Ha je kent het wel, geen boot hebben, maar opeens zit je aan de koffie thuis en denkt : Hey shit ik heb geen buitenboordmotor thuis? Dus eerste reactie van mijzelf, is KUT! Tweede reacte is : Ownee ik fix er effe eentje! Effe kopen! Nodig dat ding? Nee, maar moet ik het hebben? JA!
Ha net dus mailtje gestuurd naar eentje die er een te koop heeft, sukkel wachte iritant lang met terug mailen, wel 30 minuten, maar ok kreeg telefoontje en hij houd hem voor me vast en ik koop hem dus mits hij werk! Zulke dingen regelen? Kan je dat aan Possetje overlaten ? Ja dus! Succes is een keuze!
Ha en dan komend weekend? Ha ik zie het al helemaaaaaaal voo rme, effe wat coke snuiven in de plee,in druk cafe, en dan naar een sukkel toelopen, en dan gelijk zeggen "Hey heb jij een buitenboordmotor?" en dan hij zo van "nee die heb ik niet?, waarom?" en dan ga ik hem keihaaaaaard uitlachen! Sukkel zonder buitenboord motor! Zie je het al voor je? Ha hahahaha zie je hem zo afdruipen hahaha! En alle vrouwen in het cafe die zien dat dan ook! Ha en dan zie je mij zo staan met een biertje in mn hand hey! Zo van "die vrouw? nee die hoef ik niet, die vrouw daar? Nee hoef ik ook niet! en die ook niet!!!"
Mijn weekend kan alvast niet meer stuk!