SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Dat wel ja . Hebben ze heel goed mee gehandeldquote:Op donderdag 13 april 2017 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een centrale verdediger van de winnaar van de Copa America halen is wel hoger dan een basisspeler halen van FC Utrecht.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar die 2 hadden zich al eerder bewezen volgens mij . Romario of Ronaldo waren toen al zekerheidjes , die gaan nu niet meer naar Nederland maar naar Man City of Real Madridquote:Op donderdag 13 april 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind neres geen super groot talent
Bij Romario en Ronaldo van psv kon je na een half uur op de Nederlandse velden zien dat ze iets bijzonders hadden.
Neres is een stuk minder en ik betwijfel eerlijk gezegd of hij beter is dan Kluivert. Ik vind kluivert beter. Maar de aankoop zal spelen. kluivert kan maar beter gaan vertrekken.RED ONS HENNIEGOD![]()
wat hadden ze dan bewezen?quote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die 2 hadden zich al eerder bewezen volgens mij . Romario of Ronaldo waren toen al zekerheidjes , die komen nu niet meer naar Nederland .
VOlgens mij net zoveel als Neres hoor...alleen in Brazilië wat gepresteerd....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Romario had 47 wedstrijden al gespeeld in Brazilië, Neres nog maar 8 wedstrijden.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat hadden ze dan bewezen?
VOlgens mij net zoveel als Neres hoor...alleen in Brazilië wat gepresteerd.....Oh.![]()
Romario op de Olympische Spelen en bij Vasco da Gama (toen de Braziliaanse competitie nog een beter niveau had ) En Ronaldo schopte ze er makkelijk in bij Cruzeiro. Mocht ook mee met de Braziliaanse selectie voor het WK van 1994 toen die nog maar 17 jaar wasquote:Op donderdag 13 april 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat hadden ze dan bewezen?
VOlgens mij net zoveel als Neres hoor...alleen in Brazilië wat gepresteerd.....RED ONS HENNIEGOD![]()
8 wedstrijden en dan 13 miljoen voor betalen....quote:Op donderdag 13 april 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Romario had 47 wedstrijden al gespeeld in Brazilië, Neres nog maar 8 wedstrijden.
Welke spelers heeft die scout van jullie nog meer gescout...laat maar ik hoef het antwoord niet te weten..
Bij Feyenoord hebben we ook zo een idiote scout die van geel heet...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Geen Schöne, Dolberg en Neres in de basis. Doei Europawtf is dit voor opstelling man..
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Je moet er snel bij zijn Klaas, en Ajax kan het gokje wagenquote:Op donderdag 13 april 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
8 wedstrijden en dan 13 miljoen voor betalen....
Welke spelers heeft die scout van jullie nog meer gescout...laat maar ik hoef het antwoord niet te weten..
Bij Feyenoord hebben we ook zo een idiote scout die van geel heet..... Is ook gewoon een jaar gescout, dus daar heb ik meer vertrouwen in dan een speler die toevalligerwijs is aangeboden bij de club en die dan maar een contract krijgt.
Oh.![]()
Schöne is geschorst, Hans.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen Schöne, Dolberg en Neres in de basis. Doei Europawtf is dit voor opstelling man..
Oh.![]()
oke dan waren ze veel verder maar ze hadden volgens mij wel de leeftijd van neres dan...quote:Op donderdag 13 april 2017 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Romario op de Olympische Spelen en bij Vasco da Gama (toen de Braziliaanse competitie nog een beter niveau had ) En Ronaldo schopte ze er makkelijk in bij Cruzeiro. Mocht ook mee met de Braziliaanse selectie voor het WK van 1994 toen die nog maar 17 jaar was
Maar jah romario en ronaldo waren gewoon supertalenten want die hebben de absolute top gehaald...toch knap van psv dat ze die 2 in huis hebben kunnen halen met hun philips connecties.
Het is nog maar de vraag of Neres het brazilaanse elftal gaat halen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Snap ik, maar 't is alsnog een gemis. En juist daarom zou ik die andere 2 wel opstellen.quote:Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik snap best dat Bosz niet meteen Dolberg erin wil zetten als Traoré het daar goed heeft gedaan. Neres vind ik ook jammer dat hij niet speelt, maarja Younes moet blijkbaar toch spelen en Kluivertje heeft de minuten ook wel verdiend opzich.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Snap ik, maar 't is alsnog een gemis. En juist daarom zou ik die andere 2 wel opstellen.Oh.![]()
Toen waren de verschillen nog klein ja . En ook nadat PSV de Europa Cup had gewonnen wat ook best wel scheelt .quote:Op donderdag 13 april 2017 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke dan waren ze veel verder maar ze hadden volgens mij wel de leeftijd van neres dan...
Maar jah romario en ronaldo waren gewoon supertalenten want die hebben de absolute top gehaald...toch knap van psv dat ze die 2 in huis hebben kunnen halen met hun philips connecties.
Het is nog maar de vraag of Neres het brazilaanse elftal gaat halen
Gezien het aanvallende talent wat eraan komt met oa Gabriel Jesus en Neymar die nog redelijk jong is ? Kans is niet groot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Traore heeft prachtige loopacties idd. Als ie vandaag ook het scoor rendement weer op peil heeft hoeft het inderdaad niet per se slecht af te lopen. Hoop dat ze het hoofd koel kunnen houden. De druk kan rare dingen doen en dan zie ik liever een Klaasen, Schöne, Dolberg en Ziyech erin staan.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap best dat Bosz niet meteen Dolberg erin wil zetten als Traoré het daar goed heeft gedaan. Neres vind ik ook jammer dat hij niet speelt, maarja Younes moet blijkbaar toch spelen en Kluivertje heeft de minuten ook wel verdiend opzich.
Maar goed, de bal is rond.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ja ik ben daar ook niet perse zeker van, maar snap Bosz zijn gedachtegang wel dat hij hem nu even laat staan. Zie uiteindelijk ook liever Dolberg in de spits gewoon.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Traore heeft prachtige loopacties idd. Als ie vandaag ook het scoor rendement weer op peil heeft hoeft het inderdaad niet per se slecht af te lopen. Hoop dat ze het hoofd koel kunnen houden. De druk kan rare dingen doen en dan zie ik liever een Klaasen, Schöne, Dolberg en Ziyech erin staan.
Maar goed, de bal is rond.Oh.![]()
Eigenlijk is Traore wel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook niet perse zeker van, maar snap Bosz zijn gedachtegang wel dat hij hem nu even laat staan. Zie uiteindelijk ook liever Dolberg in de spits gewoon.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet mee eens. Ik vind Dolberg vele malen koeler voor de goal en ook als aanspeelpunt veel slimmer in zijn keuzes. Maar Traoré oogt natuurlijk wat sierlijker en kan beter dribbelen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk is Traore wel beter natuurlijk.Oh.![]()
Ga weg, we moeten je niet.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
8 wedstrijden en dan 13 miljoen voor betalen....
Bij Feyenoord hebben we ook zo een idiote scout die van geel heet....![]()
Dat begon bij Jean-Marc Bosman.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dat begon bij de gebroeders botoxBlindgod haalde Chivu op in Roemenië, als directeur spelersbeleid. Verlaat, Nieuwenburg, Winter, Machlas waren helaas wat minder succesvolle aankopen.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beenhakker haalde Chivu niet btw, was voor zijn tijd . Ging trouwens een seizoen na zijn aantreden ook weg vanwege bedreigingen en daartussen in kwamen de goden Grygera, Escude , Sikoragod, Soetears en de onvermijdelijke Wesley Sonck![]()
Ik ook. Het viel mij tot nu toe vooral op dat hij vaak totaal verkeerd staat en z'n man uit het oog verliest omdat hij alleen maar naar de bal kijkt.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar van de Beek op '6', ben er wat huiverig voor.![]()
En de EU . Maar echt gericht was het beleid toen nietquote:Op donderdag 13 april 2017 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat begon bij Jean-Marc Bosman.
[..]
Blindgod haalde Chivu op in Roemenië, als directeur spelersbeleid. Verlaat, Nieuwenburg, Winter, Machlas waren helaas wat minder succesvolle aankopen.
Machlas en al die spitsen hadden het ''4-4-2'' syndroom
Zelfs Zlatan kreeg het er nooit uitRED ONS HENNIEGOD![]()
Bosz heeft wel aardig wat met hem gepraat, hopelijk heeft hij goed geluisterd want het moet echt beter dan in zijn laatste wedstrijdenquote:Op donderdag 13 april 2017 20:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ook. Het viel mij tot nu toe vooral op dat hij vaak totaal verkeerd staat en z'n man uit het oog verliest omdat hij alleen maar naar de bal kijkt.![]()
Dolberg is een betere afmaker (hoewel hij dit seizoen ook een hele periode heeft gekend dat het wat minder was), maar zo'n Traoré is veel lastiger voor een verdediging. Hij is lang niet zo afhankelijk van de directe aanvoer omdat hij zelf een actie kan maken en snelheid heeft. Daarnaast is hij als aanspeelpunt in de spits verrassend goed (al was hij dat bij Vitesse ook al in de spits).quote:Op donderdag 13 april 2017 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind Dolberg vele malen koeler voor de goal en ook als aanspeelpunt veel slimmer in zijn keuzes. Maar Traoré oogt natuurlijk wat sierlijker en kan beter dribbelen.![]()
Ach, Dolberg/Neres erin de tweede helft en iedereen is weer blij. Schone gaat gemist worden maar dat wisten we al.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Daar heb je wel gelijk in, maar Dolberg zijn koelheid is toch vrij belangrijk voor een spits. En hij kan ook gewoon prima zelf wat creëren, dat hebben we wel genoeg gezien dit seizoen (toen hij de vorm had).quote:Op donderdag 13 april 2017 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dolberg is een betere afmaker (hoewel hij dit seizoen ook een hele periode heeft gekend dat het wat minder was), maar zo'n Traoré is veel lastiger voor een verdediging. Hij is lang niet zo afhankelijk van de directe aanvoer omdat hij zelf een actie kan maken en snelheid heeft. Daarnaast is hij als aanspeelpunt in de spits verrassend goed (al was hij dat bij Vitesse ook al in de spits).
Traoré is verder ook prima, ben alleen niet overtuigd van zijn rust voor de goal.Oh.![]()
Geen sink als Back. Donny als cvm lijkt mij ook best meh tegen schalke. En natuurlijk tete en neres.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat had jij willen zien voor opstelling dan?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dit is geen volledige opstellingquote:Op donderdag 13 april 2017 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen sink als Back. Donny als cvm lijkt mij ook best meh tegen schalke. En natuurlijk tete en neres.Oh.![]()
Orlyquote:Op donderdag 13 april 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is geen volledige opstellingAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Stel je nou toch eens voor dat we doorgaan naar de halve finale, en we loten tegen de winnaar van Celta/Genk, ervan uitgaande dat Lyon en United doorgaan dan. Kunnen we zomaar eens de finale halen
#durftedromen![]()
Hey wat is dit johquote:Ajax doet Kenny Tete geen nieuw contractvoorstel. Volgens technisch directeur Marc Overmars wil de verdediger helemaal niet verlengen.
Onlangs liet Tete tegenover VI weten te wachten op een contractvoorstel. Zijn huidige verbintenis loopt in 2018 af. 'Als Ajax iets wil, hebben ze mijn nummer en dat van mijn zaakwaarnemer. Ik kan moeilijk zelf de club bellen of ik bij kan tekenen.'
Overmars werd voor de camera’s van FOX Sports gevraagd naar de situatie. De td sprak de berichten tegen. 'Ik heb heel andere signalen ontvangen. Dat hij hier geen toekomst ziet en graag ergens anders wil spelen… Dat heb ik meerdere malen te horen gekregen. Het is jammer dat hij nu buiten de eerste elf is gevallen. Daar moet hij mee omgaan.'
Op de vraag of Overmars alsnog van plan was om de verdediger een nieuw voorstel te doen, was het antwoord nee. 'We hebben al gesproken, een tijd geleden. Dat ging over een nieuwe aanbieding, met zijn zaakwaarnemer. Alleen toen kwam net het moment dat hij niet meer in de basis stond en was er niet meer de intentie om te verlengen.'![]()
Nou, ben dan benieuwd wie volgend jaar Tete vervangt in de selectie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Black Card Gregquote:Op donderdag 13 april 2017 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ben dan benieuwd wie volgend jaar Tete vervangt in de selectie."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zeefuikquote:Op donderdag 13 april 2017 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ben dan benieuwd wie volgend jaar Tete vervangt in de selectie.![]()
Nou ophouden met dat gejank Smoofie we gaan gewoon winnenquote:Op donderdag 13 april 2017 21:03 schreef Smoofie het volgende:
Ajax denkt dat je de oorlog wint met de ideale schoonzonen![]()
Gaan we
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: