Wat boeit dat? Waarom gaan kinderen van een katholieke school wel op bezoek bij een moskee, maar kinderen van een islamitische school niet naar een katholieke kerk?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:02 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan het zijn dat er in Nederland meer kinderen met een autochtoon dan kinderen met een allochtoon/moslim uiterlijk wonen?
Jezus mina, wat een oogkleppen, je wilt gewoon niks anders zien

En waarom gaat er niemand naar de kerk van Scientology?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Waarom gaan kinderen van een katholieke school wel op bezoek bij een moskee, maar kinderen van een islamitische school niet naar een katholieke kerk?

had het over schoolklassen, geen gezinsuitstapjesquote:Op woensdag 12 april 2017 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik heb op een katholieke gezeten, heb meegedaan met de kerstmusical (in een kerk, als wijze) en ga zo maar door. Stop met generaliseren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trouwens, beter googlen.

Omdat alleen idioten die kerk/sekte aanhangen.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
En waarom gaat er niemand naar de kerk van Scientology?
[ afbeelding ]

Nou dan, dan hoeven Westerse kindjes toch ook niet naar een moskee!quote:Op woensdag 12 april 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat alleen idioten die kerk/sekte aanhangen.

Inkoppertjequote:Op woensdag 12 april 2017 15:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou dan, dan hoeven Westerse kindjes toch ook niet naar een moskee!

Praat geen poep mens.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
had het over schoolklassen, geen gezinsuitstapjes

Hier een Turk.quote:Op woensdag 12 april 2017 15:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Als een Turk, Marokkaan, Syriër, you name it.
Vrouwelijke kindjes vaak met hoofddoek.

Maar Tom Cruise zit er ook bij; dan moet het wel goed zijn toch?quote:Op woensdag 12 april 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat alleen idioten die kerk/sekte aanhangen.

Ik herhaal mijn vorige postquote:Op woensdag 12 april 2017 16:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Maar Tom Cruise zit er ook bij; dan moet het wel goed zijn toch?

De laatste docu van Louis Theroux over Scientology is echt een aanrader trouwens; je geloofd bijna niet dat zo een organisatie legaal kan overleven.quote:

Niks geen gelul de moslimkinderen mochten niet mee naar de kerk en al helemaal niet naar de JOODSE synagoge...!quote:Op woensdag 12 april 2017 15:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lul niet mens. Het geloof ziet de kerk als het huis van God.

De moslimkinderen hebben domme ouders, beetje zoals jij die haar kind niet naar een moskee stuurt...!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:05 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Niks geen gelul de moslimkinderen mochten niet mee naar de kerk...!

Mijn kind heeft niets in een moskee te zoeken.!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De moslimkinderen hebben domme ouders, beetje zoals jij die haar kind niet naar een moskee stuurt...!

Dan moet je niet zeiken als andere ouders hetzelfde denken,hypocriet,,!quote:Op woensdag 12 april 2017 16:07 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Mijn kind heeft niets in een moskee te zoeken.!

Ik heb dat pas besloten toen moslimouders vonden dat hun kinderen niets in een kerk te zoeken hadden maar schande en racisme gilden toen andere ouders vonden dat hun kind niets in een moskee te zoeken hadden.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken als andere ouders hetzelfde denken,hypocriet,,!

Dan had jij het goede voorbeeld moeten tonen, maar nee, mevrouw doet mee aan het achterlijk gedrag van beide kanten.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:09 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik heb dat pas besloten toen moslimouders vonden dat hun kinderen niets in een kerk te zoeken hadden maar schande en racisme gilden toen andere ouders vonden dat hun kind niets in een moskee te zoeken hadden.
Want mocht van hun geloof niet dus respect graag..

Ja daahaag dat eenrichtingverkeer moet maar eens afgelopen zijn..quote:Op woensdag 12 april 2017 16:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had jij het goede voorbeeld moeten tonen, maar nee, mevrouw doet mee aan het achterlijk gedrag van beide kanten.

Ja daaaahaaag dan niet zeiken als mensen zich zo opstellen.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja daahaag dat eenrichtingverkeer moet maar eens afgelopen zijn..

Ja daahaag als je je niet wenst aan te passen aan het land waar je in de minderheid bent moet je niet huilie huilie doen over discriminatie en niet schuimbekkend xenofobie roepenquote:Op woensdag 12 april 2017 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja daaaahaaag dan niet zeiken als mensen zich zo opstellen.

Of je kinderen thuis houden uit wraak voor andere even achterlijke mensen. Jullie passen prima bij elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:14 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja daahaag als je je niet wenst aan te passen aan het land waar je in de minderheid bent moet je niet huilie huilie doen over discriminatie en niet schuimbekkend xenofobie roepen

Mwah die andere achterlijken hebben meer gelijk dan ik toch volgens achterlijken zoals jij?quote:Op woensdag 12 april 2017 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je kinderen thuis houden uit wraak voor andere even achterlijke mensen. Jullie passen prima bij elkaar.

Ik zou mijn kinderen niet graag naar een plek brengen waar een pedoseksuele krijgsheer wordt aanbeden, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 12 april 2017 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je kinderen thuis houden uit wraak voor andere even achterlijke mensen. Jullie passen prima bij elkaar.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |