quote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan weten we nu ook waar jullie naar hebben gezocht.
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Gelukkig is Symph niet zelf de dj, hij zou zomaar kunnen gaan zingen
de Russische Postorderbruidjes heb ik een avond vrijaf gegevenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan weten we nu ook waar jullie naar hebben gezocht.
en dat is voor niemand leuk heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Zet z'n orgel maar vast aan voor straks...quote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
kom er maar in Symphquote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
De shows waarin Symph een liedje zong waren altijdquote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Oopsquote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Russische Postorderbruidjes heb ik een avond vrijaf gegeven
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet z'n orgel maar vast aan voor straks...
ik draai vaak een mindere plaat om de volgende beter te laten klinken, maar symph zingt dus zelf tussendoorquote:Op woensdag 12 april 2017 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De shows waarin Symph een liedje zong waren altijd
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik draai vaak een mindere plaat om de volgende beter te laten klinken, maar symph zingt dus zelf tussendoor
quote:Op woensdag 12 april 2017 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik draai vaak een mindere plaat om de volgende beter te laten klinken, maar symph zingt dus zelf tussendoor
ik doe aan klantenbindingquote:Op woensdag 12 april 2017 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar waren ze zeker ook aan toe.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Russische Postorderbruidjes heb ik een avond vrijaf gegeven
quote:
oh ja, zo kun je het ook noemen (zelfreflectie waar ben je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |