SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Wo sind die Leute,die dachten dass wir Ajax weghauen? Bisschen mehr Fussballsachverstand würde gut tun.![]()
hij was ook echt overalquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik merk wel dat de Duitsers totaal anders reageren dan dat wij doen op het manier waarop ze posten. Bij een verlies als deze reageren ze echt specifiek over het spel zonder het echt af te kraken en vol lof richting ons. Dit zou hier wel anders zijn als we hadden verloren van een klein cluppie ergens in Noorwegenquote:
graag op anoniem![]()
Dat is sowieso in alle culturen anders. Als ik Engels commentaar hoor bij een wedstrijd en er dan een goal is hebben ze het altijd over dat de aanvallers dat sensationeel doen, terwijl Nederlanders meteen kritisch kijken naar hoe er verdedigd werd.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de Duitsers totaal anders reageren dan dat wij doen op het manier waarop ze posten. Bij een verlies als deze reageren ze echt specifiek over het spel zonder het echt af te kraken en vol lof richting ons. Dit zou hier wel anders zijn als we hadden verloren van een klein cluppie ergens in NoorwegenOh.![]()
voor de wedstrijdquote:Die Vita von Innnenverteidiger Matthijs de Ligt liest sich ja beeindruckend. Mit 17 nah an der Stammelf und auch schon für die A-Nationalmannschaft aktiv.graag op anoniem![]()
quote:Amin Younes, ehemals Mitläufer in der Bundesliga und den Marktwert eines Ergänzungsspieler aus unserem Kader , spielt uns gegen die Wand.
Das ist Zauberei.
Aber ich bin mir sicher , dass wir das noch packen.
Heute war irgendwie ein verrückter Tag für Königsblau.Oh.![]()
Hoe zal hij vanavond hebben gekeken?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:29 schreef AmaninFull het volgende:
Was dit nou wat Frank de Boer al die jaren bedoelde met Domineren?Oh.![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik merk wel dat de Duitsers totaal anders reageren dan dat wij doen op het manier waarop ze posten. Bij een verlies als deze reageren ze echt specifiek over het spel zonder het echt af te kraken en vol lof richting ons. Dit zou hier wel anders zijn als we hadden verloren van een klein cluppie ergens in NoorwegenWat hier staat weet ik niet precies, maar volgens mij spreekt het jouw post tegen.quote:einer der schlechtesten Auftritte einer Schalker Mannschaft im internationalen Wettbewerb aller Zeiten. richtig kacke. Vor allem Schöpf, Nastasic und Meyer eine Leistung geboten, die selbst in der Kreisliga eine Auswechslung gerechtfertigt hätte.![]()
Ik hoop en denk gewoon als ajax fan juichend voor de TV. Was gewoon een pauper trainer, maar wel verder een ajax legende als voetballerquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zal hij vanavond hebben gekeken?![]()
![]()
Je hebt altijd 1 of ander gek figuur die aandacht zoektquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Wat hier staat weet ik niet precies, maar volgens mij spreekt het jouw post tegen.graag op anoniem![]()
Krijgt Fährmann nou een 1 van Bild?
Fährmann: 1
Kehrer: 5
Höwedes: 4
Nastasic: 5
Aogo: 6
Goretzka: 5
Bentaleb: 5
Schöpf: 6
Meyer: 5
Caligiuri: 6
Burgstaller: 5
Stambouli (59. Minute eingewechselt): 6
Huntelaar (71. Minute eingewechselt): 5
Konoplyanka (83. Minute eingewechselt): ohne BewertungWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die spelers zouden zelfs gewisseld moeten worden in de equivalent van de 4e klasse reserve?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Wat hier staat weet ik niet precies, maar volgens mij spreekt het jouw post tegen.Oh.![]()
Denk wel dat hij in het stadion zat, was ook tegen Kopenhagen zo.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop en denk gewoon als ajax fan juichend voor de TV. Was gewoon een pauper trainer, maar wel verder een ajax legende als voetballerOh.![]()
Als ik even snel doorscroll zie ik toch wat frustraties hoor en terecht na deze wedstrijd, maar ik vind wel echt dat we morgen weer allemaal met de benen op de grond moeten staan.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je hebt altijd 1 of ander gek figuur die aandacht zoekt
Als ze die kolasinac en choupo er weer bij hebben is het wss een heel ander elftal in een kolkende veltins arena.![]()
Ik ben ook nog niet zeker dat we doorgaan nee. Kan me Ajax-Steaua nog herinneren, wonnen we ook met 2-0 thuis en gingen we er alsnog uit daarquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik even snel doorscroll zie ik toch wat frustraties hoor en terecht na deze wedstrijd, maar ik vind wel echt dat we morgen weer allemaal met de benen op de grond moeten staan.
Als ze die kolasinac en choupo er weer bij hebben is het wss een heel ander elftal in een kolkende veltins arena.En dan is Schalke nog wel wat beter.
Oh.![]()
in het Duitse schoolstelsel is 1 ons equivalent van 10. Maar dat zou overdreven zijnquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
Konoplyanka (83. Minute eingewechselt): ohne BewertungCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je beseft je dat in Duitsland een 1 een 10 is?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:36 schreef FireFox1 het volgende:
Konoplyanka (83. Minute eingewechselt): ohne Bewertung![]()
die zat met Ronald in Vietnam toch of iets?quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoop en denk gewoon als ajax fan juichend voor de TV. Was gewoon een pauper trainer, maar wel verder een ajax legende als voetballerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wat een heerlijke match.
Morgen nogmaals nagenieten van alles.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 14 april 2017 00:40 schreef franklop het volgende:
[..]
die zat met Ronald in Vietnam toch of iets?![]()
![]()
je was me voor totogodquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je beseft je dat in Duitsland een 1 een 10 is?graag op anoniem![]()
Nee, daarom een vraagtekenquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je beseft je dat in Duitsland een 1 een 10 is?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
* 7quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kehrer een 5 vind ik nog zeer hoog. Hij had van mij nog geen 3 gekregen![]()
twitter:EuropaLeague twitterde op vrijdag 14-04-2017 om 00:48:44VOTE for your Player of the Week!CHOOSE ➡️ https://t.co/7kLpva0wW1#UEL https://t.co/lIyzkImpGn reageer retweet
![]()
Hoe vaak ging Younes er langs? 8/9 keer? En ook nog een foutieve ingooiquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kehrer een 5 vind ik nog zeer hoog. Hij had van mij nog geen 3 gekregen
Bij iedere topclub zou die gozer in de rust zijn gewisseld. Misschien wel voor de rust.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
jammer genoeg volgende wedstrijd geschorstquote:Op vrijdag 14 april 2017 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ging Younes er langs? 8/9 keer? En ook nog een foutieve ingooi
Bij iedere topclub zou die gozer in de rust zijn gewisseld. Misschien wel voor de rust.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 13-04-2017 om 23:04:5359 - Completed dribbles this Europa League season:1. Amin Younes (59)2. Paul Pogba (27)3. Bertrand Traore (26)Entertainers. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)j1h05cyp&sh=25dce408
Hier zijn ook nog wat moffen MADquote:If it weren't for Fährmann and Höwedes we'd be out of the EL. Fucking hell what a disgrace. Talking like big men before the match and then they get humiliated by a bunch of teenagers.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit is gewoon het echte Ajaxgevoelquote:Met talenten vol bluf die tegenstanders van de mat spelen BOH
Oh.![]()
Als Ajax het niveau van vandaag vanaf dag 1 had volgehouden, werd Ajax lachend kampioen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is gewoon het echte AjaxgevoelMet talenten vol bluf die tegenstanders van de mat spelen BOH
Zo goed als ik Ajax tegen Schalke (en Feyenoord!) heb zien spelen, komt Feyenoord niet eens in de buurt. Ja, misschien thuis tegen Man. Utd. en uit tegen PSV, maar voor de rest komen ze technisch en tactisch gezien niet in de buurt van dit Ajax.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nu kan Ajax dit natuurlijk nooit elke wedstrijd volhouden (tegen Heerenveen zal dat ook stuk minder zijn) wat logisch is natuurlijk. Hier zijn alle omstandigheden eromheen gewoon ideaal om zo'n wedstrijd op de mat te leggen.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Ajax het niveau van vandaag vanaf dag 1 had volgehouden, werd Ajax lachend kampioen.
Zo goed als ik Ajax tegen Schalke (en Feyenoord!) heb zien spelen, komt Feyenoord niet eens in de buurt. Ja, misschien thuis tegen Man. Utd. en uit tegen PSV, maar voor de rest komen ze technisch en tactisch gezien niet in de buurt van dit Ajax.
En ja Ajax heeft natuurlijk een hogere piek dan Feyenoord kan halen, maar die zijn wat constanter gebleken en maken hun kansen vaak wel gewoon af.Oh.![]()
Je gaat wel erg makkelijk over het feit heen dat je een serieuze Europese tegenstander, in een serieuze fase volledig van de mat speelt. Dat is echt jaren geleden.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu kan Ajax dit natuurlijk nooit elke wedstrijd volhouden (tegen Heerenveen zal dat ook stuk minder zijn) wat logisch is natuurlijk. Hier zijn alle omstandigheden eromheen gewoon ideaal om zo'n wedstrijd op de mat te leggen.
En ja Ajax heeft natuurlijk een hogere piek dan Feyenoord kan halen, maar die zijn wat constanter gebleken en maken hun kansen vaak wel gewoon af.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
maandje geleden hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je gaat wel erg makkelijk over het feit heen dat je een serieuze Europese tegenstander, in een serieuze fase volledig van de mat speelt. Dat is echt jaren geleden.![]()
Daar ga ik niet perse overheen hoor, was geweldig. Maar dit was een piekwedstrijd natuurlijk, het is wat onrealistisch om dit elke pot te eisen. Want tegen Excelsior-thuis zal je nooit net zoveel adrenaline hebben als vanavond.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je gaat wel erg makkelijk over het feit heen dat je een serieuze Europese tegenstander, in een serieuze fase volledig van de mat speelt. Dat is echt jaren geleden.Oh.![]()
Ja, maar het er inslijpen van deze speelstijl moet je ook niet te lichtvoetig over doen. Daar heeft Bosz echt wel wat tijd voor nodig gehad.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Ajax het niveau van vandaag vanaf dag 1 had volgehouden, werd Ajax lachend kampioen.
Zo goed als ik Ajax tegen Schalke (en Feyenoord!) heb zien spelen, komt Feyenoord niet eens in de buurt. Ja, misschien thuis tegen Man. Utd. en uit tegen PSV, maar voor de rest komen ze technisch en tactisch gezien niet in de buurt van dit Ajax.
Maar het is echt genieten. Hoe ze er als een zwerm agressieve bijen vol op klappen bij balverlies en de tegenstander hele fasen lang gewoon niet van de eigen helft laten komen![]()
Natuurlijk. Maar het hoeft niet elke pot. Nog 4 zulke potjes en je staat met de Europa Leaguequote:Op vrijdag 14 april 2017 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet perse overheen hoor, was geweldig. Maar dit was een piekwedstrijd natuurlijk, het is wat onrealistisch om dit elke pot te eisen. Want tegen Excelsior-thuis zal je nooit net zoveel adrenaline hebben als vanavond.
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die druk, echt weergaloos. Zo wil je Ajax als supporter zien spelen. Jochies van 17 die op bravoure hele Duitse volksclubs van het veld stoomwalsen. Intens genot.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:34 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ja, maar het er inslijpen van deze speelstijl moet je ook niet te lichtvoetig over doen. Daar heeft Bosz echt wel wat tijd voor nodig gehad.
Maar het is echt genieten. Hoe ze er als een zwerm agressieve bijen vol op klappen bij balverlies en de tegenstander hele fasen lang gewoon niet van de eigen helft laten komenCharlie: How's it going in there?
Dat was gewoon 90 minuten slappe hap. zichtbaar vermoeid.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet perse overheen hoor, was geweldig. Maar dit was een piekwedstrijd natuurlijk, het is wat onrealistisch om dit elke pot te eisen. Want tegen Excelsior-thuis zal je nooit net zoveel adrenaline hebben als vanavond.
Ik vraag mij sterk af of Ziyech morgen nog kan lopen. Die heeft mij toch een partijtje kilometers afgelegd.
Ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd in Gelsenkirchen, kan niet wachten.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het hoeft niet elke pot. Nog 4 zulke potjes en je staat met de Europa LeagueOh.![]()
Vraag me af of Bosz gaat rouleren zondag.quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was gewoon 90 minuten slappe hap. zichtbaar vermoeid.
Ik vraag mij sterk af of Ziyech morgen nog kan lopen. Die heeft mij toch een partijtje kilometers afgelegd.Oh.![]()
Niet alleen als Ajax supporter. De neutrale toeschouwer geniet er ook van. Heerlijke pot weer gisteren (vergelijkbaar met laatste Europese).quote:Op vrijdag 14 april 2017 01:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die druk, echt weergaloos. Zo wil je Ajax als supporter zien spelen. Jochies van 17 die op bravoure hele Duitse volksclubs van het veld stoomwalsen. Intens genot.
Gefeliciteerd met de overwinning.![]()
Niet zo arrogant. We zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 14 april 2017 06:46 schreef bijstandboy het volgende:
hopen dat ze een makkie loten in de halve finaleEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
één uitdoelpunt en de buit is binnen lijkt mijquote:Op vrijdag 14 april 2017 07:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo arrogant. We zijn er nog niet.![]()
![]()
Ajaxgod. Wat een genot. Alleen het eerste half uur gezien en daarin was Ajax al zoveel beter. Het is toch godverdomme te hopen dat Ajax kampioen wordt i.p.v. die aids uit Rotterdam. Dat mag echt niet in de CL komen![]()
Geweldige wedstrijd van Ajax met veel druk naar voren. Schalke heeft amper een kans gehad. 5-0 had een verdiende uitslag geweest.![]()
Ik ben voor PSV en hoop uit de grond van mijn hart dat Ajax geen kampioen wordt. Echter als je als neutrale voetbalfan gaat redeneren geef ik je 100% gelijk. Zoveel perspectief wat er bij Ajax rondloopt t.o.v. die ééndagsvliegen uit Rotterdam. Dan zie ik voor het Nederlandse voetbal liever een Kluivert in de CL als een Kramerquote:Op vrijdag 14 april 2017 07:12 schreef hafcfan het volgende:
Ajaxgod. Wat een genot. Alleen het eerste half uur gezien en daarin was Ajax al zoveel beter. Het is toch godverdomme te hopen dat Ajax kampioen wordt i.p.v. die aids uit Rotterdam. Dat mag echt niet in de CL komen.!!!!
U MAD?![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:29 schreef AmaninFull het volgende:
Was dit nou wat Frank de Boer al die jaren bedoelde met Domineren?Waarom is het nou weer nodig na te trappen tegen de coach die ons na 7 jaar ellende eindelijk weer eens kampioen maakte, vier keer achter elkaar zelfs. De basis voor dit soort prestaties is gelegd onder zijn bewind, hij heeft een geweldige erfenis achtergelaten. Bovendien had hij met net wat minder pech ons ook een paar keer laten overwinteren in CL.quote:Op vrijdag 14 april 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zal hij vanavond hebben gekeken?![]()
Eens dat Frank zo slecht niet was.quote:Op vrijdag 14 april 2017 07:44 schreef SocaWarrior het volgende:
[..]
[..]
Waarom is het nou weer nodig na te trappen tegen de coach die ons na 7 jaar ellende eindelijk weer eens kampioen maakte, vier keer achter elkaar zelfs. De basis voor dit soort prestaties is gelegd onder zijn bewind, hij heeft een geweldige erfenis achtergelaten. Bovendien had hij met net wat minder pech ons ook een paar keer laten overwinteren in CL.
Maar het hele "Domineren"-gewauwel na weer een saaie wedstrijd in de controle, het bangige gewissel in Europa zonder prestaties, dat zorgt nu wel een beetje voor een lange-neus-gevoel..Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ziyechwat een klasbak. Die gaat voor 40 miljoen de deur uit
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat een héérlijke pot voetbal was dat. Inzet....beleving....En niet te vergeten...kwaliteit.
Krijg bijna het '95 gevoel.![]()
Hopelijk blijft ie nog een jaartje hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2017 07:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyechwat een klasbak. Die gaat voor 40 miljoen de deur uit
![]()
95 is wel een beetje overdreven. Geweldige wedstrijden spelen we tegen Schalke, Kopenhagen, Feyenoord maar ik wil het wel eens zien als we tegen United of Lyon lotenquote:Op vrijdag 14 april 2017 08:09 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een héérlijke pot voetbal was dat. Inzet....beleving....En niet te vergeten...kwaliteit.
Krijg bijna het '95 gevoel.
Toch begin ik steeds meer te dromen over die beker![]()
![]()
![]()
Wat een genot. Heerlijk sfeertje ook weer.
Heerlijke uitgangspositie ook om volgende week naar Duitsland af te reizen, maar we doen onszelf tekort met 2-0.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Eerst die gasten laten uitrazen en proberen de 0 te houden, en na een halfuur de 0-1 maken. Dan is het wel klaarquote:Op vrijdag 14 april 2017 08:23 schreef dimmak het volgende:
Wat een genot. Heerlijk sfeertje ook weer.
Heerlijke uitgangspositie ook om volgende week naar Duitsland af te reizen, maar we doen onszelf tekort met 2-0.![]()
Voor dit soort wedstrijden doe je het als Ajax-supporter. Wat een genot. Bosz lijkt alles er nu goed in te hebben zitten.
Realistisch scenario: halve finale EL en tweede plaats in de competitie. Dat is gewoon bijzonder knap van Bosz. In een eerste seizoen - dat extra lang duurt door de vCL - is dat gewoon een geweldige prestatie. Veel minder slechte wedstrijden dan vorig seizoen en af en toe haalde Ajax echt een fantastisch niveau.
Ajax moet echt alles op alles zetten om de selectie zo veel mogelijk bij elkaar te houden. Als ik Overmars hoor praten over Dolberg en Tete vrees ik echter alweer het ergste. Traoré vertrekt sowieso en ik vrees dat Klaassen nu echt wel vertrekt.
Toch moeten we verder bouwen met dit elftal. Dolberg, Neres, Kluivert en Younes voor de flanken. Ziyech en Schöne op het middenveld. Sanchez en De Ligt achterin. Onana op doel. Dan heb je een basis die volgens mij alleen maar beter kan worden. Paar gerichte aankopen en vlammen komend seizoen.![]()
Dan vergeet je eigenlijk nog dat Bosz de speelwijze compleet moest omgooien en ook nog zoekende was naar de sterkste opstelling, heel knap wat hij presteertquote:Op vrijdag 14 april 2017 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Voor dit soort wedstrijden doe je het als Ajax-supporter. Wat een genot. Bosz lijkt alles er nu goed in te hebben zitten.
Realistisch scenario: halve finale EL en tweede plaats in de competitie. Dat is gewoon bijzonder knap van Bosz. In een eerste seizoen - dat extra lang duurt door de vCL - is dat gewoon een geweldige prestatie. Veel minder slechte wedstrijden dan vorig seizoen en af en toe haalde Ajax echt een fantastisch niveau.
Ajax moet echt alles op alles zetten om de selectie zo veel mogelijk bij elkaar te houden. Als ik Overmars hoor praten over Dolberg en Tete vrees ik echter alweer het ergste. Traoré vertrekt sowieso en ik vrees dat Klaassen nu echt wel vertrekt.
Toch moeten we verder bouwen met dit elftal. Dolberg, Neres, Kluivert en Younes voor de flanken. Ziyech en Schöne op het middenveld. Sanchez en De Ligt achterin. Onana op doel. Dan heb je een basis die volgens mij alleen maar beter kan worden. Paar gerichte aankopen en vlammen komend seizoen.
Denk trouwens dat Klaassen misschien nog wel eens kan blijven, die ziet ook wel dat er iets groeit en ik denk dat hij daar ook wel deel van uit wil maken![]()
Klaassen gaat echt wel weg hoorquote:Op vrijdag 14 april 2017 09:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan vergeet je eigenlijk nog dat Bosz de speelwijze compleet moest omgooien en ook nog zoekende was naar de sterkste opstelling, heel knap wat hij presteert
Denk trouwens dat Klaassen misschien nog wel eens kan blijven, die ziet ook wel dat er iets groeit en ik denk dat hij daar ook wel deel van uit wil maken![]()
Herinneren we het begin van het seizoen nog, waarbij de spelers zelfs nog aangaven liever wat meer verdedigende zekerheid in te bouwen?![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt. In het begin van het seizoen stonden er 8 andere namen op het veld, vergeleken met gisteren. In de eerste wedstrijd (Sparta-uit) stonden Cillessen, Tete, Riedewald, Gudelj, Bazoer, Dijks, El Ghazi en Cassierra in de basis. Alleen Veltman, Sinkgraven en Klaassen speelden gisteren weer, waarvan de eerste twee op een andere positie.quote:Op vrijdag 14 april 2017 09:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan vergeet je eigenlijk nog dat Bosz de speelwijze compleet moest omgooien en ook nog zoekende was naar de sterkste opstelling, heel knap wat hij presteert
Denk trouwens dat Klaassen misschien nog wel eens kan blijven, die ziet ook wel dat er iets groeit en ik denk dat hij daar ook wel deel van uit wil maken
Het is jammer dat dat ons waarschijnlijk de titel gaat kosten, door die knullige verloren punten tegen Willem II en Roda JC, maar als dat op lange termijn zijn vruchten afwerpt, neem ik die blamages op de koop toe.![]()
Misschien leuk om de paniekposts hier ook eens terug te halenquote:Op vrijdag 14 april 2017 09:04 schreef Dven het volgende:
Herinneren we het begin van het seizoen nog, waarbij de spelers zelfs nog aangaven liever wat meer verdedigende zekerheid in te bouwen?![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 14 april 2017 09:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien leuk om de paniekposts hier ook eens terug te halen
Deze gast had er ook geen kijk op.Wat een droeftoeter. Viergever is een baas.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Dat er een linksback gekocht moet worden werd ook wel pijnlijk duidelijk, jezus de tering wat was die Viergever ook weer afschuwelijk![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 april 2017 09:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Idd
Deze gast had er ook geen kijk op.
[..]
Wat een droeftoeter. Viergever is een baas.![]()
! Zo blijkt maar weer dat zelfs ik er wel eens naast kan zitten
Maar in die tijd was Viergever ook echt verschrikkelijk, die heeft echt iedereen verrast![]()
Was ook een geintje Heeinziequote:Op vrijdag 14 april 2017 09:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]! Zo blijkt maar weer dat zelfs ik er wel eens naast kan zitten
Maar in die tijd was Viergever ook echt verschrikkelijk, die heeft echt iedereen verrast
Viergever was ook echt heel slecht tegen Rostov, maar heeft zich gaandeweg keurig hersteld. Die speelt voor zijn doen een topseizoen. Het is wel afwachten hoe hij het volgend seizoen gaat doen. Hij kan niet echt teruggrijpen naar zijn basistalent, dat niet echt heel erg aanwezig is.
Hopelijk haalt Ajax een goede linksback uit Zuid Amerika of zo. Een nieuwe Maxwell. Sinkgraven is het gewoon niet en als Viergever niet zo'n goed seizoen draait, heb je echt een probleem.![]()
Juist niet laten uitrazen, zou je maar net zien dat ze binnen dat halfuur de 1-0 maken en dan gaat het nog spannend worden (want dat maakt alleen maar extra energie los bij Schalke).quote:Op vrijdag 14 april 2017 08:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eerst die gasten laten uitrazen en proberen de 0 te houden, en na een halfuur de 0-1 maken. Dan is het wel klaar
Gewoon meteen er bovenop zitten en proberen die belangrijke uitgoal te maken,dat verwachte ze niet en mocht je scoren dan is het geloof van schalke in een goede afloop ook meteen weer een stuk minder.![]()
Wat een genot hoe Ajax die Duitsers compleet vernederde op het veld
Wat een stappen heeft deze ploeg gemaakt. Elk interview geeft Bosz aan dat de sleutel naar een goed draaiend elftal Schöne op 6 was. Gisteren hebben we gezien dat we nu zelfs zonder hem fantastisch kunnen spelen. Eerder bleek dat al bij het wegvallen van Klaassen (Kopenhagen) en Dolberg dat Ajax het verlies van belangrijke spelers meer dan prima kan opvangen (ik noem ook een de Ligt die een paar keer fantastisch heeft gespeeld). Dit gaat beter dan ik had durven dromen.![]()
Als bondscoach is dit bijna niet te doen, ook Bosz heeft veel tijd nodig gehad bij Ajax en die tijd heb je niet bij een nationaal elftal. (Nog los van dat ik denk dat Bosz zelf dat niet zou willen.)quote:Op vrijdag 14 april 2017 09:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
Bosz bewijst wel een toekomstig bondscoach te zijn, zo wil je het NL elftal zien spelen!![]()
Dat is de ideale situatie natuurlijk, maar het is vaak zo bij uitwedstrijden dat de thuisploeg heel fanatiek van start gaat, en meestal is er dan maar weinig wat we daaraan kunnen doen. Dan kan je wel vol erop gaan, maar heb je de kans dat je daarmee alleen maar jezelf hebt. Kan je beter even 10 minuten tegenhouden. Als Schalke net zo begint als gisteren, ja dan vol erop natuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2017 09:31 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Juist niet laten uitrazen, zou je maar net zien dat ze binnen dat halfuur de 1-0 maken en dan gaat het nog spannend worden (want dat maakt alleen maar extra energie los bij Schalke).
Gewoon meteen er bovenop zitten en proberen die belangrijke uitgoal te maken,dat verwachte ze niet en mocht je scoren dan is het geloof van schalke in een goede afloop ook meteen weer een stuk minder.![]()
Schalke wil ons leegkopen![]()
In de uitwedstrijd moeten we proberen ook met veel druk te spelen. Meestal zakken we net iets te veel terug in uitwedstrijden.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Gewoon de hele pot nog een keer kijken johquote:Op vrijdag 14 april 2017 09:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Weet iemand waar ik een uitgebreide samenvatting kan kijken?
Of anders: https://www.foxsports.nl/video/samenvatting-ajax-schalke/![]()
haha, wow.quote:Op vrijdag 14 april 2017 09:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
https://mobile.twitter.com/optajohan?lang=nl
Genot![]()
ik ben echt net wakkerquote:Op vrijdag 14 april 2017 09:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon de hele pot nog een keer kijken joh
Of anders: https://www.foxsports.nl/video/samenvatting-ajax-schalke/gewoon niet aan fox gedacht
![]()
![]()
Fantastisch was het gisteren.
Erg knap van Bosz. Eigenlijk kun je hem maar een ding verwijten en dat is dat hij niet op eigen initiatief Ziyech heeft opgehaald. Het was een misvatting dat ze die niet nodig hadden.![]()
Ik denk dat Bosz Ziyech meteen al wel wou hebben, maar dat hij nog niet gehaald mocht wordenquote:Op vrijdag 14 april 2017 10:11 schreef endrome het volgende:
Fantastisch was het gisteren.
Erg knap van Bosz. Eigenlijk kun je hem maar een ding verwijten en dat is dat hij niet op eigen initiatief Ziyech heeft opgehaald. Het was een misvatting dat ze die niet nodig hadden.![]()
Destijds had Ajax ook gewoon al 8 middenvelders. Nu zie je ook weer de luxe dat je VDB, die gisteren heel goed speelde, achter hand hebt. Terwijl Frenkie de Jong niet veel minder is dan Donny. Dan heb je bij Jong Ajax ook nog Carel Eiting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: