quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:37 schreef NoXia het volgende:
Mijn vrouw had er 1. Totaal geen toegevoegde waarde dus maar uit gedaan. Die dingen worden echt overschat.
Hoe eet en drink je daar dan mee??quote:
Die werkt waarschijnlijk in het lichaamsmodificatiewereldje.quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:47 schreef DesperateMatter het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een baan mee? Wat mensen zowel niet doen....
Toch ben ik nieuwsgierig naar een dergelijke zoenervaring. Al is het maar om het geprobeerd te hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:37 schreef NoXia het volgende:
Mijn vrouw had er 1. Totaal geen toegevoegde waarde dus maar uit gedaan. Die dingen worden echt overschat.
Ik had het niet over zoenen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Toch ben ik nieuwsgierig naar een dergelijke zoenervaring. Al is het maar om het geprobeerd te hebben.
Meestal voel je er niet zoveel van.quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:26 schreef Aitvaras het volgende:
ik wil echt xtje gepijpt worden door tongpiercing
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Details godverdomme!quote:Op vrijdag 14 april 2017 19:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Desalniettemin, hoe was het zoenen dan?
Je merkt er geen fuck van, en als de pijper onhandig is kan het zelfs een beetje pijnlijk zijn (niet op een goede manier)quote:Op vrijdag 14 april 2017 18:26 schreef Aitvaras het volgende:
ik wil echt xtje gepijpt worden door tongpiercing
Dat geeft facefucken wel een heel andere dimensie.;pquote:
Precies, teveel meiden/vrouwen weten gewoon niet dat piercings, tattoos, geverfd haar, make-up en veel sieraden een meid/vrouw eerder lelijker maken dan knapper. Zeker op het mbo/hbo zijn één of meer van bovenstaande ongewenste elementen aanwezig bij meer dan driekwart van de meiden/vrouwen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 21:25 schreef rekkir het volgende:
Zo'n ding in je tong is zeer ordinair. Piercings, tattoos, geverfd haar en make-up zouden verboden moeten worden.
Of jij bent gewoon een conservatief figuur dat zich aleen veilig voelt bij een saai degelijk type waar geen franje aan mag zitten.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:30 schreef -Boeren het volgende:
[..]
Precies, teveel meiden/vrouwen weten gewoon niet dat piercings, tattoos, geverfd haar, make-up en veel sieraden een meid/vrouw eerder lelijker maken dan knapper. Zeker op het mbo/hbo zijn één of meer van bovenstaande ongewenste elementen aanwezig bij meer dan driekwart van de meiden/vrouwen.
Dit ja, wel bij een strak buikje. Bij een fatso ziet het er niet uit neequote:Op zaterdag 15 april 2017 14:33 schreef Miniem het volgende:
Tongpiercing vind ik niet zo
Navelpiercing bij de juiste buik daarintegen
Gezien zijn username lijkt mij dit een correcte beschrijvingquote:Op zaterdag 15 april 2017 14:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een conservatief figuur dat zich aleen veilig voelt bij een saai degelijk type waar geen franje aan mag zitten.
fapfapquote:
Mee eens, alleen op het wo zag ik het ook te vaak voorbijkomen helaas.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:30 schreef -Boeren het volgende:
[..]
Precies, teveel meiden/vrouwen weten gewoon niet dat piercings, tattoos, geverfd haar, make-up en veel sieraden een meid/vrouw eerder lelijker maken dan knapper. Zeker op het mbo/hbo zijn één of meer van bovenstaande ongewenste elementen aanwezig bij meer dan driekwart van de meiden/vrouwen.
Ja, want met piercings en tattoos ben je opeens geen 'saai, degelijke type' meer. Ik vind het gewoon lelijk en getuigen van een laag zelfbeeld om te denken dat je al die versieringen nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon een conservatief figuur dat zich aleen veilig voelt bij een saai degelijk type waar geen franje aan mag zitten.
Laat me raden: die deden psychologie, communicatiewetenschappen of rechten. Niet zo heel vaak een Stem-studie. Ik heb een paar jaar geleden een Stem-studie gedaan en daar droegen de meiden alleen een klein beetje make-up, ringen en soms oorbellen. Een hele verademing ten opzichte van de wandelende kerstbomen die ik soms op het hbo of in de trein zit.quote:Mee eens, alleen op het wo zag ik het ook te vaak voorbijkomen helaas.
Precies, een echte, zelfrespecterende vrouw heeft dat soort "versieringen" niet nodig, die is mooi van zichzelf.quote:Ja, want met piercings en tattoos ben je opeens geen 'saai, degelijke type' meer. Ik vind het gewoon lelijk en getuigen van een laag zelfbeeld om te denken dat je al die versieringen nodig hebt.
Vooral die lui die hun tattoo willen verwijderen, omdat de afbeelding of tekst van de tattoage achterhaald is zijn gewoon triest.quote:Als iets trouwens conservatief is, is het wel een tattoo omdat je klaarblijkelijk het hele leven dezelfde mening bent toebedeeld. Flexibele en open-minded gasten zoals ik veranderen nog wel eens van mening, dus dan is zo'n tattoo ook niet echt een optie voor mij.
Het gaat bij hem om wel meer dan alleen tattoos en piercings.quote:Op zaterdag 15 april 2017 18:55 schreef rekkir het volgende:
[..]
Mee eens, alleen op het wo zag ik het ook te vaak voorbijkomen helaas.
[..]
Ja, want met piercings en tattoos ben je opeens geen 'saai, degelijke type' meer. Ik vind het gewoon lelijk en getuigen van een laag zelfbeeld om te denken dat je al die versieringen nodig hebt.
Als iets trouwens conservatief is, is het wel een tattoo omdat je klaarblijkelijk het hele leven dezelfde mening bent toebedeeld. Flexibele en open-minded gasten zoals ik veranderen nog wel eens van mening, dus dan is zo'n tattoo ook niet echt een optie voor mij.
Mooie stukjes psychologie van de koude grond. Alsof jouw smaak iets zegt over zelfrespect.quote:Op zaterdag 15 april 2017 19:57 schreef -Boeren het volgende:
[..]
Laat me raden: die deden psychologie, communicatiewetenschappen of rechten. Niet zo heel vaak een Stem-studie. Ik heb een paar jaar geleden een Stem-studie gedaan en daar droegen de meiden alleen een klein beetje make-up, ringen en soms oorbellen. Een hele verademing ten opzichte van de wandelende kerstbomen die ik soms op het hbo of in de trein zit.
[..]
Precies, een echte, zelfrespecterende vrouw heeft dat soort "versieringen" niet nodig, die is mooi van zichzelf.
[..]
Vooral die lui die hun tattoo willen verwijderen, omdat de afbeelding of tekst van de tattoage achterhaald is zijn gewoon triest.
Ja, bij mij ook: Make-up, strakke kleding, onnatuurlijke poses voor foto's, geverfd haar etc. Veel vrouwen zien er tien jaar ouder uit dan hun daadwerkelijke leeftijd, net als jij trouwens. Enig verschil is dat vrouwen het ook nog proberen te verbloemen, wat een averechts effect heeft overigens. Net als boerka's zou make-up en andere verhullende ongein verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 15 april 2017 20:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat bij hem om wel meer dan alleen tattoos en piercings.
Ah, je bent gewoon een troll dusquote:Op zondag 16 april 2017 09:51 schreef rekkir het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook: Make-up, strakke kleding, onnatuurlijke poses voor foto's, geverfd haar etc. Veel vrouwen zien er tien jaar ouder uit dan hun daadwerkelijke leeftijd, net als jij trouwens. Enig verschil is dat vrouwen het ook nog proberen te verbloemen, wat een averechts effect heeft overigens. Net als boerka's zou make-up en andere verhullende ongein verboden moeten worden.
Je hebt afhangende oogleden, een terugwijkende kaaklijn en een bierbuik, daarom verdedig je ook vrouwen die bepaalde zaken verbloemen. Ik zie er fit en jeugdig uit, dus verdedig ik fris en fruitige vrouwen die niets te verbergen hebben. Zo simpel is het.quote:
Plaats eens een foto dan.quote:Op zondag 16 april 2017 10:07 schreef rekkir het volgende:
[..]
Je hebt afhangende oogleden, een terugwijkende kaaklijn en een bierbuik, daarom verdedig je ook vrouwen die bepaalde zaken verbloemen. Ik zie er fit en jeugdig uit, dus verdedig ik fris en fruitige vrouwen die niets te verbergen hebben. Zo simpel is het.
Fokkers die met dit soort blaatverhalen aankomen horen zonder uitzondering tot de Fok maagdjes die graag hun fantasiewereld projecteren.quote:Op zondag 16 april 2017 10:07 schreef rekkir het volgende:
[..]
Je hebt afhangende oogleden, een terugwijkende kaaklijn en een bierbuik, daarom verdedig je ook vrouwen die bepaalde zaken verbloemen. Ik zie er fit en jeugdig uit, dus verdedig ik fris en fruitige vrouwen die niets te verbergen hebben. Zo simpel is het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |