Dat betekent toch niet dat er geen infantiele geloofsgekkies zijn die dat niet weten of dat selectief negeren? Zo negeren veel christenen ook vrijwel alle geboden.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lul niet mens. Het geloof ziet de kerk als het huis van God.

Dus omdat het geen hit op google is, bestaat het niet? Uhh oke.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik google op schoolkinderen in moskee, en dan op afbeeldingen, dan zie je een heleboel foto's van Nederlandse, roomblanke kindjes in een moskee, 'bidden' en wel!
Als ik google op schoolkinderen in kerk, en dan op afbeeldingen, zie ik zingende en biddende blanke kindjes, hier en daar een lichtgekleurde gelovige, maar geen moslimkinderen. Zeker niet een klas van alleen maar moslimkinderen.
Waarom gaan kinderen van een islamitische school niet op bezoek bij een, bijvoorbeeld, Katholieke kerk? Gewoon met de hele klas, en dan knielend op de kerkbankjes.

Enkelen ja. Maar de islam verlangt dit soort shit niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat er geen infantiele geloofsgekkies zijn die dat niet weten of dat selectief negeren? Zo negeren veel christenen ook vrijwel alle geboden.

ik heb op een katholieke gezeten, heb meegedaan met de kerstmusical (in een kerk, als wijze) en ga zo maar door. Stop met generaliseren.quote:Op woensdag 12 april 2017 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik google op schoolkinderen in moskee, en dan op afbeeldingen, dan zie je een heleboel foto's van Nederlandse, roomblanke kindjes in een moskee, 'bidden' en wel!
Als ik google op schoolkinderen in kerk, en dan op afbeeldingen, zie ik zingende en biddende blanke kindjes, hier en daar een lichtgekleurde gelovige, maar geen moslimkinderen. Zeker niet een klas van alleen maar moslimkinderen.
Waarom gaan kinderen van een islamitische school niet op bezoek bij een, bijvoorbeeld, Katholieke kerk? Gewoon met de hele klas, en dan knielend op de kerkbankjes.

Ik heb ook op een katholieke basisschool gezeten; zaten best veel moslim kinderen op ook. Die deden netjes met alles mee. We gingen ook een keertje langs bij de moskee, omdat we ook naar de kerk gingen; is wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb op een katholieke gezeten, heb meegedaan met de kerstmusical (in een kerk, als wijze) en ga zo maar door. Stop met generaliseren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trouwens, beter googlen.

ik heb één keer gelogen tijdens een schoolreis op de middelbare toen ik ECHT geen zin had om weer een kerk binnen te gaan: sorry docent, mag echt niet van mijn geloof.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:46 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik heb ook op een katholieke basisschool gezeten; zaten best veel moslim kinderen op ook. Die deden netjes met alles mee. We gingen ook een keertje langs bij de moskee, omdat we ook naar de kerk gingen; is wel zo eerlijk.

Kan niet heh.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb één keer gelogen tijdens een schoolreis op de middelbare toen ik ECHT geen zin had om weer een kerk binnen te gaan: sorry docent, mag echt niet van mijn geloof.

Dat is Marokkaans. Krijg je vieze schuim op je theequote:Op woensdag 12 april 2017 15:49 schreef NgInE het volgende:
[..]
Kan niet heh.
Het enigste wat ik mij nog kan herinneren van de moskee was dat een meneer daar thee in ging schenken, door de theepot heel hoog boven het kopje te houden. Dan kreeg je zo een waterval; was best cool.

Ik drink tegenwoordig helemaal geen thee meer, dus van mij mogen ze.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is Marokkaans. Krijg je vieze schuim op je thee

hoe ziet een moslimkind er uit?quote:Op woensdag 12 april 2017 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]

Wat boeit dat? Waarom gaan kinderen van een katholieke school wel op bezoek bij een moskee, maar kinderen van een islamitische school niet naar een katholieke kerk?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:02 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan het zijn dat er in Nederland meer kinderen met een autochtoon dan kinderen met een allochtoon/moslim uiterlijk wonen?
Jezus mina, wat een oogkleppen, je wilt gewoon niks anders zien

En waarom gaat er niemand naar de kerk van Scientology?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Waarom gaan kinderen van een katholieke school wel op bezoek bij een moskee, maar kinderen van een islamitische school niet naar een katholieke kerk?

had het over schoolklassen, geen gezinsuitstapjesquote:Op woensdag 12 april 2017 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb op een katholieke gezeten, heb meegedaan met de kerstmusical (in een kerk, als wijze) en ga zo maar door. Stop met generaliseren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trouwens, beter googlen.

Omdat alleen idioten die kerk/sekte aanhangen.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
En waarom gaat er niemand naar de kerk van Scientology?
[ afbeelding ]

Nou dan, dan hoeven Westerse kindjes toch ook niet naar een moskee!quote:Op woensdag 12 april 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat alleen idioten die kerk/sekte aanhangen.

Inkoppertjequote:Op woensdag 12 april 2017 15:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoeven Westerse kindjes toch ook niet naar een moskee!

Praat geen poep mens.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
had het over schoolklassen, geen gezinsuitstapjes

Hier een Turk.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Als een Turk, Marokkaan, Syriër, you name it.
Vrouwelijke kindjes vaak met hoofddoek.

Maar Tom Cruise zit er ook bij; dan moet het wel goed zijn toch?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat alleen idioten die kerk/sekte aanhangen.

Ik herhaal mijn vorige postquote:Op woensdag 12 april 2017 16:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Maar Tom Cruise zit er ook bij; dan moet het wel goed zijn toch?

De laatste docu van Louis Theroux over Scientology is echt een aanrader trouwens; je geloofd bijna niet dat zo een organisatie legaal kan overleven.quote:

Niks geen gelul de moslimkinderen mochten niet mee naar de kerk en al helemaal niet naar de JOODSE synagoge...!quote:Op woensdag 12 april 2017 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lul niet mens. Het geloof ziet de kerk als het huis van God.

De moslimkinderen hebben domme ouders, beetje zoals jij die haar kind niet naar een moskee stuurt...!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:05 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Niks geen gelul de moslimkinderen mochten niet mee naar de kerk...!

Mijn kind heeft niets in een moskee te zoeken.!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De moslimkinderen hebben domme ouders, beetje zoals jij die haar kind niet naar een moskee stuurt...!

Dan moet je niet zeiken als andere ouders hetzelfde denken,hypocriet,,!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:07 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mijn kind heeft niets in een moskee te zoeken.!

Ik heb dat pas besloten toen moslimouders vonden dat hun kinderen niets in een kerk te zoeken hadden maar schande en racisme gilden toen andere ouders vonden dat hun kind niets in een moskee te zoeken hadden.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken als andere ouders hetzelfde denken,hypocriet,,!

Dan had jij het goede voorbeeld moeten tonen, maar nee, mevrouw doet mee aan het achterlijk gedrag van beide kanten.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik heb dat pas besloten toen moslimouders vonden dat hun kinderen niets in een kerk te zoeken hadden maar schande en racisme gilden toen andere ouders vonden dat hun kind niets in een moskee te zoeken hadden.
Want mocht van hun geloof niet dus respect graag..

Ja daahaag dat eenrichtingverkeer moet maar eens afgelopen zijn..quote:Op woensdag 12 april 2017 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had jij het goede voorbeeld moeten tonen, maar nee, mevrouw doet mee aan het achterlijk gedrag van beide kanten.

Ja daaaahaaag dan niet zeiken als mensen zich zo opstellen.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja daahaag dat eenrichtingverkeer moet maar eens afgelopen zijn..

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |