Goede merchandise wel..quote:
Had ie best wat later voor op mogen blijvenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja.. en Lennon dan? " daar moet ik ook bij zijn ", als ie naar bed moet
op de trouwerij, met glitters enzoquote:
Nog later?? En we wisten het niet hè?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had ie best wat later voor op mogen blijven
had me van tevoren dan ff ingelichtquote:Op woensdag 12 april 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had ie best wat later voor op mogen blijven
Ik wist niet hoe laat het precies zou komen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
had me van tevoren dan ff ingelicht
best wel een sadistisch statement van je, Symphquote:Op woensdag 12 april 2017 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Blijft een fijn nummer dit
En als kind had ik haar boven mijn bed hangen
Join the familyquote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik kom heel even uit de lurkstand om te zeggen dat ik het wel echt heel bijzonder vind dat jullie als radio49-groep zo bij elkaar betrokken zijn.
Mooi hoor.
wel, want toen ik kwam, zei ik halloquote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe laat het precies zou komen.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Ik kom heel even uit de lurkstand om te zeggen dat ik het wel echt heel bijzonder vind dat jullie als radio49-groep zo bij elkaar betrokken zijn.
Mooi hoor.
*lurksteralert*quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
ik heb Symph ook door radio49 leren kennenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
echt hequote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
toen ie aan het zingen was...quote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb Symph ook door radio49 leren kennen
Dat vind ik ook...quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
Dat wist ik niet. Hoe lang bestaat radio49 eigenlijk al?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb Symph ook door radio49 leren kennen
Hoi livelink. De familie staat altijd open voor nieuwe leden hoor.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
gelukkig heeft hij voor de rest goede eigenschappenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zijn versie van Mad World vond ik helmaal niks
Zoals Theo Reitsma al eens zei; Dit is een goed stel hoor.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
Dat.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
tssss... 49 jaar natuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hoe lang bestaat radio49 eigenlijk al?
heb je het nu over mijn benenquote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoals Theo Reitsma al eens zei; Dit is een goed stel hoor.
De voorlopers meegeteld, volgens mij zijn we in 2011 begonnen.quote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hoe lang bestaat radio49 eigenlijk al?
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink. De familie staat altijd open voor nieuwe leden hoor.
* OscarMopperkont heeft een Ford Focusquote:
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
Mooi hoor.
quote:Op woensdag 12 april 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een Ford Focus
bráááááháááááááándquote:
is die ook los ?quote:Op woensdag 12 april 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een Ford Focus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |