Doe niet zo eng.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:29 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Heb he iets tegen homo's?
(ik ben tranny)
Probeer je nu bij Hya in zijn broekje te komen?quote:Op woensdag 12 april 2017 18:31 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Vind je mij eng? Ik ben hartstikke lief hoor.
Zijn usericon is wel een grote neger.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:32 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Probeer je nu bij Hya in zijn broekje te komen?
Goeie neger, vriendelijk, goed langs, bovengemiddelde broekslang.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:33 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Zijn usericon is wel een grote neger.![]()
Verder ken ik hem niet.
Bovengemiddelde broekslang? Ik glij hier van mijn stoel.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:34 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Goeie neger, vriendelijk, goed langs, bovengemiddelde broekslang.
Je ziet er ook wel knap uitquote:Op woensdag 12 april 2017 18:31 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Vind je mij eng? Ik ben hartstikke lief hoor.
Morgen.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je ziet er ook wel knap uit![]()
Laten we via dm verder gaan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Possetje.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:39 schreef CrashO het volgende:
Nu nog possetje uitnodigen voor dit topic en het feesttopic is compleet
[..]
labielquote:
Onterechte klacht. Te dik zijn zou kut voor je moeten voelen omdat je jezelf zo kut vindt, niet omdat anderen je dan kut zouden kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 april 2017 18:25 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik had een jaar geleden een BMI van 28.9. Ben sindsdien om de twee weken bij een diëtiste geweest en heb nu een BMI van 25.1 (licht overgewicht).
Al die tijd dat ik te dik was heb ik me zwaar kut gevoeld. Constant het idee dat mensen je in de gaten zitten te houden.
Ik vel geen oordeel over anderen, maar ik voel me serieus fucking kut als ik te dik ben.
(oorspronkelijke OP van dit R&P / Hoe kunnen mensen zich blij voelen over het feit dat ze te dik zijn? topic)
Niet persoonlijk worden, lief zijn voor elkaar, respecteer elkaars meningen enz enz.
Alle menschen werden brüder lalala
Het gaat eigenlijk beide kanten op. Aan de ene kant is het kut voor jezelf. Maar anderen letten ook op je. Dat is de menselijke natuur.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Te dik zijn zou kut voor je moeten voelen omdat je jezelf zo kut vindt, niet omdat anderen je dan kut zouden kunnen vinden.
En bovendien houden mensen je hoe dan ook ind e gaten (omdat ze bang zijn wat jij van hun zou kunnen vinden 1984).
Middelvinger voor die mensen, je leeft uiteindelijk voor jezelf.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:31 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk beide kanten op. Aan de ene kant is het kut voor jezelf. Maar anderen letten ook op je. Dat is de menselijke natuur.
Gewoon zelf die taille shoppen toch?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou om een foto gevraagd hebben als bewijs, maar gezien het bovenstaande, nee dank je.
Niks mis met Russische vrouwenquote:Op woensdag 12 april 2017 19:50 schreef Roces18 het volgende:
Als je als vrouw meer weegt dan ik, dan is er toch iets goeds mis.
Tenzij je een Russiche bodybuildster bent die elke dag anabolen naar binnen werkt en Olga heet.
Wel van 100kg.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met Russische vrouwen
Respect verwachten =/ respect krijgen (wijze levensles).quote:Op woensdag 12 april 2017 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel van 100kg.
En als je geen respect hebt voor jezelf, hoe kan je dat dan van een ander verwachten?
??????????????????????????quote:Op woensdag 12 april 2017 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Respect verwachten =/ respect krijgen (wijze levensles).
Dan heb je nog veel te leren.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
??????????????????????????
wat een onzin
Heb je iets tegen tranny's dan?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou om een foto gevraagd hebben als bewijs, maar gezien het bovenstaande, nee dank je.
wat een kneus ben je, je kent me niet eens.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te leren.
Het is wel waar, maar dat ontdek je misschien nog wel (ooit).
Ik hoop 't, 't zou je meer mens maken.
Het is niet alsof jij het centrum van de 42e dimensie bent hoorquote:Op woensdag 12 april 2017 20:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat een kneus ben je, je kent me niet eens.
pleurt op
Omdat je het gangpad blokkeert waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zouden mensen op je letten omdat je dik bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |