Die kijkt Dortmund ?quote:
Mexicano's hart kan dit scenario niet aan.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als dit 6-0 wordt, wint Barça de return met 8-1
Jij kan ook alleen maar onzin uitslaan hè?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:09 schreef NoNickOne het volgende:
Dybala top talent ik riep het al toen ik nog bij AZ speelde
Tijd voor een frikandel-speciaalquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:09 schreef NoNickOne het volgende:
Retonda 2.0quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu moet de UEFA weer gaan helpen in Camp Nou
Jaja, zou ik ook zeggen zo achteraf.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:09 schreef NoNickOne het volgende:
FIFA maffia genotquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als dit 6-0 wordt, wint Barça de return met 8-1
Die wilden ook naar deze wedstrijd kijken.quote:
"Laat maar lopen. Kan er he-le-maal niks van"quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lucho vooraf zei tegen zijn spelers over Dybala.
Ach, kerel is pas 23 jaar. Dat is geen gevaar, let maar op Mandzukic en Pipita!!!quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lucho vooraf zei tegen zijn spelers over Dybala.
Dat doet Dybala net zo, maar die speelt niet voor Barcelona dus dat past niet in het straatje hier.quote:
Zetten ze recht in de return, al dan niet met wat UEFA invloeden.quote:
Messi jankt van binnen nog steeds om de kansen die hij Pipita op een presenteerblaadje schonk in Maracana.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, kerel is pas 23 jaar. Dat is geen gevaar, let maar op Mandzukic en Pipita!!!
En nog geen 1 kaart voor Neymarquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:11 schreef Zorro het volgende:
Nou, ik denk dat ik met de schwalbe van Neymar inmiddels wel gelijk heb. Nu Suarez nog.
Ik haat iedereen die het doet. Alleen nu deed neymar het.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet Dybala net zo, maar die speelt niet voor Barcelona dus dat past niet in het straatje hier.
Ik mis vooral Busquets. Macherano is geen waardige vervangerquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zetten ze recht in de return, al dan niet met wat UEFA invloeden.
En de Copa America in 2015, de tranen springen gewoon spontaan in je ogen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Messi jankt van binnen nog steeds om de kansen die hij Pipita op een presenteerblaadje schonk in Maracana.
Neymar is al genaaid door de Spaanse Hondenbond.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En nog geen 1 kaart voor Neymar![]()
![]()
![]()
UEFA helpt ze nu al
Gewoon meteen zijn tweede gele geven dadelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En nog geen 1 kaart voor Neymar![]()
![]()
![]()
UEFA helpt ze nu al
Doelde er meer op dat bij het plebs erom gaat of je wel of niet een wereldtitel achter je naam hebt om de GOAT te zijn. Daar zijn dat soort faalhazen dus verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
En de Copa America in 2015, de tranen springen gewoon spontaan in je ogen.
GOAT is tom bradyquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat bij het plebs erom gaat of je wel of niet een wereldtitel achter je naam hebt om de GOAT te zijn. Daar zijn dat soort faalhazen dus verantwoordelijk voor.
Dus?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neymar is al genaaid door de Spaanse Hondenbond.
Dat is alleen iets voor die afrikanen die op facebook zitten te klodderen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat bij het plebs erom gaat of je wel of niet een wereldtitel achter je naam hebt om de GOAT te zijn. Daar zijn dat soort faalhazen dus verantwoordelijk voor.
Ramos krijgt voor cynisch applaudisseren na rood 1 wedstrijd schorsing, Neymar 3.quote:
Dit is om ons op het verkeerde spoor te zetten.quote:
Immer barcaquote:Op dinsdag 11 april 2017 21:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat zijn ze toch weer irritant bij Barca als het even niet loopt.
Ik denk dat ze wat vertrouwen willen wekken en dit als voorbeeld zullen gebruiken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Wat is er mis met Uefalona? Waarom wordt dit doelpunt niet goedgekeurd?
Juventus net zo!quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat zijn ze toch weer irritant bij Barca als het even niet loopt.
Barça die nog alle rondes zo flink gaat ontsnappen als de vorige ronde en dan kan de UEFA zeggen dat dit het grootste voetbalsprookje ooit is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is om ons op het verkeerde spoor te zetten.
Wacht maar, later...
Dat zal wel ja. Gaat Uefalona het hier al goed maken, of pas in de return?quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat vertrouwen willen wekken en dit als voorbeeld zullen gebruiken.
Zometeen let maar op.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Gaat Uefalona het hier al goed maken, of pas in de return?
FF Dyabala laten zien wie de koning is.quote:
Ze hebben geleerd van vorige keer, gaan hier nog wel een strafschop fixen zodat er een uitdoelpunt is.quote:Op dinsdag 11 april 2017 21:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Gaat Uefalona het hier al goed maken, of pas in de return?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |