Hm.. In een ander topic liep je er nog om heen te draaien toen een "dijker" vroeg wat je bedoelde met "dat verklaart het" toen het ging om Volendammers..quote:Op woensdag 12 april 2017 11:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eeuwen loepzuivere inteelt. Daar kan geen haring tegenop.
twitter:KenStash twitterde op woensdag 12-04-2017 om 11:34:15De Duitse politie noemt de opleving van het antifascisme, de #Antifa, een "potentieel gevaar voor geweld en terreur in #Duitsland." reageer retweet
De antikapitalistische PvdA-fundamentalisten hebben het natuurlijk niet zo op de UEFA.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:54 schreef skysherrif het volgende:
twitter:KenStash twitterde op woensdag 12-04-2017 om 11:34:15De Duitse politie noemt de opleving van het antifascisme, de #Antifa, een "potentieel gevaar voor geweld en terreur in #Duitsland." reageer retweet
Die knaap snapte het verschil tussen dorp en gemeente al niet. Dan is een dergelijke sneer te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 12 april 2017 11:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hm.. In een ander topic liep je er nog om heen te draaien toen een "dijker" vroeg wat je bedoelde met "dat verklaart het" toen het ging om Volendammers..
"een potentieel gevaar voor geweld en terreur"...quote:Op woensdag 12 april 2017 11:54 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 12 april 2017 12:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
"een potentieel gevaar voor geweld en terreur"...
klinkt een beetje naar dat beroemde voetbal-citaat van Berti Vogts: "Hass gehört nicht ins Stadion. Solche Gefühle soll man gemeinsam mit seiner Frau daheim im Wohnzimmer ausleben."
Tja, is al dit weekend he. Volgende week is te laat.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
Gelukkig wil de PVV nu een spoeddebat over het vieren van Pasen. die hebben hun prioriteiten wel op orde.
Zie ook wat VVDers met verontwaardigde tweets.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:19 schreef 99.999 het volgende:
Gelukkig wil de PVV nu een spoeddebat over het vieren van Pasen. die hebben hun prioriteiten wel op orde.
Misschien doet het ook nog wel iets, misschien zelfs meer als met een energie zuinige waterkoker?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tja, is al dit weekend he. Volgende week is te laat.
Tja komt berouw naar de zonde?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie ook wat VVDers met verontwaardigde tweets.
Nice. Dilan sloopt al even het eerste wetsvoorstel. Zij heeft in de week dat ze in de Kamer zit al meer bereikt dan al die backbenchers de afgelopen vier jaar bij elkaar.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tief-vertraging.html
Dilan wordt de eerste vrouwelijke premier.
Dit klinkt als een handreiking naar ChristenUnie.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)tief-vertraging.html
Dilan wordt de eerste vrouwelijke premier.
Twitteraars zouden sowieso postnataal geaborteerd mogen worden.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie ook wat VVDers met verontwaardigde tweets.
quote:Op woensdag 12 april 2017 12:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nice. Dilan sloopt al even het eerste wetsvoorstel. Zij heeft in de week dat ze in de Kamer zit al meer bereikt dan al die backbenchers de afgelopen vier jaar bij elkaar.
Ondertussen geeft asscher even een zeer vrije betekenis aan de woorden van VVDtwitter:LodewijkA twitterde op woensdag 12-04-2017 om 07:09:27VVD vindt week verlof voor vaders controversieel. Bizar en ouderwets https://t.co/l8mEGGptaA reageer retweet
En een sneer naar Klaver die als elite makkelijk vrij kan nemen voor z'n koters. Precies zoals GL wil: enkel rijke kinderen mogen hun vader vaker dan een keer per maand zien.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit klinkt als een handreiking naar ChristenUnie.
Volgende stap: op zwarte scholen meer studiedagen voor docenten, zodat de ouders vrij moeten nemen. Studiedagen op witte scholen zijn niet nodig, want nauwelijks problemen in het docentencorps en de au pair werkt toch wel door.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En een sneer naar Klaver die als elite makkelijk vrij kan nemen voor z'n koters. Precies zoals GL wil: enkel rijke kinderen mogen hun vader vaker dan een keer per maand zien.
Ja als die dat eerder had geweten zou die dan zo meegaand zijn geweest?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]Ondertussen geeft asscher even een zeer vrije betekenis aan de woorden van VVDtwitter:LodewijkA twitterde op woensdag 12-04-2017 om 07:09:27VVD vindt week verlof voor vaders controversieel. Bizar en ouderwets https://t.co/l8mEGGptaA reageer retweet
Sommige kunnen dat best gebruiken, en al helemaal als mama een postnatale depressie krijgt of heeft, echter als mama niets heeft, zie ik het nut er niet van in, mannen krijgen immers geen kinderen. Ze mogen erbij zijn, krijgen doet mama ze.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:31 schreef Ryon het volgende:
Ik vind best dat papa na de bevalling een paar dagen op de kosten van de baas mag gaan vissen. Die man verdient dat best.
Weekje Cherso mag er ook wel bij.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:31 schreef Ryon het volgende:
Ik vind best dat papa na de bevalling een paar dagen op de kosten van de baas mag gaan vissen. Die man verdient dat best.
Minder dan bij de SP. Waar de enige beweegreden voor het leven wordt uitgedrukt in de euro's die beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
Tragisch hoe alles bij de VVD altijd om de centen moet draaien.
Als de rest van de wereld zich net zo interesseert als met pasen en vrije dagen voor papa zou die dan( in de hens) staan?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Half de wereld staat in de hens en in Nederland hebben het over het vieren van Pasen en een paar losse dagen vrije voor papa.
Niets dan hulde.
Vergeet de panda's niet.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Half de wereld staat in de hens en in Nederland hebben het over het vieren van Pasen en een paar losse dagen vrije voor papa.
Niets dan hulde.
Volgens mij willen jonge vaders juist gratis geld.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe raad jij dat zomaar?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij willen jonge vaders juist gratis geld.
Immers, vakantiedagen opnemen is ook nog een optie, daarvoor hoeft er niets verplichts te zijn.
Alleen maar tekenen dat het nog hartstikke goed gaat. Ik vraag me wel af wat er gebeurt met bijvoorbeeld onze modevloggers als er ineens oorlog uit zou breken. Met hun onmetelijke intellect zullen ze zich waarschijnlijk voor de spiegel af gaan vragen waarom ze niets te dragen hebben voor deze gelegenheid, en vervolgens in de stress schieten dat ze hun filmpje niet kunnen uploaden want het internet is niet beschikbaar. "Nou ja, dan maar duimen draaien! #waitinggame #oorlogsucks"quote:Op woensdag 12 april 2017 12:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Niets dan hulde.
Jouw partner had geen zwangerschapsverlof?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe raad jij dat zomaar?
Ik heb mijn vrije dagen toen aan mijn partner gegeven, daar ik van mening was dat deze er meer recht op had.
Een werkgever heeft er natuurlijk enkel baat bij als papa vrolijk, gelukkig en uitgerust terugkomt na de bevalling van mama. Daar mag de werkgever dus best een aantal extra dagen in investeren.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Immers, vakantiedagen opnemen is ook nog een optie, daarvoor hoeft er niets verplichts te zijn.
Bevallen tussen pallets.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw partner had geen zwangerschapsverlof?
Volgens mij zijn er geen beperkingen om dat te doen, als de werkgever daar voor kiest.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een werkgever heeft er natuurlijk enkel baat bij als papa vrolijk, gelukkig en uitgerust terugkomt na de bevalling van mama. Daar mag de werkgever dus best een aantal extra dagen in investeren.
modevlogger of medevlogger?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar tekenen dat het nog hartstikke goed gaat. Ik vraag me wel af wat er gebeurt met bijvoorbeeld onze modevloggers als er ineens oorlog uit zou breken. Met hun onmetelijke intellect zullen ze zich waarschijnlijk voor de spiegel af gaan vragen waarom ze niets te dragen hebben voor deze gelegenheid, en vervolgens in de stress schieten dat ze hun filmpje niet kunnen uploaden want het internet is niet beschikbaar. "Nou ja, dan maar duimen draaien! #waitinggame #oorlogsucks"
Het meeste nieuws vanuit Syrie verkrijgen wij nu via dat soort vloggers. De meisjes met hun make-up koffers van nu zullen als de WOIII uitbreekt de geschiedschrijvers zijn van de toekomst.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar tekenen dat het nog hartstikke goed gaat. Ik vraag me wel af wat er gebeurt met bijvoorbeeld onze modevloggers als er ineens oorlog uit zou breken. Met hun onmetelijke intellect zullen ze zich waarschijnlijk voor de spiegel af gaan vragen waarom ze niets te dragen hebben voor deze gelegenheid, en vervolgens in de stress schieten dat ze hun filmpje niet kunnen uploaden want het internet is niet beschikbaar. "Nou ja, dan maar duimen draaien! #waitinggame #oorlogsucks"
Of gewoon als eerste sterven.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het meeste nieuws vanuit Syrie verkrijgen wij nu via dat soort vloggers. De meisjes met hun make-up koffers van nu zullen als de WOIII uitbreekt de geschiedschrijvers zijn van de toekomst.
John doet niet aan mode, Ik draag wat ik leuk vind en past, houden jullie de economie maar aan het draaien dan hoef ik het niet te doen.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat john enkel lompen draagt, als hij niet weet wat een modevlogger is
Waarom zouden modevlogsters opgeroepen worden voor een oorlog in Syrie?quote:
Dat zien we hier toch ook altijd bij de VVD-ventjes.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
Het gaat over als hier ooit de tanks door de straten rollen. Hoewel modevlogsters in Syrië waarschijnlijk wel mooie video's kunnen maken over hoe je een bomgordel zo kunt dragen dat het je taille mooi accentueert.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zouden modevlogsters opgeroepen worden voor een oorlog in Syrie?
Die zijn toch al niet dienstplichtig, in tegenstelling tot de mooiboys.
De Lara Croft van de 21e eeuw zal voor een hoop slachtoffers zorgen onder afgeleide soldaten.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat over als hier ooit de tanks door de straten rollen. Hoewel modevlogsters in Syrië waarschijnlijk wel mooie video's kunnen maken over hoe je een bomgordel zo kunt dragen dat het je taille mooi accentueert.
Taille mag ik wel zien maar het gezicht niet?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel modevlogsters in Syrië waarschijnlijk wel mooie video's kunnen maken over hoe je een bomgordel zo kunt dragen dat het je taille mooi accentueert.
De Klavertjes van de wereld willen het liefst altijd vrij hebben op kosten van het collectief.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen altijd geld verdienen met schoonheid. Vraag het de Grieken in de oudheid maar, of de Romeinen.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al willen ze ervoor aan de pensioenkas, hebben een huisje gekocht boven hun norm evt een dikke auto?quote:Op woensdag 12 april 2017 12:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De Klavertjes van de wereld willen het liefst altijd vrij hebben op kosten van het collectief.
Zelf natuurlijk zonder vader opgegroeid. Dan ga je compenseren.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De Klavertjes van de wereld willen het liefst altijd vrij hebben op kosten van het collectief.
Heb ik geprobeerd, maar ze waren te druk met hun geslachtsgenoten in hun reet neuken. Naar goed gebruik uit die tijd.quote:Op woensdag 12 april 2017 12:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen altijd geld verdienen met schoonheid. Vraag het de Grieken in de oudheid maar, of de Romeinen.
Zo dat weet jij ook al, terug gekomen naar een leven in die tijd, of klakkeloos van boeken overgenomen?quote:
Gaarne uw taalgebruik fatsoenlijk houden. We hebben net even een uurtje zonder alle hommels.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar ze waren te druk met hun geslachtsgenoten in hun reet neuken. Naar goed gebruik uit die tijd.
De hommel is in deze de aanstichter!quote:Op woensdag 12 april 2017 13:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gaarne uw taalgebruik fatsoenlijk houden. We hebben net even een uurtje zonder alle hommels.
Een hommel is per definitie een provocateur.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
De hommel is in deze de aanstichter!
Ik kwam er laatst een tegen op het herentoilet.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een hommel is per definitie een provocateur.
Hee herkende je hem?quote:Op woensdag 12 april 2017 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst een tegen op het herentoilet.
Hij was bol en harig.quote:
Zou dat iedereen begrijpen hier?quote:Op woensdag 12 april 2017 13:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een hommel is per definitie een provocateur.
Schandalig, dat een dergelijke traditie de kop wordt omgedraaid.quote:Taiwan heeft een wet goedgekeurd die de verkoop en consumptie van katten- en hondenvlees verbiedt. Het is het eerste Aziatische land met zo’n verbod.
Dat lijkt me van wel, aangezien iedereen hier hooggeleid is.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou dat iedereen begrijpen hier?
Aanstichter lijkt mij meer voor de hand liggen, als provoceren toch, voor wat hier op het forum is?
Zou het gros daar dan gesteriliseerd gaan worden?quote:Op woensdag 12 april 2017 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Schandalig, dat een dergelijke traditie de kop wordt omgedraaid.
Dat merk ik maar bij sommige, vraag mij af of het taalgebruik in die kringen zo is al hier?quote:Op woensdag 12 april 2017 13:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat lijkt me van wel, aangezien iedereen hier hooggeleid is.
quote:Op woensdag 12 april 2017 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De consumptie verbieden? Vraag me af of dat in Nederland verboden is. Even zoeken.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Schandalig, dat een dergelijke traditie de kop wordt omgedraaid.
Volgens mij eten ze in de achterhoek nog wat ze achteren verliezen?quote:Op woensdag 12 april 2017 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De consumptie verbieden? Vraag me af of dat in Nederland verboden is. Even zoeken.
Mooie plaatjes idd van die knakker in het Midden Oosten.quote:
Uiteindelijk wil Ashton enkel weten of er nieuwe SUV-modellen aan zitten te komen, of dat de new Yorkse jet-set binnenkort gewoon direkt per Drone naar hun Penthouse kan reizen.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mooie plaatjes idd van die knakker in het Midden Oosten.
Eigenlijk wel terecht, de VS moeten die zandbak vooral negeren. Dus dat mannetje erop zetten is prima.
Eten nog wel, maar ervoor bidden doet Bartje niet!quote:Op woensdag 12 april 2017 13:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze in de achterhoek nog wat ze achteren verliezen?
Ik zie nu pas de gelijkenissen tussen Jared en Thierry. Behalve dat Jared zijn vrouw gewoon door haar vader laat neuken. Dat zou Thierry natuurlijk nooit toestaan.quote:
Dat hadden deze zich beter van te voren kunnen bedenken.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel terecht, de VS moeten die zandbak vooral negeren.
Weer dat taalgebruik. Zware week?quote:Op woensdag 12 april 2017 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de gelijkenissen tussen Jared en Thierry. Behalve dat Jared zijn vrouw gewoon door haar vader laat neuken. Dat zou Thierry natuurlijk nooit toestaan.
Ik denk dat het echte verschil is dat Kushner wel macht heeft en Thierry achterin de tweede kamer zit te pruilen.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de gelijkenissen tussen Jared en Thierry. Behalve dat Jared zijn vrouw gewoon door haar vader laat neuken. Dat zou Thierry natuurlijk nooit toestaan.
Dat is dat hoogopgeleid, copuleren weten ze niet wat dat is.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Weer dat taalgebruik. Zware week?
Nee, gewoon niet zo kleinzerig.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Weer dat taalgebruik. Zware week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |