quote:
quote:
nee dan wordt de stad nog verder verpest door een bepaald slag volkquote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen stonden ze in Amsterdam ook al massaal te kijken wat voor mooie wagens die moffen toch hadden. Schijtdorp.
jij was sowieso fout geweest in de oorlog omdat het je niks interesseerdequote:
Kweetnie, ik vind die Duitsers wel fascinerend.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was sowieso fout geweest in de oorlog omdat het je niks interesseerde
Nee joh, in Nederland zat iedereen bij het verzet. Zo bleek na de oorlog.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was sowieso fout geweest in de oorlog omdat het je niks interesseerde
Ondertussen het hoogst aantal joden percentueel gezien eruit gezet.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, in Nederland zat iedereen bij het verzet. Zo bleek na de oorlog.
ja maar ja maar dat kwam door de goede administratie!!! toch ??????quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ondertussen het hoogst aantal joden percentueel gezien eruit gezet.
We zijn ook gewoon een laf volkje bij elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen hebben hard gevochten ondanks alles nog voor west-europa.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon een laf volkje bij elkaar natuurlijk.
Volgens mij werd alleen rond Rotterdam en op de grebbenberg nog een beetje verzet geboden wat het vernoemen waard was.
Als je zoveel snitcht kun je het verwachten dat je gepopt wordtquote:Op donderdag 13 april 2017 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
Die beelden van de eerdere moordpoging op Martin Kok, wtf.
Aangezien iedereen in het verzet zat zoals Caland zegt, moet dit wel Fake news zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 13 april 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onlo zal nog wel even duren denk ik.
martingodquote:Op donderdag 13 april 2017 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
Die beelden van de eerdere moordpoging op Martin Kok, wtf.
Ik moet nog steeds lachen om zijn laatste twitterfoto.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om zijn laatste twitterfoto.
quote:
Ik dacht ook tijdens die wedstrijd gekregen.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had vandeweek toch al een ban?
Ja dan zou het zomaar ineens 3 dagen kunnen zijn wat ie nu aan zijn broek heeft.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht ook tijdens die wedstrijd gekregen.
Zeker, als je zo reageert op een bom onder je auto.quote:Op donderdag 13 april 2017 20:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Martin heeft het nog lang volgehouden
Ik word als stotteraar altijd heel zenuwachtig als ik naar stotterende mensen moet luisterenquote:Op donderdag 13 april 2017 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, als je zo reageert op een bom onder je auto.
quote:Op donderdag 13 april 2017 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word als stotteraar altijd heel zenuwachtig als ik naar stotterende mensen moet luisteren
maakt voor hem niet meer uitquote:Op donderdag 13 april 2017 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker man
hopelijk wel een echte
hoever zijn zequote:Op donderdag 13 april 2017 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Passion, al 2 liedjes in het Fries
gaan er wel snel doorheen hoorquote:Op donderdag 13 april 2017 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft al brood en vis uitgedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |