Die hemelen toch iedere gefrituurde drol die Top Notch uitbrengt op? Want ja, Top Notch enzo. Nadat New Wave de popprijs won en tig van die andere rappertjes (denk aan Boef, Lil' Kleine etc) allerhande JoeToep-hits scoorden móet alles uit die stal wel goud zijn toch? En dan helpt 't ook wel als je met een van de grote meneren daar wipt vermoed ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:50 schreef Copycat het volgende:
Dat album van Roxanna wordt door de serieuze muziekpers wel de hemel ingeprezen. Ik begin er zelfs nieuwsgierig naar te worden.
Aan de andere kant vind ik het wel zorgwekkend hoe makkelijk ook hij weer zijn familie zo laat vallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:35 schreef RipCity het volgende:
Dre had 't bij Jinek er over dat komende 20
Jaar of meer hij het wel zonder rox en die heks zou doen. Top gozer is 't.
Ja die is echt asociaal geworden. Wie van jullie gaat hem volgen op SBS ? Ik niet iig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen valt wel over Roggel en Rox, maar die Dre vind ik ook een smerig ventje. Heel die familie is gewoon smerig, geen één uitgezonderd.
Vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:11 schreef praadje het volgende:
Het nieuwe nummer van Dre vind ik wel een leuk nummer. Leuk ook weer dat er een BN-er inzit.
Waarom is het een smerig ventje? Hij heeft de keuze gemaakt om geen contact te hebben met zijn moeder en zus.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen valt wel over Roggel en Rox, maar die Dre vind ik ook een smerig ventje. Heel die familie is gewoon smerig, geen één uitgezonderd.
Man man manquote:Op woensdag 30 augustus 2017 02:00 schreef vronie het volgende:
Is dit artikel al voorbij gekomen ?
http://www.telegraaf.nl/p(...)es_onder_vuur__.html
Monique lijkt mij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken
ehh ja? Want haar gebrek aan gezichtuitdrukking kwam door haar ziektequote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:04 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Man man manAlsof die grap iets met haar ziekte te maken had
Dit idd, ik ben erg benieuwd hoe ze die opmerking anders bedoeld had.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ehh ja? Want haar gebrek aan gezichtuitdrukking kwam door haar ziekte
Oh serieus? Dacht door de botoxquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ehh ja? Want haar gebrek aan gezichtuitdrukking kwam door haar ziekte
Die suggestieve posts van hem en Monique nadat bekend werd dat Ras was opgenomen, waren best vals. En dan zeggen dat het toeval was...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:41 schreef ato het volgende:
[..]
Waarom is het een smerig ventje? Hij heeft de keuze gemaakt om geen contact te hebben met zijn moeder en zus.
En in veel tokkie families dreigen zij elkaar te vermoorden met veel alcohol op, om vervolgens elkaar weer te vergeven. Dat doet Dre Hazes niet.
Er is iets gebeurt wat een conflict heeft opgeleverd, maar hij gaat daar verstandig genoeg mee om.
Door niet te zeggen wat er gebeurd is.
Ik denk dat zijn vrouw ook hier veel invloed op heeft.
Ik geloof wel dat hij het alcohol probleem heeft geërfd van zijn vader.
Erik Zwennes 1 van de grote meneren? Ehhhhquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Die hemelen toch iedere gefrituurde drol die Top Notch uitbrengt op? Want ja, Top Notch enzo. Nadat New Wave de popprijs won en tig van die andere rappertjes (denk aan Boef, Lil' Kleine etc) allerhande JoeToep-hits scoorden móet alles uit die stal wel goud zijn toch? En dan helpt 't ook wel als je met een van de grote meneren daar wipt vermoed ik.
Botoxquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd, ik ben erg benieuwd hoe ze die opmerking anders bedoeld had.
Tenminste, wat voor verklaring ze er anders voor wil verzinnen.
Lezen!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |