Niks mis met Russische vrouwenquote:Op woensdag 12 april 2017 19:50 schreef Roces18 het volgende:
Als je als vrouw meer weegt dan ik, dan is er toch iets goeds mis.
Tenzij je een Russiche bodybuildster bent die elke dag anabolen naar binnen werkt en Olga heet.
Wel van 100kg.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met Russische vrouwen
Respect verwachten =/ respect krijgen (wijze levensles).quote:Op woensdag 12 april 2017 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel van 100kg.
En als je geen respect hebt voor jezelf, hoe kan je dat dan van een ander verwachten?
??????????????????????????quote:Op woensdag 12 april 2017 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Respect verwachten =/ respect krijgen (wijze levensles).
Dan heb je nog veel te leren.quote:Op woensdag 12 april 2017 19:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
??????????????????????????
wat een onzin
Heb je iets tegen tranny's dan?quote:Op woensdag 12 april 2017 19:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou om een foto gevraagd hebben als bewijs, maar gezien het bovenstaande, nee dank je.
wat een kneus ben je, je kent me niet eens.quote:Op woensdag 12 april 2017 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel te leren.
Het is wel waar, maar dat ontdek je misschien nog wel (ooit).
Ik hoop 't, 't zou je meer mens maken.
Het is niet alsof jij het centrum van de 42e dimensie bent hoorquote:Op woensdag 12 april 2017 20:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat een kneus ben je, je kent me niet eens.
pleurt op
Omdat je het gangpad blokkeert waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2017 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zouden mensen op je letten omdat je dik bent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |