Natuurlijk heeft hij veel aan een vet pensioen, als hij het haalt.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:25 schreef habitue het volgende:
[..]Ja want hij heeft ook zo lekker veer aan een vet pensioen. Je kunt veel van hem zeggen, maar niet dat hij het voor het geld doet.
Klopt idd. Behalve dat laatste. Dat salaris weegt echt niet op tegen het leven dat hij moet leiden.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb eens een interview gezien met Wilders toen hij nog bij de VVD zat en dan zie je gewoon een normale, rationele man. Hij is echt geradicaliseerd de afgelopen jaren en van 12 jaar in safehouses slapen en een kogelvrij vest dragen wordt niemand 'normaal'.
Maar dat demoniseer moet eens ophouden. Negeer de man, hij zit daar alleen omdat hij verzekerd is van een vet salaris tot aan z'n pensioen.
Das waar, hij ziet er de laatste tijd echt slecht uit... En ik ben ook geen voorstander van dat PVV =/= nazi geblaat.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik denk eerder medelijden, heb je die kop van hem gezien? Man man, die vlekken op z'n gezicht en hij is pas begin 50 geloof ik.
Ik zie zelfs wel eens de PVV met de NSB vergeleken worden, dat gaat echt te ver.
Tweestrijdig, gast.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Om Hitler nu een vorm van rassenhaat in de schoenen te schuiven vind ik wel heel erg ver gaan en al op demonisering beginnen te lijken. Laten we wel realistisch blijven, dat komt de discussie ten goede. Naast zijn chauffeur was Hitler de Joodse arts van zijn moeder ook zeer dankbaar en hij had daarnaast goede herinneringen aan de Joodse telefonist van zijn WO-I regiment.
Op zijn hoogst kan gezegd worden dat de houding van Hitler tov Joden tweestrijdig was.
Gast, zie dan de reactie waar ik weer op reageer...quote:Op donderdag 13 april 2017 14:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tweestrijdig, gast.![]()
Boeiend ook verder is beetje offtopic.
Weet ik niet, ik denk van wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt idd. Behalve dat laatste. Dat salaris weegt echt niet op tegen het leven dat hij moet leiden.
Ja, op mij.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gast, zie dan de reactie waar ik weer op reageer...
Ja voor zo'n mager salaris constant onder dreiging leven. Nee echt geweldig. En dan straks als hij uit de politiek stapt mag hij nogeens zijn eigen beveiliging gaan dokken.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:30 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij veel aan een vet pensioen, als hij het haalt.![]()
Hij doet het voor het geld, dat is mij na vorige verkiezingen helemaal duidelijk geworden. maar geef hem eens ongelijk.
Ja. Omdat jij al zo genuanceerd uit de hoek komt mbt Hitler, doe ik er nog een schepje bovenop.quote:
Je kunt beginnen met al die miljoenen moslims die dat stuk niet als een soort mantra herhalen zoals jij nu doet. Beetje kinderachtig en vermoeiend, dit soort cherry picking. Als de koran, of om het even welk heilig boek dan ook, letterlijk nageleefd zou worden was de mensheid al lang uitgestorven. De ene helft door godsdienstoorlogen, de andere helft had zelfmoord gepleegd omdat ze manisch depressief en gek werden van de schizofrene kijk op het leven.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat is een gematigde interpretatie van: dood de afvallige (na een poging hem tot het geloof terug te brengen)?
Niet meer dan terecht dat hij dat zelf moet gaan betalen, schande dat oa mijn belastinggeld daaraan wordt besteed.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja voor zo'n mager salaris constant onder dreiging leven. Nee echt geweldig. En dan straks als hij uit de politiek stapt mag hij nogeens zijn eigen beveiliging gaan dokken.
Nu heb jehet over de individuele moslim zelf. Dat is iets anders dan de islam.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met al die miljoenen moslims die dat stuk niet als een soort mantra herhalen zoals jij nu doet. Beetje kinderachtig en vermoeiend, dit soort cherry picking. Als de koran, of om het even welk heilig boek dan ook, letterlijk nageleefd zou worden was de mensheid al lang uitgestorven. De ene helft door godsdienstoorlogen, de andere helft had zelfmoord gepleegd omdat ze manisch depressief en gek werden van de schizofrene kijk op het leven.
Jij gaat voortaan op mijn negeerlijst.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat hij dat zelf moet gaan betalen, schande dat oa mijn belastinggeld daaraan wordt besteed.
Zonder volgers geen religie. En die volgers zijn individuen, het is geen homogene entiteit zoals the Borg of zo.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu heb jehet over de individuele moslim zelf. Dat is iets anders dan de islam.
Nee dat klopt. En het zijn (gelukkig) uiteindelijk die volgers die uitdrukking geven aan die religie.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonder volgers geen religie. En die volgers zijn individuen, het is geen homogene entiteit zoals the Borg of zo.
Insgelijks.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij gaat voortaan op mijn negeerlijst.
Ja, in feite heel vreemde zaak idd.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:49 schreef Buurtzwaan het volgende:
Zo als ik het dus lees waren er geen klachten van islamitische ouders, maar nam de school uit voorzorg maatregelen. Dat is best absurd. Ouders die hun kind op een christelijk georiënteerde school plaatsen weten dat er een kerstboom met kerstmis zal staan in de hal of dat er iets speciaals met Pasen wordt gedaan. Ze zullen dan wel niet er aan actief deelnemen, maar ze wijzen het in principe ook niet fel af. Eigenlijk laat dat zien dat die ouders daarmee openstaan naar de joods-christelijk cultuur van Nederland en bereid zijn tot integratie, terwijl de school maatregelen neemt die dat weer tegengaan. Rare redenering soms in Nederland.
Geeft wel aan hoeveel linkse mensen er op scholen rondlopen. Mensen die op voorhand vinden dat Nederlandse tradities plaats moeten maken voor buitenlandse.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:49 schreef Buurtzwaan het volgende:
Zo als ik het dus lees waren er geen klachten van islamitische ouders, maar nam de school uit voorzorg maatregelen. Dat is best absurd. Ouders die hun kind op een christelijk georiënteerde school plaatsen weten dat er een kerstboom met kerstmis zal staan in de hal of dat er iets speciaals met Pasen wordt gedaan. Ze zullen dan wel niet er aan actief deelnemen, maar ze wijzen het in principe ook niet fel af. Eigenlijk laat dat zien dat die ouders daarmee openstaan naar de joods-christelijk cultuur van Nederland en bereid zijn tot integratie, terwijl de school maatregelen neemt die dat weer tegengaan. Rare redenering soms in Nederland.
Alleen is dat niet precies wat hier aan de hand is. Er gaat een beetje christelijkheid weg, er komt geen islam bij.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mensen die op voorhand vinden dat Nederlandse tradities plaats moeten maken voor buitenlandse.
Nee. Deze acties zouden er ook zijn als er geen moslims zouden zijn? Ze worden niet doorgevoerd om de moslims tegemoet te komen?quote:Op donderdag 13 april 2017 15:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Alleen is dat niet precies wat hier aan de hand is. Er gaat een beetje christelijkheid weg, er komt geen islam bij.
Dat moet je aan de scholen in kwestie vragen. Allicht dat ze hetzelfde hadden gedaan als het een andere grote hoeveelheid niet-christenen betrof maar dat is speculatie.quote:Op donderdag 13 april 2017 15:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, deze acties zouden er ook zijn als er geen moslims zouden zijn?
Dat doen ze wel. Maar jij stelt dat het gedaan wordt om buitenlandse gebruiken in te voeren. Dat is, zoals ik dus al zei, niet het geval.quote:Ze worden niet doorgevoerd om de moslims tegemoet te komen?
Weer bullshit. Net zoals openbare scholen dat invullen met vanalles geld dat ook voor religieuze scholen. Vrijwel altijd geld dat die 'resttijd' ingevuld wordt met projecten of aanvullende lessen.quote:Op donderdag 13 april 2017 13:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dus, wat je zei klopt niet. Als je scholen zou verplichten 3/3 in te vullen met 'kerndoelen', dan ben je er. Want christelijke scholen gaan dat natuurlijk invullen met godsdienst en dat soort onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |