Stukje naar boven. Dat de bijbel door barbaren is geschreven.quote:
Ik krijg echt de kriebels van die kostuums.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:03 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prijzenpakker
Is het nog niet wetenschappelijk onjuistquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stukje naar boven. Dat de bijbel door barbaren is geschreven.
Dat is door iedere historicus te weerleggen.
De mijne ookquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bedankt.
In feedback zijn mijn vragen (uiteraard) weer verwijderd.
Hij doet er niemand kwaad mee. Niemand verplicht hem dat te dragen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg echt de kriebels van die kostuums.
Dat er gedegen onderzoek is gedaan naar de schrijvers van de bijbel, op een wetenschappelijk juiste manier.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het nog niet wetenschappelijk onjuist
Of nouja ligt misschien aan je definitie van wat wetenschap is
De paus draagt nog niet zo lang wit.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij doet er niemand kwaad mee. Niemand verplicht hem dat te dragen.
Nouja ik zou geschiedenis niet snel een wetenschap noemen maar a'ightquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat er gedegen onderzoek is gedaan naar de schrijvers van de bijbel, op een wetenschappelijk juiste manier.
Ik denk dat hij bang is dat we afgeleiden van het verbranden van ongelovigen, naar het accepteren van andere culturen en het toestaan van abortus en euthanasie.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij doet er niemand kwaad mee. Niemand verplicht hem dat te dragen.
Wat is het dan, verzinnen die historici maar watquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja ik zou geschiedenis niet snel een wetenschap noemen maar a'ight
De kerk accepteert letterlijk elke cultuur.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang is dat we afgeleiden van het verbranden van ongelovigen, naar het accepteren van andere culturen en het toestaan van abortus en euthanasie.
Linkse hobby's man dat alfa geneuzelquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is het dan, verzinnen die historici maar wat
tja je zal ze toch nodig hebbenquote:
Jij deed theologie tochquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tja je zal ze toch nodig hebben
maar beter geen geld meer naar toe.
Alleen geld naar TECHNISCHE studies
Wel grappig hoe de kerkelijke normen en waarden als één totaalconcept gezien worden, waarbij je blijkbaar het goede niet kunt behouden en het achterhaalde niet kunt laten vallen zonder een fundamenteel gezichtsverlies te leiden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang is dat we afgeleiden van het verbranden van ongelovigen, naar het accepteren van andere culturen en het toestaan van abortus en euthanasie.
Theologie en cultuurwetenschappenquote:
God beslist over het leven van de mens. God beslist ook dat die persoon het vermogen heeft om zichzelf te euthanaseren. Of geldt gods almachtigheid dan weer niet?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kerk accepteert letterlijk elke cultuur.
En abortus en euthanasie zouden echt nooit toegestaan mogen worden, dat lijkt me duidelijk.
Het vermogen om te zondigen ja.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:08 schreef kapiteintje het volgende:
God beslist ook dat die persoon het vermogen heeft om zichzelf te euthanaseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |