abonnement Unibet Coolblue
pi_170312315
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 18:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja, niet meer leveren.
Normaal gesproken zouden we zeer terughoudend zijn met het leveren van dat soort wapens, maar op de een of andere manier mag deze rode lijn in dit conflict klakkeloos genegeerd worden. Sommige debielen hebben recentelijk zelfs gesuggereerd om MANPADS (portable anti lucht raketten, denk aan de stinger) te leveren aan de "gematigde" rebellen.
pi_170312423
Landen moeten stoppen met het steunen van de rebellen.
pi_170314006
quote:
BREAKING: Iraqi, Iranian and Russian outlets report that ISIS leader Al-Baghdadi has been arrested.
https://twitter.com/tparsi/status/854389177999294468

Lijkt mij een broodje aap, maar wie weet...
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 18 april 2017 @ 19:49:25 #204
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_170314076
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:47 schreef Stabiel het volgende:

[..]

https://twitter.com/tparsi/status/854389177999294468

Lijkt mij een broodje aap, maar wie weet...
Die zou zich toch nooit levend laten oppakken
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_170314105
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 april 2017 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Die zou zich toch nooit levend laten oppakken
Ah. Rusland ontkent de berichtgeving nu.

http://www.rudaw.net/mobile/english/middleeast/syria/18042017
  dinsdag 18 april 2017 @ 23:48:41 #206
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170322197
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 19 april 2017 @ 06:56:05 #207
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_170323706
quote:
BEIRUT, LEBANON (4:35 A.M.) – The Foreign Secretary for the United Kingdom, Boris Johnson, told the British House of Commons on Tuesday that he wants to preserve Syria’s state institutions by “decapitating the monster,” referring to the Syrian President, Bashar Al-Assad.

“The essential thing will be to have a political process that preserves the institutions of the Syrian state while decapitating the monster”, the British Foreign Secretary told the House of Commons.

Johnson, who is known for his bizarre comments, has attacked Assad on a number of occasions this year, including when the Syrian President was accused of giving the green light to his military to use chemical weapons in Khan Sheikhoun.

The Foreign Secretary also encouraged U.S. President, Donald Trump, to carry out more missile strikes against the Syrian Government.
https://www.almasdarnews.(...)-decapitating-assad/
pi_170323862
quote:
Succes gegarandeerd, met deze "plan van aanpak" :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 19 april 2017 @ 07:49:54 #209
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_170323921
quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 07:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

Succes gegarandeerd, met deze "plan van aanpak" :')
Echt he? Kijk in principe ben ik er voorstander van dat Assad met de tijd terugstapt, maar dan onder een politieke deal met Rusland. Khadaffi stijl verwijderen is het domste wat men kan doen. Het Westen heeft geen leercurve.
pi_170324300
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170324371
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 07:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Echt he? Kijk in principe ben ik er voorstander van dat Assad met de tijd terugstapt, maar dan onder een politieke deal met Rusland. Khadaffi stijl verwijderen is het domste wat men kan doen. Het Westen heeft geen leercurve.
europeaen zijn zonder de amerikanen niet bij machte om ook maar een deuk in een pakje boter te slaan. dat is gewoon een gegeven.
mijn hoop was gevestigd op de amerikanen, die wel de tools en het gewicht hebben om een verschil te maken. waar ze ook precies voor zouden kiezen.
alleen lijkt het erop dat ook de amerikanen nu net als de obama administratie enorm verdeeld is mbt syrie, omdat het gewoon enorm veel ogen en haken heeft welke keuze je ook maakt en dan kan je simpelweg niet lastige keuzes maken en er vol op inzetten, dan blijft het aanmodderen en dan blijft het conflict in syrie ook aanmodderen en zijn we zo weer 6 jaar verder en dan moeten we er ook nog voor waken dat het conflict zich niet verder uitbreidt..
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170325938
QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 19-04-2017 om 10:24:11 Ammo burning as last Rebels leave #Zabadani. City is symbol of Rebel resistance & main #Hezbollah fail after facing 82-day offensive in 2015 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 19 april 2017 @ 13:22:47 #213
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170328957
quote:
Wat een opportunistische gek.

Weet je nog hoe hij in 2015 in de Guardian schreef dat het westen moest samenwerken met Assad?

quote:
10s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:39 schreef Slayage het volgende:
QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 19-04-2017 om 10:24:11 Ammo burning as last Rebels leave #Zabadani. City is symbol of Rebel resistance & main #Hezbollah fail after facing 82-day offensive in 2015 reageer retweet
Nogal overdreven heroïsche tweet. Kweires, dat was heroïsch. Die mannen wisten hun basis tot het einde te verdedigen en werden ontzet. Of Aleppo Prison. Deze 'rebellen' zijn uiteindelijk gedeporteerd, zo mag je deze volksverhuizingen wel noemen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_170331708
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:22 schreef Szura het volgende:

Nogal overdreven heroïsche tweet. Kweires, dat was heroïsch. Die mannen wisten hun basis tot het einde te verdedigen en werden ontzet. Of Aleppo Prison. Deze 'rebellen' zijn uiteindelijk gedeporteerd, zo mag je deze volksverhuizingen wel noemen.
tja ze zijn niet verslagen dmv strijd maar dmv politieke dealing.

het is maar wat je verstaat onder heroisme, maar ik vind het best knap dat je dat in hartje hezz land het zo lang kan volhouden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170331713
die zweed bij het sdf had twee jaar terug aardig mazzel kennelijk

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_170331769
nog ff wachten met dat aleppo offensief kennelijk

QalaatAlMudiq twitterde op woensdag 19-04-2017 om 15:04:10 Seems Regime large-scale offensive on NW #Aleppo delayed not due to manpower problems, but because #RuAF prioritizing #Hama Battlefield. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Spellchecker woensdag 19 april 2017 @ 15:54:20 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_170332264
quote:
Volgens de Nederlandse veiligheidsdiensten is het ’zeer waarschijnlijk’ dat de Syrische dictator Assad achter de gifgasaanval zit van begin deze maand in de Noord-Syrische provincie Idlib. Dat zei minister Koenders (Buitenlandse Zaken) woensdag in de Tweede Kamer tijdens een debat over de Amerikaanse vergeldingsaanval voor de inzet van chemische wapens in Syrië.

Uit de Kamer kwam de vraag of het niet wat vroeg was van het kabinet om begrip te tonen voor de raketaanval nu er nog geen onomstotelijk bewijs ligt dat Assad de dader is. Koenders zei hierop dat het niet alleen de Amerikaanse inlichtingendiensten zijn die bewijzen hebben voor de schuld van Assad. „Ook onze eigen diensten achten het zeer waarschijnlijk dat het regime achter de aanval zit met chemische wapens”, zei Koenders.

Niet eerder heeft een lid van het kabinet zich uitgelaten over informatie van onze inlichtingendiensten op dit punt.

VVD-Kamerlid Ten Broeke wilde weten of de Nederlandse diensten de informatie uit eerste hand hebben of dat die is verstrekt door bevriende inlichtingenorganisaties. Hierop wilde Koenders niet ingaan.

Het kabinetsstandpunt rond de Amerikaanse vergeldingsaanval verandert in elk geval niet. Het kabinet zegt ’begrip’ te hebben voor de aanval met raketten op de Syrische vliegbasis Al Shayrat, maar steunt haar in politiek of militair opzicht niet.
bron
pi_170333345
Volgens Noagenda (aanrader van een podcast trouwens) was een teken van de afwezigheid van chemische wapens in het arsenaal van het Syrische leger het stopzetten van het uitdelen van gasmaskers in Israël.
Je mag opzich aannemen dat Israël redelijke inlichtingen heeft wbt het Syrische regime.
pi_170334751
Tis overigens wel lang geleden dat IS met filmpjes van executies is gekomen.
  woensdag 19 april 2017 @ 18:10:21 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_170334926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:01 schreef BEFEM het volgende:
Tis overigens wel lang geleden dat IS met filmpjes van executies is gekomen.
De moordenaars zijn zelf inmiddels aardig uitgemoord.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 19 april 2017 @ 18:32:23 #221
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170335414
Weet nog dat er twee jaar terug lacherig werd gedaan over barbecuende Hezbollah-figuren in het grensgebied, maar kijk nou eens:

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_170336040
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:10 schreef Perrin het volgende:

[..]

De moordenaars zijn zelf inmiddels aardig uitgemoord.
Of wonen in Stockholm.
pi_170343557
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:01 schreef BEFEM het volgende:
Tis overigens wel lang geleden dat IS met filmpjes van executies is gekomen.
gouden tijden...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 19 april 2017 @ 22:49:56 #224
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_170343659
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 18:32 schreef Szura het volgende:
Weet nog dat er twee jaar terug lacherig werd gedaan over barbecuende Hezbollah-figuren in het grensgebied, maar kijk nou eens:

[ afbeelding ]
Mashallah
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_170343807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 15:54 schreef maily het volgende:

[..]

bron
veel internationale tamtam mbt de sarin aanval, ben benieuwd of het op iets gaat uitdraaien. verwacht zoals gebruikelijk niet meer dan een sisser.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')