Jazeker wel.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik loop dan ook niet rond als een hypocriet schreeuwkuikentje.
Dat eerste wordt nu echter wel misbruikt tegen de Trump-administration. Past ook goed bij eerdere uitlatingen dat Trump en zijn regering anti-joods zouden zijn, alhoewel er natuurlijk wel een paar figuren bijlopen waar ook ik mijn bedenkingen bij hebquote:Op donderdag 13 april 2017 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gut, arme Spicer. Het is niet zijn beroep ofzo..
Nee hoor, ik pretendeer niet een ruk te geven om Afrikanen of decennia geleden afgeslachte joden.quote:
Ga janken. Het is evident dat ze enorm incapabel zijn.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat eerste wordt nu echter wel misbruikt tegen de Trump-administration. Past ook goed bij eerdere uitlatingen dat Trump en zijn regering anti-joods zouden zijn, alhoewel er natuurlijk wel een paar figuren bijlopen waar ook ik mijn bedenkingen bij heb
Jazeker wel islam-janker.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee hoor, ik pretendeer niet een ruk te geven om Afrikanen of decennia geleden afgeslachte joden.
Je hebt gelijk, dat eerste had ik even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 13 april 2017 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, idd. Die joden, communisten en homo's waren allemaal geimporteerd en met de oorlog had het heus niks te maken..
Ik ben een kritisch denker.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Het feit dat Spicer diep door het stof ging na die uitspraken is voor Ketchup ook geen indicatie dat het misschien toch wel een behoorlijke fout was?
Zuip zoveel als je wilt. Misschien wordt je 'r nog eerlijk van.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:29 schreef john2406 het volgende:
Je beweerd wel met afkeer dat mij die wijn mag smaken is het niet?
Natuurlijk niet. En LelijkKnap is een buitengewoon objectief persoon.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Het feit dat Spicer diep door het stof ging na die uitspraken is voor Ketchup ook geen indicatie dat het misschien toch wel een behoorlijke fout was?
Hoe eerlijk, waar onze voorouders tijdens WOII naar toe konden?quote:Op donderdag 13 april 2017 01:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zuip zoveel als je wilt. Misschien wordt je 'r nog eerlijk van.
Hij hoorde ook diep door het stof te gaan, maar niet omdat hij de Holocaust zou hebben willen ontkennen. Daar wil ik het bij laten.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LelijkKnap is een buitengewoon objectief persoon.
Zeg maar gewoon ouwe taart hoor..quote:Op donderdag 13 april 2017 01:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen meisje?
Oorloghitsers als Clinton en Bush en Nitaj (Echte naam van Benjamin). Bewust liegen over wmd om landen binnen te vallen om privé belangen en die van militair-industriël complex te beveiligen. Iran aan de macht helpen door beginnen van oorlogen in buurlandenquote:Op donderdag 13 april 2017 01:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Men heeft liever het Hillary/Israël/Wapenindustrie/Petrodollar/Globalisten/FED-beleid van de laatste decennia. Wat dat betreft zouden ze blij mogen zijn dat Trump het voortzet. Méér oorlog, méér onrust, méér vluchtelingen.
Mijn voorouders zijn overal (ook voor en tegen) geweest.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe eerlijk, waar onze voorouders tijdens WOII naar toe konden?
Wel een paardenmiddel hoor.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
Goed, we hebben het quotum voor het toegestane aantal spelfouten per topic alweer ruim overschreden. Nog even en ik bel Kaas- wakker.
En wat hebben ze ermee bereikt?quote:Op donderdag 13 april 2017 01:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mijn voorouders zijn overal (ook voor en tegen) geweest.
Obama (Syrïe, Libië, Yemen via S-A) mag ook gewoon genoemd worden hoor. Het beleid wordt ongeacht het poppetje onherroepelijk voortgezet.quote:Op donderdag 13 april 2017 01:33 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Oorloghitsers als Clinton en Bush en Nitaj (Echte naam van Benjamin). Bewust liegen over wmd om landen binnen te vallen om privé belangen en die van militair-industriël complex te beveiligen. Iran aan de macht helpen door beginnen van oorlogen in buurlanden.
[ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |