is mijn favoriete vrucht eigenlijk.
Hou je wel van manja?
Je moeder kan de smaak van een vleugje ananas altijd wel waarderen. Dan is het zo slik-weg.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef Befbekje het volgende:
Ananas da's toch een kwestie van hap-slik-weg, op zo'n pizza? Wat valt daar nou niet te lusten aan?..
Ik eet zelfs mijn brood met mes en vork..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja als je als een varken als jij eet wel
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een rauwe tong als ik ananas eet.
Respect als je dat ook doet met een beschuitje.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik eet zelfs mijn brood met mes en vork..
Ik van kiwi.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg een rauwe tong als ik ananas eet.
Trouwens wel grappig, dat is een hindi woord. Hebben de Indiërs dus aan de Jamaicanen geleerd.quote:
Ik eet nooit beschuit.. Dat is voor zwangere vrouwen en mensen met diarree..quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Respect als je dat ook doet met een beschuitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |