T lijkt me dat je moet gaan proppenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:49 schreef THEFXR het volgende:
Dit weekend bij de Aldi, vraag me af of hij in mijn slowcooker 3,5 liter kan??
.
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Jouw schuld jaquote:
Durf te durvenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw schuld ja
Hij wordt morgen tussen 12.00 en 18.00 uur bezorgd.
Dus nu is de grote vraag of ik morgenvroeg toch op de ouderwetse manier mijn stoofpotje ga maken of dat ik met de SC meteen de nacht in durf
Ik denk dat het gaat afhangen van de kwaliteit van de champignons die al twee dagen op verwerking wachten.
Enablerquote:
Ik zou niet weten waarom niet. Dat apparaat hoeft niet te oefenen hoor, die doet dat gewoon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw schuld ja
Dus nu is de grote vraag of ik morgenvroeg toch op de ouderwetse manier mijn stoofpotje ga maken of dat ik met de SC meteen de nacht in durf
Ik denk dat het gaat afhangen van de kwaliteit van de champignons die al twee dagen op verwerking wachten.
Nog een slowcookerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw schuld ja
Of morgenochtend aanzetten en dan is het eten klaar als je morgen thuiskomt. Ik zet 'm overdag wel in de (afgesloten) badkamer ivm de katten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hij is gearriveerd.![]()
En ik ga er de nacht mee in, want overdag laten sudderen gaat het voor vandaag niet meer worden.
Kip 25 minuten in de Instant pot? Blijft er dan nog wat over?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:11 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Heb er daging smoor in gemaakt, dat ging prima. Heb alleen iets teveel vocht gebruikt maar omdat ik ook bovenstaand pindakip/gado gado recept maakte heb ik de smoor nog even in de pan gegooid ernaast. De pindakip was precies goed na 25 min. Heb nog een sloot recepten liggen die ik ga proberen de komende weken maar de eerste indruk is goed.
[..]
Ik ben as we speak de pindakip/groenten weer aan het eten en het is echt lekker..Echt een aanrader.
Hmmm... ik werk morgen thuis en volgens mij word ik dan gek van de geuren en is het veeeeel te lang wachten tot het klaar is @:quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of morgenochtend aanzetten en dan is het eten klaar als je morgen thuiskomt. Ik zet 'm overdag wel in de (afgesloten) badkamer ivm de katten.
Ja, dan zou ik 'm vannacht aanzetten (doe je geen oog dicht door alle heerlijke geurenquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hmmm... ik werk morgen thuis en volgens mij word ik dan gek van de geuren en is het veeeeel te lang wachten tot het klaar is @:
En ik wil vandaag al met mijn nieuwe speeltje aan de gang
Nee, ik heb hele champignons maar die wilde ik in kwarten doen want ze zijn wel erg groot. Maar dat wordt geen smakeloze rubber?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik 'm vannacht aanzetten (doe je geen oog dicht door alle heerlijke geuren) en dan kan je ermee ontbijten
Ik doe eigenlijk altijd alles gelijk erin Of heb je van die plakjes champignons? Die zou ik er ook later in doen.
Ik kan me het niet herinneren of ik dat vies vond (in ieder geval is het niet bijgebleven) Wat ik ook nog wel doe (voornamelijk met soep maken) is de groenten (nu dus champignons) erbij doen, voor de smaakafgifte en die er later uithalen en dan vers spul erin doen. Met grote groenten en bouillon kan je het zeven, met dit niet denk ik. Heb je van die wegwerp theezakjes? Die zou je kunnen gebruiken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, ik heb hele champignons maar die wilde ik in kwarten doen want ze zijn wel erg groot. Maar dat wordt geen smakeloze rubber?
Ik denk dat ik ze aanbak en een uurtje voor alles klaar is erbij doe. Er zit al wortel en paprika in.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan me het niet herinneren of ik dat vies vond (in ieder geval is het niet bijgebleven) Wat ik ook nog wel doe (voornamelijk met soep maken) is de groenten (nu dus champignons) erbij doen, voor de smaakafgifte en die er later uithalen en dan vers spul erin doen. Met grote groenten en bouillon kan je het zeven, met dit niet denk ik. Heb je van die wegwerp theezakjes? Die zou je kunnen gebruiken.
O lol, precies andersom dan ik van plan was dusquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:03 schreef Molo het volgende:
Wegwerp theezakjes lossen op en gaan stuk als ze zo lang in de slowcooker zitten, in een stukje kaasdoek of thee-ei kan wel.
Champignons zou ik er gewoon lekker al in begin in doen, maar ik hou van snotgare champignons in een stoofpot. Met wortel ofzo vind ik het dan weer heel vies
Dat heb ik nog nooit gehad, kapotte theezakjes (wel dat ik het een keer was vergeten eruit te halen in de hacheequote:Op zondag 29 oktober 2017 16:03 schreef Molo het volgende:
Wegwerp theezakjes lossen op en gaan stuk als ze zo lang in de slowcooker zitten, in een stukje kaasdoek of thee-ei kan wel.
Champignons zou ik er gewoon lekker al in begin in doen, maar ik hou van snotgare champignons in een stoofpot. Met wortel ofzo vind ik het dan weer heel vies
Smaken verschillen ookquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O lol, precies andersom dan ik van plan was dus![]()
Ik heb nog veel te leren.
En theezakjes, blijkbaarquote:
Ligt misschien aan het merk. Die papieren zakjes heb ik een keer gezien bij vriendin dat het mis ging iigquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad, kapotte theezakjes (wel dat ik het een keer was vergeten eruit te halen in de hachee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |