... en de keer dat de NOS een nationaal songfestival had georganiseerd was er de keuze tussen Maud (van Idols), de band Behave en... Treble. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op zaterdag 6 mei 2017 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Sieneke werd toch ook een soort van gekozen in een Nationaal Songfestival?
http://nos.nl/artikel/135(...)ie-songfestival.html
Was ook geen succes...
Ik ben het trouwens met je eens dat het weg moet bij die stoffige alles beslissende stal.
Compleet ander concept om tot een inzending te komen zou wel leuk zijn.
Maar dan de keuze op songwriters, componisten, zangers en alle andere onderdelen (decorbouw en styling) bij het publiek neerleggen. Dan creëer je imo wat nieuws en krijgt ander talent ook kansen.
Maar deze acts zoals een Chef Special of De Staat gaan, als je het mij vraagt, toch ook überhaupt geen wedstrijd in om mee te mogen doen.quote:Op zondag 7 mei 2017 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en de keer dat de NOS een nationaal songfestival had georganiseerd was er de keuze tussen Maud (van Idols), de band Behave en... Treble. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Er is echter genoeg muzikaal talent te vinden in NL, in heel veel verschillende genres. Een act als De Staat of Chef'Special zou helemaal mooi zijn, maar wat te denken van bijvoorbeeld Rilan and the Bombardiers, My Baby, Splendid, Blaudzun, St. Tropez (voorheen Go Back To The Zoo), Sue The Night, Danny Vera, en ga zo maar door...
Danny Vera, daar lijkt die Italiaan een beetje op...quote:Op zondag 7 mei 2017 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en de keer dat de NOS een nationaal songfestival had georganiseerd was er de keuze tussen Maud (van Idols), de band Behave en... Treble. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Er is echter genoeg muzikaal talent te vinden in NL, in heel veel verschillende genres. Een act als De Staat of Chef'Special zou helemaal mooi zijn, maar wat te denken van bijvoorbeeld Rilan and the Bombardiers, My Baby, Splendid, Blaudzun, St. Tropez (voorheen Go Back To The Zoo), Sue The Night, Danny Vera, en ga zo maar door...
je hebt gelijk, maar ik vind ze gewoon zo goeddd❤❤❤quote:Op vrijdag 5 mei 2017 18:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is de beste band van Nederland. Ze breken doorgaans de hele tent af als ze ergens spelen. Maar voor het songfestival!? Die band moet het hebben van lang uitgesponnen grooves, solo's, de zangeres die wel bezeten lijkt, interactie met het publiek... dat kan allemaal niet op dat podium.
In hetzelfde genre is dit misschien een optie:
Met achtergrondvisuals gecreëerd door studenten van de kunstacademie, i.p.v. stukjes tekst.quote:Op maandag 8 mei 2017 13:16 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik zou graag een 3voor12-NSF willen hebben
Dat is er min of meer ook, en heet de Grote Prijs van Nederland.quote:Op maandag 8 mei 2017 13:16 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik zou graag een 3voor12-NSF willen hebben
Dit inderdaad, volgens mij werd Og3ne ook op die manier naar voren geschoven vorige jaarquote:Op vrijdag 5 mei 2017 17:40 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik heb een vermoeden dat het Maan gaat worden. Die duikt tegenwoordig overal op. Hoop het niet trouwens.
Nee, irritante huppelkut met matige stem. Met Maan krijg je wat Griekenland dit jaar liet zien en dan zonder de staging.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:27 schreef InverHouse het volgende:
Ik ga voor Maan...
Mooie vrouw, mooie stem.
meningen verschillen.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, irritante huppelkut met matige stem. Met Maan krijg je wat Griekenland dit jaar liet zien en dan zonder de staging.
Dat kloptquote:
Ga je voor stevig, ga dan voor The Grand East:quote:Op zondag 14 mei 2017 11:32 schreef Tinkepink het volgende:
Volgend jaar moeten we voor show en feest gaan. Of stevig. Gelikte strakke uitvoering er cetera. Anders vallen we onvoldoende op tussen de kwaliteitsliedjes.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 14 mei 2017 11:27 schreef InverHouse het volgende:
Ik ga voor Maan...
Mooie vrouw, mooie stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |