Nee joh. Dat lijkt toch niet op het antwoord van de vorige vraagquote:
Geen idee dan. Mijn celkennis rijkt niet verder dan biologie2 van 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 07:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee joh. Dat lijkt toch niet op het antwoord van de vorige vraag
Ach. We hebben de tijd.quote:Op woensdag 19 april 2017 11:21 schreef Mark het volgende:
2 dagen verder, ik heb de indruk dat deze vraag het niet gaat worden
Van wie is dit repetoire E-scheldwoorden?quote:Ectoplasma, Ectoplasma's, Eerloze dienaar van Beëlzebub, Egoisten, Elledeling, Ellendelaren, Ellendelingen, Ellendig gedierte, Ellendige, Ellendige aardwormen, Ellendige handelaar in oudheden, Ellendige heiligschenner, Ellendige kleine aardworm, Ellendige kleine adder, Ellendige spreekhoorn, Enorme sufferd, Ersatz-kamelen, Ersatzmatrozen, Ezel, Ezels, Ezelskop, Ezelsoor, Ezelsveulen, Firma Lef & Co.
nee maar ga je wel verderquote:Op woensdag 19 april 2017 13:20 schreef Mark het volgende:
Geen idee, weet niet of ik dat ooit gehoord heb
quote:
quote:is een Amerikaanse rampenfilm uit 1974 van John Guillermin en Irwin Allen met in de hoofdrollen Steve McQueen, Paul Newman en William Holden.
De film gaat over een hevige brand in een wolkenkrabber die door de bouwers als onbrandbaar wordt beschouwd.
Stand AKQ #3308:quote:
maar z'n 2e vraag had ik wel goed. jij hebt nu de eerste ingekoptquote:Op donderdag 20 april 2017 00:57 schreef Mark het volgende:
Geen idee, maar je miste Bubbles nog bij de Powerpuff Girls
nee, het is een groep uit Italië, maar geen muzikantenquote:Op donderdag 20 april 2017 01:14 schreef slaveloos het volgende:
Fine young cannibals in het Italiaans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |