Stukje van gezien. Die waren helemaal in tranen toch?quote:Op donderdag 7 september 2017 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Maar het kan nooit erger zijn als Yolanthe en dingetje
met tuiten jaquote:Op donderdag 7 september 2017 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stukje van gezien. Die waren helemaal in tranen toch?
Yep, Els is haar naam.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dus zijn goeie vriend heeft een moeder die de zus van Roggel is?
Ben benieuwd hoeveel Roggel dan hoort van die zus, als de zoon van de zus dag en nacht met Andre op pad is.quote:
Vrij weinig denk ik.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel Roggel dan hoort van die zus, als de zoon van de zus dag en nacht met Andre op pad is.
Denk het ook ja.quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Monique heeft genoeg bananen gehad?
Doelt ie dan op een pijpbeurt ofzo?
Corrie? Dat is de oma van Monique volgens mijquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die oma. Van wie is dit dan de moeder? De moeder van Roggel of moeder van Monique?
Ah dat dacht ik ook als eerste.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Corrie? Dat is de oma van Monique volgens mij
We gaan het even opgooglenquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik ook als eerste.
Maar omdat hij zei zo bang te zijn om haar te moeten missen of verliezen. Zo lang kent hij haar toch niet of is hij al jaren en jaren met Mo?
yupquote:Op vrijdag 8 september 2017 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Corrie? Dat is de oma van Monique volgens mij
Bron: ADquote:gaat’. Hazes wordt in de serie geflankeerd door tourmanager Djarno, geluidsman Peet, zijn vriendin Monique, hun zoontje André en zijn schoonfamilie, onder wie oma Corry van 85.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |