het is gewoon op voor deze week !quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
nog een uurtje....
Ik ben er zo klaar mee voor deze week. Dat heb ik niet snel.
Dat is het inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad.![]()
Straks als ik thuis ben, nog even (de rest van) de vloer in de olie en dan is het klaar!
Hulp nodig bij het wegmoffelen ervan dan?quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:49 schreef peaceman het volgende:
even wat voorwerk gedaan voor vanavond, maar al die doden passen niet in 2 uur
quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hulp nodig bij het wegmoffelen ervan dan?De Maffia heeft misschien nog wel goede dumpplekken ervoor.
stuur ze naar Noord-Koreaquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:49 schreef peaceman het volgende:
even wat voorwerk gedaan voor vanavond, maar al die doden passen niet in 2 uur
ze zijn al dood...quote:
ik maak mij ernstig zorgenquote:Op vrijdag 14 april 2017 14:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze zijn al dood...![]()
als het zo door gaat, kom er daar nieuwe doden..
angst is een slechte raadgever.quote:
ik hoop het me je meequote:Op vrijdag 14 april 2017 14:49 schreef peaceman het volgende:
ik ga er van uit dat er nog voldoende verstandige mensen zijn om dat niet te laten escaleren.
Hoop doet levenquote:
Dan blijft die geur ook niet zo lang hangenquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:04 schreef peaceman het volgende:
zit al bijna op 4 uur aan dode artiesten en dan kies ik meestal de kortste liedjes
je kunt de lijken beter in de kast houdenquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan blijft die geur ook niet zo lang hangen
Tot ze skeletten geworden zijn?quote:Op vrijdag 14 april 2017 15:35 schreef just me het volgende:
[..]
je kunt de lijken beter in de kast houden
ja er zijn meer doden dan levendenquote:Op vrijdag 14 april 2017 15:04 schreef peaceman het volgende:
zit al bijna op 4 uur aan dode artiesten en dan kies ik meestal de kortste liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |