Ja maaaaar katholieken...quote:Op woensdag 12 april 2017 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen niet graag naar een plek brengen waar een pedoseksuele krijgsheer wordt aanbeden, maar dat is mijn mening.

Jullie zijn allemaal even achterlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mwah die andere achterlijken hebben meer gelijk dan ik toch volgens achterlijken zoals jij?
De priester in een kerk bedoel je?quote:Op woensdag 12 april 2017 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen niet graag naar een plek brengen waar een pedoseksuele krijgsheer wordt aanbeden, maar dat is mijn mening.

Voor priester kun je ook imam invullen.!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal even achterlijk.
[..]
De priester in een kerk bedoel je?

Die staan daar niet zo bekend om, als je het toch goed wil doen kun je refereren naar de kindhuwelijken in niet ontwikkelde landen als Jemen. Wel even je huiswerk doen.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:21 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Voor priester kun je ook imam invullen.!

Die ook ja.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal even achterlijk.
[..]
De priester in een kerk bedoel je?
 Maar die wordt niet aanbeden door 100% van de christenen. In tegenstelling tot een zekere Mohammad.
 Maar die wordt niet aanbeden door 100% van de christenen. In tegenstelling tot een zekere Mohammad.

Mwah kindbruidjes in Nederland zijn ook geen bijzonderheid wel even je huiswerk doen hoorquote:Op woensdag 12 april 2017 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die staan daar niet zo bekend om, als je het toch goed wil doen kun je refereren naar de kindhuwelijken in niet ontwikkelde landen als Jemen. Wel even je huiswerk doen.

Kunnen het goed doen en doelen op Jozef, die als meerderjarig een vrouw van 12 huwde.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die ook ja.Maar die wordt niet aanbeden door 100% van de christenen. In tegenstelling tot een zekere Mohammad.

Matige comeback weer. Beetje zoals je ouderschap.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:23 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mwah kindbruidjes in Nederland zijn ook geen bijzonderheid wel even je huiswerk doen hoor

Kindbruiden komen hier niet voor in jouw extreemlinkse bubbel denk je?quote:Op woensdag 12 april 2017 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Matige comeback weer. Beetje zoals je ouderschap.

Waar zeg ik dat precies?quote:Op woensdag 12 april 2017 16:26 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Kindbruiden komen hier niet voor in jouw extreemlinkse bubbel denk je?
Lees je eens in zou ik zeggen..

Ik zit op computerspelletjes spelen.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit op boksen. Trap jullie allemaal weg

Bij boksen is trappen verboden.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit op boksen. Trap jullie allemaal weg

Dit is geen ruzie, vaag mens.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik zit op computerspelletjes spelen.
Sorry, maar ik kan er slecht tegen wanneer mensen ruzie hebben.
true.quote:

Mensen die overal problemen in zien vind ik een probleem worden.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:22 schreef wolkentoetje het volgende:
Extreemlinks vind ik ondertussen ook wel een serieus probleem worden..

stimorol- komt het topic binnen.quote:

Na, daar staat hij niet alleen in. Er is een groeiende consensus daarover. Vraag de nctv maar.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mensen die overal problemen in zien vind ik een probleem worden.

Zeker blijf ik geen moslim. Vieze discriminerende term eigenlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor. Blijf jij maar lekker kafir. Do not Care.

Vooral als ze het de hele tijd over links en rechts hebben.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mensen die overal problemen in zien vind ik een probleem worden.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |